30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31435076
GASTRO-HAAL, s.r.o.
Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení a chladiacich a mraziacich zariadení
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení a chladiacich a mraziacich zariadení
Služba
1. Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení a chladiacich a mraziacich zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení a chladiacich a mraziacich zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička 900l Snaige 9001 VČ604 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. | áno |
Názov |
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania. |
Prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy. |
Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej kontroly v servisnom stredisku zhotoviteľa na ťarchu dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia do 2 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia. |
Celková fakturovaná cena za kontrolu strojového zariadenia predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny. Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene kontroly/revízie strojového zariadenia alebo táto kontrola/revízia bude nerentabilná alebo strojové zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy strojového zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny. |
Za dobu kontroly/revízie strojového zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu strojového zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti strojového zariadenia. |
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomných objednávok vystavených oprávnenou osobou objednávateľa až po odsúhlasení predbežnej cenovej a časovej kalkulácie. |
Všetky zmeny nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie kontrol/revízií a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. |
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely. |
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúru, montážny list alebo dodací list objednávateľ požaduje v dvoch v výtlačkoch pre potreby svojho účtovníctva |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané činnosti dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť, alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje, ako podstatné porušenie zmluvy/dohody. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Pracovník vykonávajúci predmet zákazy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických zariadeniach v zmysle platných predpisov SR | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
17.05.2021 08:09 — 28.05.2021 08:09
9,00 Nh
250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.05.2021 08:11
14.05.2021 09:08
14.05.2021 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2021 10:43 - Vstupná ponuka | 249,60 | € | Cena s DPH |
10.05.2021 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 249,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: