17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
31710549
STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Hroncova 3, Košice, 04001, SVK
Bezdrôtové čítačky čiarových kódov
čítačka, čiarový kód, inventarizácia majetku
Tovar, Služba
|
1. Bezdrôtové čítačky čiarových kódov pre operačné sály
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezdrôtový ručný snímač kódov pre zdravotnícke pracovisko. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Množstvo | ks | 15 | ||
| Rozlíšenie | pixel | 960x1280 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Podpora snímania 1D/2D kódov | áno |
| Funkcia snímania z papiera, obrazoviek či displejov | áno |
| Možnosť členenia údajov do viacerých úrovní | áno |
| Automatické snímanie informácií | áno |
| Povrchová úprava dezinfikovateľná | Povrch snímača vrátane čítacej časti, odolný voči alkoholu, mydlu, vode |
| odolnosť v prípade pádu | z výšky min. 150 cm |
| rýchle skenovanie | áno |
| jednoduchosť použitia pre bežného užívateľa | áno |
| vrátane nabíjacej stanice a USB prepojovacieho kábla pre skener ku každej čítačke | áno |
| záruka | min. 24 mesiacov |
| Názov |
| 1. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru: |
| - 1.1. V lehote do 6 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy |
| 1.2 V pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 14,00 hod. |
| - 1.3 Do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, |
| -1.4 Po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
| 2. Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku |
| 3. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. |
| 4. Súčasťou dodania zariadenia je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi kontaktné údaje pre potreby plnenia zmluvy. |
| 5. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu |
| 7. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| 8. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nezodpovedá požiadavkám na predmet zákazky uvedeným v tomto formulári |
| 9. Záručná doba minimálne 24 mesiacov |
| 12.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu. |
| 13.Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom. |
| 14.Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry. |
| 15.Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadení a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy, ako aj poskytovanie záručného servisu. |
| 16.Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
| 17. Opakovaný výskyt závažných nedostatkov, nedodržanie požadovaných parametrov a množstva, nesplnenie termínu dodania predmetu zákazky a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
14.05.2021 14:25 — 25.06.2021 00:00
15,00 ks
8 385,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2021 14:26
12.05.2021 15:24
12.05.2021 15:39
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.05.2021 16:48 - Vstupná ponuka | 8 385,00 | € | Cena bez DPH |
| 12.05.2021 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 790,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: