• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2021 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2021 15:24
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2021 17:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2021 17:20

Detail zákazky Z20219066

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2021 14:26
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2021 15:24
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2021 17:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2021 17:20

Základné údaje

Z20219066

OF-235191

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5741518

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

31710549

STAPRO SLOVENSKO s.r.o.

Hroncova 3, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezdrôtové čítačky čiarových kódov

čítačka, čiarový kód, inventarizácia majetku

  • 30233000-1 - Archivačné a čítacie zariadenia
  • 30216130-6 - Snímače čiarového kódu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezdrôtové čítačky čiarových kódov pre operačné sály
Funkcia
Bezdrôtový ručný snímač kódov pre zdravotnícke pracovisko.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 15
Rozlíšenie pixel 960x1280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podpora snímania 1D/2D kódov áno
Funkcia snímania z papiera, obrazoviek či displejov áno
Možnosť členenia údajov do viacerých úrovní áno
Automatické snímanie informácií áno
Povrchová úprava dezinfikovateľná Povrch snímača vrátane čítacej časti,  odolný voči alkoholu, mydlu, vode
odolnosť v prípade pádu z výšky min. 150 cm
rýchle skenovanie áno
jednoduchosť použitia pre bežného užívateľa áno
vrátane nabíjacej stanice a USB prepojovacieho kábla pre skener ku každej čítačke áno
záruka min. 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného tovaru:
- 1.1. V lehote do 6 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy
1.2 V pracovných dňoch v čase medzi 8,00 - 14,00 hod.
- 1.3 Do sídla kupujúceho na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením,
-1.4 Po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 2 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
2. Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku
3. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi.
4. Súčasťou dodania zariadenia je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi  kontaktné údaje  pre potreby plnenia zmluvy.
5. Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu
7. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať, ak nezodpovedá požiadavkám na predmet zákazky uvedeným v tomto formulári
9. Záručná doba minimálne 24 mesiacov
12.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu.
13.Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom.
14.Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry.
15.Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania  ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s  dodaním objednaného zariadení a uvedením zariadenia do prevádzky, zaškolením obsluhy, ako aj poskytovanie záručného servisu.
16.Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
17. Opakovaný výskyt závažných nedostatkov, nedodržanie požadovaných parametrov a množstva, nesplnenie termínu dodania predmetu zákazky a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

14.05.2021 14:25 — 25.06.2021 00:00

15,00 ks

8 385,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.05.2021 14:26

12.05.2021 15:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2021 15:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 575
 75
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2021 16:48 - Vstupná ponuka 8 385,00 € Cena bez DPH
12.05.2021 14:54 - Najvýhodnejšia ponuka 7 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS