00161357
Stredná priemyselná škola strojnícka a elektrotechnická - Gépipari és Elektrotechnikai Szakközépiskola, Petőfiho 2, Komárno
Petőfiho 2, Komárno, 94550, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou "papierových" stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
Počet kusov "papierových" stravných poukážok | ks | 1044 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
Forma stravnej poukážky | papierová forma |
Názov |
Naceňuje sa presné množstvo stravných poukážok |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 8.00 do 15.00 hod. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určí objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena za jednu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. Celková cena je vrátane provízie, dane, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou. |
Dodávka stravných poukážok na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky alebo emailom. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami v zmysle platných predpisov. Splatnosť faktúry je 14 dní. |
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu v čase splatnosti faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00 % z hodnoty takto vrátených stravných poukážok. |
Predmet plnenia bude dodaný naraz na základe jednej objednávky. |
Dodávateľovi ( predávajúcemu ) sa zakazuje postúpiť pohľadávku podľa §524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 40/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka ( kupujúceho). |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do 31. 12. 2021 |
Petőfiho 2, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika
17.05.2021 08:00 — 18.05.2021 15:04
1 044,00 ks
4 186,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2021 15:09
12.05.2021 15:30
12.05.2021 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2021 15:37 - Vstupná ponuka | 4 186,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2021 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 185,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: