603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných poukážok, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov | ks | 12000 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky alebo iný údaj platnosti |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Forma stravných poukážok | Papierové stravné poukážky |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Stravné poukážky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok spravidla raz mesačne. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v čiastkovej objednávke a to kontaktnej osobe určenej v čiastkovej objednávke. |
4. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní odo doručenia čiastkovej objednávky. |
5. Objednávateľ môže čiastkové objednávky na dodanie stravných poukážok zadať dodávateľovi poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky. |
6. Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestných náhradách v platnom znení. |
7. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej čiastkovej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. |
8. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
9. Pri uplatnení provízie, je výška provízie rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
10. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi prostredníctvom stravných poukážok, pokrýva najmä všetky náklady spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
11. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok objednávateľa. |
12. Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe čiastkových objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
13. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
14. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
15. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok, alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalších poplatkov. |
16. Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa určených v čiastkových objednávkach počas platnosti zmluvy. |
17. Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu stravníkov objednávateľa. |
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny, podľa toho ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvu môžu vypovedať iba písomnou výpoveďou, aj bez udania dôvodu, ktorá musí byť doručená druhej zmluvnej strane. Platnosť zmluvy sa končí posledným dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, v prípade legislatívnej zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách na základe opatrenia Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky. V takom prípade sa zmluvné strany dohodli, že použitie § 421 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka sa vylučuje, pričom dodávateľ nebude oprávnený domáhať sa uskutočnenia dodávok stravných poukážok v maximálnom množstve podľa tejto zmluvy. |
21. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Interval objednávania stravných lístkov | v zásade raz mesačne. Objednávateľ má však právo v prípade potreby objednať stravné poukážky aj viac ako raz mesačne. |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12 000,00 ks
48 480,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2021 12:03
13.05.2021 12:00
13.05.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2021 15:19 - Vstupná ponuka | 48 480,00 | € | Cena s DPH |
11.05.2021 12:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 48 478,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: