17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
36748269
Medishop Slovakia, s.r.o.
Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK
Záchranárske batohy
batohy, vaky, pomôcky pre záchranárov
Tovar, Služba
1. Záchranárske batohy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zákazky je dodanie záchranárskych batohov bez obsahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záchranársky batoh bez obsahu | ks | 8 | ||
Šírka batohu | cm | 55 | ||
Výška batohu | cm | 55 | ||
Hĺbka batohu | cm | 30 | ||
Objem | l | 80 | ||
Hmotnosť prázdneho batohu | kg | 6 | ||
Použiteľnosť do teplôt - mínus | °C | -30 | ||
Použiteľnosť do teplôt - plus | °C | +70 | ||
Počet rukovätí batohu | ks | 2 | ||
Veľkosť rukoväte | cm | 12 | 15 | |
Šírka žltého reflexného pásu po celom obvode | cm | 2 | ||
Šírka žltých reflexných pásov na popruhoch batohu | cm | 2 | ||
Žltý reflexný trojuholník na prednej časti batohu | cm | 13 | ||
Šírka žltého reflexného pásu na prednej strane | cm | 4 | ||
Vonkajšie vrecká po obvode | ks | 3 | ||
Vonkajšie vrecká na prednej časti batohu | ks | 2 | ||
Vnútorné transparentné kapsičky so zváranými švami | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vonkajšia časť | |
Materiál vonkajšej časti | Polyester potiahnutý PVC z oboch strán, odolný voči roztiahnutiu a natiahnutiu. |
Farba | červená, žlté reflexné pásy |
Rukoväť | jedna na hornej časti druhá na bočnej časti, pevná, pogumovaná, anatomicky tvarovaná |
Viditeľnosť | žlté reflexné pásy po celom obvode, žlté reflexné pásy na popruhoch, žltý reflexný trojuholník na prednej časti batohu |
Popruhy | ergonomicky nastaviteľné, odopnuteľné. Celá časť určená na zbalenie popruhov je odopnuteľná. |
Otváranie | Batoh umožňuje úplné otvorenie – ako kniha, dokorán |
Vonkajšie vrecká/kapsičky | po obvode 3 ks. Na ľavej strane 2 ks, na pravej 1ks. Na prednej časti batohu 2 ks. Uzatvárateľné zipsom. |
Horné vrecko | Horné vrecko na prednej strane umožňuje používanie v otvorenej polohe pomocou dvoch bočných úchytných popruhov. |
Zipsy | všetky kapsičky majú 2 zipsy |
Pás umožňujúci pripevnenie označenia suchým zipsom | áno |
Vnútorná časť | |
Spevnenie | Batoh spevnený pomocou vnútorných vyberateľných výstuží. |
Výstelky | Batoh vybavený výstelkami ako ochrana pred mechanickým poškodením. |
Priečinok na dokumenty | Samostatný priečinok na dokumenty prístupný z vonkajšej časti batohu. |
Suché zipsy | Plochy oboch polovíc vnútornej časti vybavené suchými zipsami pre upevnenie vnútorných kapsičiek. |
Úchyty a kapsičky | Na bokoch vnútornej časti úchyty a kapsičky na drobný materiál. |
Stredová deliaca doska | Na stredovej deliacej doske sú našité farebne odlíšené gumové pásky/úchyty v radoch nad sebou pre uloženie pomôcok na infúziu. |
Stredový panel | Stredový panel otvárateľný, vnútorná časť vybavená na organizované uloženie pomôcok na intubáciu, odopnuteľný a vyberateľný z batohu. |
Názov |
1.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.2 Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vzorku dodávaného tovaru) do 7 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, že tento poskytuje pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky, po uplynutí záručnej doby, a teda po uplynutí 60 mesiacov, a to v dĺžke trvania min. 36 mesiacov. Prehlásenie bude obsahovať identifikáciu výrobcu, kontaktné údaje výrobcu. Z tohto prehlásenia musí byť zrejmé, že poskytuje pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
1.4 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi predložiť, v zmysle § 34 ods. 1 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len"ZVO"), zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia predmetného verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. |
1.5 Objednávateľ skontroluje Dodávateľom predložený vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vzorka dodávaného tovaru) a doklady podľa bodu 1.3 a 1.4 a v prípade ak budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
1.6 Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
1.7 Dodávateľ je povinný dodať nový tovar v originálnom balení. |
1.8 Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.) |
1.9 Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky najneskôr do 10 dní odo dňa kedy mu Objednávateľ odošle Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek podľa bodu 1.5, ktorého prijatie Dodávateľ potvrdí. |
1.10 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezodplatne záručný servis na predmet zákazky, pričom záručná doba je 60 mesiacov. |
1.11 Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
1.12 Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
1.13 Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
1.14 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.15 Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
1.16 Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
1.17 V prípade dodania vadných kusov, objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne. |
1.18 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
17.05.2021 08:00 — 31.05.2021 14:30
8,00 ks
5 404,03
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.05.2021 12:15
12.05.2021 13:10
12.05.2021 13:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.05.2021 21:33 - Vstupná ponuka | 5 403,96 | € | Cena s DPH |
12.05.2021 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 402,77 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: