30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46115498
Venimex Slovakia s.r.o.
Klincová 37, Bratislava , 82108, SVK
oprava - výmena osvetľovacích telies
oprava - výmena osvetľovacích telies
Služba, Tovar
1. Je potrebné vykonať demontáž súčasných pouličných svietidiel a nahradiť ich za nové energeticky a ekonomicky úsporné.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečiť kvalitné pouličné osvetlenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Demontáž pouličných svietidiel | kus | 40,00 | ||
Montáž pouličných svietidiel min. 5000 lm, svetelný výkon minimálne 100 lm/W, IP65 | kus | 40,00 | ||
Svietidlo uličné 5000 lm, svetelný výkon minimálne 100 lm/W, IP65 | kus | 40,00 | ||
Dodávka montáž redukcie - výložník na stĺp | kus | 40,00 | ||
Zdvíhacia plošina automobilová | hod. | 10,00 | ||
Spracovanie východiskovej revízie a vypracovanie správy po oprave | hod. | 5,00 | ||
Presun hmôt, odvoz a uloženie odpadu na skládku | subor | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ predloží objednávateľovi aktuálny rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo podľa uvedenej technickej špecifikácie. |
Dodávateľ použije nový doposiaľ nepoužitý tovar. |
Dielo bude možné realizovať v pracovné dni v pracovnom čase od 7,00 do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorazového povolenia. |
Dodávateľ nie je v omeškaní s termínom vykonania diela, pokiaľ mu vo vykonávaní diela bránili okolnosti na strane objednávateľa. |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvné strany sa zaväzujú zúčastniť rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. |
V prípade vyššej moci zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. Ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Cena za dielo je stanovená dohodou zmluvných strán a je v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru za riadne vykonané dielo až po ukončení všetkých prác, na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí diela. Fakturačné údaje budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1. tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenie - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená v troch výtlačkoch do 15 dní po vykonaní a odovzdaní diela v celom rozsahu. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných prác odsúhlasený a potvrdený povereným pracovníkom objednávateľa. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy. |
Záručná doba riadne vykonaného diela je 24 mesiacov a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela bez vád a nedorobkov. Plynutie záručnej doby sa preruší dňom uplatnenia práva objednávateľa na odstránenie vád doručením písomnej reklamácie zhotoviteľovi a znovu začína plynúť dňom vybavenia reklamácie. Na dodaný tovar pri vykonávaní diela sa vzťahuje záručná doba daná výrobcom, ak je dlhšia ako záručná doba na dielo. |
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie na montáž a Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení (ďalej " VTZ") elektrických vydané oprávnenou organizáciou podľa § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci na firmu a zároveň platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických v rozsahu v § 24 - revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. vydané na osobu. Požadované Oprávnenie a Osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Ak je dodávateľ živnostník musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti vydané oprávnenou organizáciou na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci na prácu na VTZ elektrických v rozsahu §24-revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR. Toto Osvedčenie predloží dodávateľ objednávateľovi do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na VTZ elektrické na pracoviskách objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom). |
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná dielo v termíne, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela za každý deň omeškania až do vykonania diela podľa zmluvných podmienok. |
Miesto vykonania diela: Levice |
Dodávateľ prehlasuje, že má oprávnenie vykonávať práce v celom rozsahu tejto zmluvy. |
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verenom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
25.05.2021 07:00 — 29.06.2021 15:00
1,00 celok
16 997,46
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2021 08:57
17.05.2021 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2021 09:16 - Vstupná ponuka | 16 996,80 | € | Cena s DPH |
17.05.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: