• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2021 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 09:55

Detail zákazky Z20219047

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.05.2021 12:34
  •    Predkladanie ponúk
    17.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.05.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.05.2021 09:55

Základné údaje

Z20219047

OF-233595

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5749659

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

46450424

WDS Solutions s. r. o.

Mateja Bela 4, Trenčín, 91108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie audio video prenosových zariadení pre 3 miestnosti

Zabezpečenie audio video prenosových zariadení pre 3 miestnosti

  • 32232000-8 - Zariadenie na videokonferencie

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie audio video prenosových zariadení pre 3 miestnosti
Funkcia
1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
1. 3ks audio video prenosových zariadení
2. Veľkosť obrazovky min. 65“ s rozlíšením 3840*2160 pri 60Hz
3. Samotné zariadenie (bez prídavných modulov/PC) musí obsahovať min. 8 jadier, 12GB RAM a AI chip s výkonom 4T FLOPS na úpravu a optimalizáciu prenášaného videa.
4. Samotné zariadenia (bez prídavných modulov/PC) musí podporovať pripojenie minimálne s protokolmi H.323, SIP, IPv4 a IPv6
5. Audio a video prenos a aplikácie zariadenia musia byť kompatibilné s bežnými dostupnými komunikačnými kanálmi (Skype, Teams, Webex, Hangout, ...)
6. Musí podporovať automatické sledovanie kamier v kvalite 8mp 1/2.8 CMOS so sledovaním prezentujúceho alebo prísediacich podľa toho či niekto v miestnosti prezentuje alebo nie.
7. Rozlíšenie videa kamier minimálne 1080p30, 2x digital zoom, 80° horizontal FOV, 50° vertical FOV.
8. Možnosť nastavenia videa kamier (expozícia, nastavenie bielej, redukcia šumu) cez diaľkové ovládania a web interface
9. Musí obsahovať minimálne 12 mikrofónovú beamforming technológiu na zaostrenie hlasu prezentujúceho do 8m s rozsahom 20Hz-20KHz 180° pred zariadením, rušenie ozveny, potláčanie šumu, automatické prispôsobenie hlasitosti a manuálne nastavenie oblasti pre zaznamenávanie hlasu v miestnosti
10. Musí spĺňať ovládanie dotykom s citlivosťou 20 dotykov súčasne, odozva dotyku max 35ms, s presnosťou 1mm
11. Možnosť použitia zariadenia ako tabule s funkcionalitou ukladania lokálne alebo zdieľania výsledného obrazu elektronicky cez SIP alebo H.323. S možnosťou vrátiť sa k uloženému obrazu a pokračovať v úprave priamo na zariadení. Vo funkcionalite tabule umožni písať a kresliť dvom ľuďom súčasne dvomi dotykovými písacími pomôckami/perami, kôre sú súčasťou balenia.
12. Možnosť pripojenia 1x LAN 10/100/1000, 1xRJ45 pre pripojenie touch zariadenia, Wi-Fi 2.4GHz/5GHz 802.11a/b/g/n/ac/w s WPA2 autentifikáciou, vlastný Wi-FI hotspot
13. Možnosť upravovania vlastného uvítacieho obrazu a nástenky pre prezentáciu na uvítacom obraze
14. Musí obsahovať funkcionalitu Dual screen na klonovanie obrazu na ďalšie zariadenia a premietanie prezentácie a videa nezávisle na druhom obraze.
15. Možnosť prezentácie obrazu z PC a mobilných zariadení pomocou zosnímaného kódu pre jednoduchú obsluhu.
16. Musí podporovať reverznú kontrolu desktopu PC, ktoré zdieľa desktop.
17. Musí podporovať funkcionalitu otvorenej API dokumentácie pre integráciu s centrálnym kontrolným systémom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Audio-video zariadenie ks 3
Inštalácia ks 3
Zaškolenie obsluhujúceho personálu ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE:
I.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa
I.2 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia a vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 2 hodiny.
I.3 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail). V zozname uvedie, osobu, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky, v rozdelení jednotková cena pre danú položku v mene euro bez DPH (daň z pridanej hodnoty )a v mene euro s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
I.4 Plnenie musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve
I.6 Dodávateľ je povinný dodať plnenie v zmysle požiadaviek objednávateľa najneskôr do 1 mesiaca od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II.CENA:
II.1 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (doprava na miesto plnenia, inštalácia, záručná podpora v priebehu 2 rokov od nadobudnutia účinnosti zmluvy).
II.2 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase dodania plnenia.
II.3 Cena za dodanie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY :
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH.
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a cenu vrátane DPH.
Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodané plnenie.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené v faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA :
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 1% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 2 000,- eur.
IV.2 Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní oprávnený dodať tovar resp. poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA :
V.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
VI.2 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

18.06.2021 16:00

3,00 v zmysle opisného formulára

49 190,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.05.2021 12:34

17.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 20
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.05.2021 08:35 - Vstupná ponuka 49 100,00 € Cena bez DPH
17.05.2021 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 47 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS