00306606
Mesto Nesvady
Obchodná 233/23, Nesvady, 94651, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky
stravné lístky a dodanie stravných lístkov, gastrolístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky a dodanie stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravovacieho lístka | eur | 3,90 | ||
Odhadovaný počet lístkov | ks | 8280 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje: | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje: | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje: | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje: | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 18 mesiacov ( s prihliadnutím na novelu Zák. práce) je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať všetky stravné poukážky. |
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v € a výškou poplatku za poskytnuté služby (provízie) v € vrátane DPH. |
Poplatok za poskytnuté služby (provízia) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov (dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa). |
Stravné lístky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok mesačne. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky podľa dohody zmluvných strán. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku za poskytnuté služby) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy. |
Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Pre obidve strany platí, že uvedené množstvo stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet poukážok. Zmluva zanikne uplynutím času na ktorý je dojednaná. |
Doba platnosti stravných lístkov je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. Doba platnosti stravných lístkov vydaných v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho kalendárneho roka. Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky dodaním stravných lístkov na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravovacích lístkov | mesačne |
Obchodná 23, Nesvady, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
01.07.2021 01:00 — 31.12.2022 23:58
8 280,00 ks
32 292,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2021 08:57
17.05.2021 08:54
17.05.2021 09:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2021 09:26 - Vstupná ponuka | 32 292,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2021 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 291,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: