36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Obnova aktívnych prvkov počítačovej siete, prebudovanie chrbticovej siete
aktívne prvky, chrbticová sieť
Tovar, Služba
1. Dvojica CORE Switchov L3, 24x 1/10G, 2xAC, 1RU
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pre účely vytvorenia Core vrstvy, ktorá bude slúžiť pre agregáciu jednotlivých access switchov a serverovských switchov, je požadované nasadenie dvojice switchov v rámci serverovne RD3. | |
2. Switche budú poskytovať redundantné pripojenie portov pre jednotlivé logické switche nasadené v access a serverovskej časti LAN. | |
3. V rámci dvojice musia byť CORE fyzické switche prepojené tak, aby vytvárali jeden logický celok (logický/virtuálny switch) | |
4. Jednotlivé fyzické CORE switche musia poskytovať: | |
4.1 porty s podporou 10GbaseX Ethernet (SFP+) v počte 24x SFP+ | |
4.2 v rámci každého samostatného switcha sú požadované 2 redundantné zdroje napájania | |
5. Priepustnosť zbernice / prepojenia, ktorý zabezpečí vytvorenie logického switcha z dvoch fyzických, je min. 40Gbps | |
6. HW požiadavky a požiadavky na fyzické prevedenie každého z dvojice CORE switchov | |
6.1 Minimálne 24 portov 1/10GE (SFP/SFP+), podpora 1000BaseX SFP a 10GBaseX SFP+ modulov | |
6.2 Napájanie AC 230V, 2x AC zdroj | |
6.3 Redundantné ventilátory s podporou pre Online Insertion and Removal (OIR) | |
6.4 Podpora módu s minimálnou spotrebou energie - celková energetická efektívnosť, vysoká efektivita zdroja, Energy Efficient Ethernet, apod. | |
6.5 Podpora pre vytvorenie virtuálneho prepínača pomocou 10G portov a to spojením min. dvoch fyzických prepínačov do jedného logického celku | |
6.6 Min. 32 000 MAC adries | |
6.7 Min. 1 000 aktívnych VLAN | |
6.8 Min. 60 000 smerovacích záznamov pre IPv4 a 30 000 pre IPv6 | |
6.9 Min. 8 000 Multicast smerovacích záznamov pre IPv4 a IPv6 | |
6.10 Požadovaná hodnota pre rýchlosť prepínacej kapacity je 480 Gbps vychádzajúca z 24x10Gbps per switch a spĺňajúca požiadavku non-blocking architektúry | |
6.11 Min. hodnota MTBF ( Mean time between failures ) 300 000 hodín | |
6.12 Rozšírená HW podpora/záruka od výrobcu pre výmenu zariadenia v prípade poruchy minimálne 4 roky od dňa prevzatia. SW podpora a platnosť licencií minimálne 4 roky od prevzatia diela. Výmena zariadení min. 8x5xNBD. Platnosť a aktuálny stav HW/SW podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. | |
7. Požiadavky na funkcionality každého z dvojice CORE switchov LAN core prepínač L3, 24x 1/10G, 2xAC, 1RU | |
7.1 Podpora IEEE 802.3x Flow Control | |
7.2 Podpora jumbo (min. 9000B) rámcov | |
7.3 Podpora monitorovania a záznamu o dátových tokoch v hardvéri, ak nie je priamo v hardvéri, je požadovaná garancia, že táto funkcnionalita neovplyvní ostatné dátové toky v rámci zariadenia. | |
7.4 Podpora IEEE 802.3ad (LACP) | |
7.5 Podpora IEEE 802.3az (Energy Efficient Ethernet) | |
7.6 Podpora IEEE 802.1q, hlasových aj dynamických VLAN | |
7.7 Podpora IEEE 802.1d (Spanning Tree Protocol) | |
7.8 Podpora IEEE 802.1s MST | |
7.9 Podpora IEEE 802.1w RSTP | |
7.10 Podpora IEEE 802.1ab LLDP | |
7.11 Ochrana STP Protokolu pred zmenou koreňového prepínača, filtrovanie BPDU | |
7.12 Ochrana pri vzniku jednosmerných liniek | |
7.13 Podpora lokálneho aj vzdialeného zrkadlenia dátových tokov | |
7.14 Podpora statického smerovania, OSPF, BGP | |
7.15 Podpora VRF, VXLAN | |
7.16 Podpora PIM SM | |
7.17 Riadenie bezpečnostných funkcií pomocou IPv4 aj IPv6 prístupových filtrov | |
7.18 Podpora IPv6 first hop security - min. funkcia RA guard, DHCPv6 guard, IPv6 Source Guard | |
7.19 Podpora RADIUS CoA | |
7.20 Podpora Dynamic ARP Inspection, DHCP Snooping, IP Source Guard | |
7.21 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením VLAN | |
7.22 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením ACL | |
7.23 Podpora IEEE 802.1x s MAB | |
7.24 Podpora IEEE 802.1x pre dátovú aj hlasovú VLAN súčasne na jednom fyzickom porte | |
7.25 Podpora webovej autentifikácie pre non-802.1x klientov | |
7.26 Podpora IEEE 802.1x Guest VLAN, Auth-fail VLAN, Auth-bypass VLAN | |
7.27 Podpora IEEE 802.1AE pre kryptovanie prepojení medzi prepínačmi a to minimálne v režime AES-128 | |
7.28 podpora AAA Radius podpora SGT (Security Group Tags) a kompatibilita s technológiou TrustSec min. od Cisco ISE verzie 2.6 | |
7.29 Ochrana riadiacej jednotky pred DoS útokmi | |
7.30 Samostatný konzolový port USB / Serial RJ45 | |
7.31 Samostatný USB port pre externé úložisko dát (Flash storage) | |
7.32 Samostatný 10/100 Ethernet network manažment port | |
7.33 Podpora SSHv2, HTTPS | |
7.34 Podpora SNMPv3 (s autentifikáciou a šifrovaním) | |
7.35 Podpora minimálne NETCONF a/alebo RESTCONF protokolov | |
7.36 Podpora NetFlow | |
7.37 Podpora SDN | |
7.38 Riadenie kvality poskytovaných služieb (QoS) pre prenos dát hlasu a videa, prioritný queueing, traffic shaping, traffic policing, DSCP remarking | |
7.39 Klasifikácia / Marking / Policing / Queueing | |
7.40 Klasifikácia podľa 802.1p CoS / ToS / DSCP / MAC / L3 ACL / L4 ACL |
2. Switche pre Access - základné požiadavky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pre účely pripojenia koncových zariadení a užívateľov je požadované nasadenie nasledovných switchov v rámci serverovní : | |
- Logický switch v rámci DIA | |
- Logický switch v rámci RD1 | |
- Logický switch v rámci RD3-1 | |
- Logický switch v rámci RD3 | |
- Logický switch v rámci RD5 | |
2. Switche budú poskytovať pripojenie portov pre zariadenia v LAN | |
3. Fyzické switche musia byť v jednotlivých serverovniach prepojené tak, aby vytvárali vždy jeden logický celok (logický/virtuálny switch). Takýto logický switch musí byť zároveň rozšíriteľný o minimálne ďalšie dva switche (fyzické členy) | |
4. Jednotlivé fyzické switche musia poskytovať: | |
4.1 Porty s podporou 10/100/1000BaseT (RJ45) a 10GbaseX Ethernet (SFP+) | |
4.2 Priepustnosť zbernice / prepojenia, ktorý zabezpečí vytvorenie logického switcha z dvoch fyzických, je min. 80Gbps | |
4.3 Konektivita každého logického switcha na core switche je min. 20 Gbps, okrem logického switcha z bodu 2.5.4. kde je požadovaných minimálne 4Gbps. | |
5. V rámci serverovní je potrebné zabezpečiť nasledovný počet portov: | |
5.1 Dostupné porty v DIA v rámci logického switcha1 (2x bod 2.6, 2x bod 2.7): | |
- 192 portov (4x 48) 10/100/1000BaseT Ethernet RJ45, podpora PoE+ | |
- 8 portov 10GBaseX SFP+ Ethernet | |
- 8 portov 1000BaseX SFP Ethernet | |
5.2 Dostupné porty v RD1 v rámci logického switcha1 (2x bod 2.6, 1x bod 2.7): | |
- 144 portov (3x 48) 10/100/1000BaseT Ethernet RJ45, podpora PoE+ | |
- 8 portov 10GBaseX SFP+ Ethernet | |
- 4 porty 1000BaseX SFP Ethernet | |
5.3 Dostupné porty v RD3 v rámci logického switcha1 (2x bod 2.6, 2x bod 2.7): | |
- 192 portov (4x 48) 10/100/1000BaseT Ethernet RJ45, podpora PoE+ | |
- 8 portov 10GBaseX SFP+ Ethernet | |
- 8 portov 1000BaseX SFP Ethernet | |
5.4 Dostupné porty v RD3 v rámci logického switcha2 (2x bod 2.8): | |
- 48 portov portov (2x 24) 10/100/1000BaseT Ethernet RJ45 | |
- 8 portov 1000BaseX SFP Ethernet | |
5.5 Dostupné porty v RD3-1 v rámci logického switcha1 (2x bod 2.6, 2x bod 2.7): | |
- 192 portov (4x 48) 10/100/1000BaseT Ethernet RJ45, podpora PoE+ | |
- 8 portov 10GBaseX SFP+ Ethernet | |
- 8 portov 1000BaseX SFP Ethernet | |
5.6 Dostupné porty v RD5 v rámci logického switcha1 (2x bod 2.6, 1x bod 2.7): | |
- 144 portov (3x 48) 10/100/1000BaseT Ethernet RJ45, podpora PoE+ | |
- 8 portov 10GBaseX SFP+ Ethernet | |
- 4 porty 1000BaseX SFP Ethernet | |
6. HW požiadavky, požiadavky na fyzické prevedenie a funkcionalitu každého Access switcha LAN prístupový prepínač L2, 48port 10/100/1000 PoE+, uplink 10G, 1x zdroj AC, 1RU | |
6.1 Minimálne 48 down-link portov 10/100/1000 RJ45 | |
6.2 Minimálne 4x optický uplink 1/10GE (SFP/SFP+), podpora 1000BaseX SFP a 10GBaseX SFP+ modulov | |
6.3 Napájanie AC 230V, podpora pre dva vymeniteľné zdroje | |
6.4 Podpora IEEE 802.3at (PoE+) na všetkých prístupových portoch, PoE budget minimálne 740W (24x plné PoE+) | |
6.5 Podpora módu s minimálnou spotrebou energie - celková energetická efektívnosť, vysoká efektivita zdroja, Energy Efficient Ethernet, apod. | |
6.6 Rozšírená HW podpora/záruka od výrobcu pre výmenu zariadenia v prípade poruchy minimálne 4 roky od dňa prevzatia. SW podpora a platnosť licencií minimálne 4 roky od prevzatia diela. Výmena zariadení min. 8x5xNBD. Platnosť a aktuálny stav HW/SW podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. | |
6.7 Možnosť rozšírenia o stohovací modul a podpora stohovania. Min. kapacita stack zbernice 80Gbps. Možný počet členov v stohu minimálne do 8 prepínačov. | |
6.8 Min. 16 000 MAC adries, Min. 500 aktívnych VLAN, Prepínacia kapacita min. 170Gbps a 130Mpps | |
6.9 Min. hodnota MTBF ( Mean time between failures ) 340 000 hodín | |
6.10 Podpora IEEE 802.3x Flow Control | |
6.11 Podpora jumbo (min. 9000B) rámcov | |
6.12 Podpora monitorovania a záznamu o dátových tokoch v hardvéri, ak nie je priamo v hardvéri, je požadovaná garancia, že táto funkcionalita neovplyvní ostatné dátové toky v rámci zariadenia. | |
6.13 Podpora IEEE 802.3ad (LACP) | |
6.14 Podpora IEEE 802.3az (Energy Efficient Ethernet) | |
6.15 Podpora IEEE 802.1q, hlasových aj dynamických VLAN | |
6.16 Podpora IEEE 802.1d (Spanning Tree Protocol) | |
6.17 Podpora IEEE 802.1s MST | |
6.18 Podpora IEEE 802.1w RSTP | |
6.19 Podpora PVST a PVST+ pre zaručenie kompatibility s existujúcou infraštruktúrou | |
6.20 Podpora IEEE 802.1ab LLDP | |
6.21 Ochrana STP Protokolu pred zmenou koreňového prepínača, filtrovanie BPDU | |
6.22 Ochrana pri vzniku jednosmerných liniek | |
6.23 Podpora lokálneho aj vzdialeného zrkadlenia dátových tokov | |
6.24 Podpora statického smerovania, OSPF | |
6.25 Podpora VRF, VXLAN | |
6.26 Riadenie bezpečnostných funkcií pomocou IPv4 aj IPv6 prístupových filtrov | |
6.27 Podpora IPv6 first hop security - min. funkcia RA guard, DHCPv6 guard, IPv6 Source Guard | |
6.28 Podpora RADIUS CoA | |
6.29 Podpora Dynamic ARP Inspection, DHCP Snooping, IP Source Guard | |
6.30 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením VLAN | |
6.31 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením ACL | |
6.32 Podpora IEEE 802.1x s MAB | |
6.33 Podpora IEEE 802.1x pre dátovú aj hlasovú VLAN súčasne na jednom fyzickom porte | |
6.34 Podpora webovej autentifikácie pre non-802.1x klientov | |
6.35 Podpora IEEE 802.1x Guest VLAN, Auth-fail VLAN, Auth-bypass VLAN | |
6.36 Podpora IEEE 802.1AE pre kryptovanie prepojení medzi prepínačmi a to minimálne v režime AES-128 | |
6.37 podpora AAA Radius, podpora SGT (Security Group Tags) a kompatibilita s technológiou TrustSec min. od ISE verzie 2.6 | |
6.38 Podpora Wake-on-LAN spolu s 802.1x | |
6.39 Ochrana riadiacej jednotky pred DoS útokmi | |
6.40 Samostatný konzolový port USB a Serial RJ45 | |
6.41 Podpora protokolu CDP, pre zaručenie kompatibility s existujúcou infraštruktúrou | |
6.42 Samostatný 10/100 Ethernet network manažment port | |
6.43 Podpora SSHv2, HTTPS | |
6.44 Podpora SNMPv3 (s autentifikáciou a šifrovaním) | |
6.45 Riadenie kvality poskytovaných služieb (QoS) pre prenos dát hlasu a videa, prioritný queueing, traffic shaping, traffic policing, DSCP remarking | |
6.46 Klasifikácia / Marking / Policing / Queueing | |
6.47 Klasifikácia podľa 802.1p CoS / ToS / DSCP / MAC / L3 ACL / L4 ACL | |
7. HW požiadavky, požiadavky na fyzické prevedenie a funkcionalitu každého Access switcha LAN prístupový prepínač L2, 48port 10/100/1000 PoE+, uplink GE, 1x zdroj AC, 1RU | |
7.1 Minimálne 48 down-link portov 10/100/1000 RJ45 | |
7.2 Minimálne 4x optický uplink GE (SFP), Podpora pre 1000BASE-X SFP moduly | |
7.3 Napájanie AC 230V, podpora pre dva vymeniteľné zdroje | |
7.4 Podpora hibernačného módu s minimálnou spotrebou energie | |
7.5 Podpora IEEE 802.3at (PoE+) na všetkých prístupových portoch, PoE budget minimálne 740W (24x plné PoE+) | |
7.6 Rozšírená HW podpora/záruka od výrobcu pre výmenu zariadenia v prípade poruchy minimálne 4 roky od dňa prevzatia. SW podpora a platnosť licencií minimálne 4 roky od prevzatia diela. Výmena zariadení min. 8x5xNBD. Platnosť a aktuálny stav HW/SW podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. | |
7.7 Možnosť rozšírenia o stohovací modul a podpora stohovania. Min. kapacita stack zbernice 80Gbps. Možný počet členov v stohu minimálne do 8 prepínačov. | |
7.8 Min. 16 000 MAC adries, Min. 500 aktívnych VLAN, Prepínacia kapacita min. 100Gbps a 77Mpps | |
7.9 Min. hodnota MTBF ( Mean time between failures ) 340 000 hodín | |
7.10 Podpora IEEE 802.3x Flow Control | |
7.11 Podpora jumbo (min. 9000B) rámcov | |
7.12 Podpora monitorovania a záznamu o dátových tokoch v hardvéri, ak nie je priamo v hardvéri, je požadovaná garancia, že táto funkcionalita neovplyvní ostatné dátové toky v rámci zariadenia. | |
7.13 Podpora IEEE 802.3ad (LACP) | |
7.14 Podpora IEEE 802.3az (Energy Efficient Ethernet) | |
7.15 Podpora IEEE 802.1q, hlasových aj dynamických VLAN | |
7.16 Podpora IEEE 802.1d (Spanning Tree Protocol) | |
7.17 Podpora IEEE 802.1s MST | |
7.18 Podpora IEEE 802.1w RSTP | |
7.19 Podpora PVST a PVST+ pre zaručenie kompatibility s existujúcou infraštruktúrou | |
7.20 Podpora IEEE 802.1ab LLDP | |
7.21 Ochrana STP Protokolu pred zmenou koreňového prepínača, filtrovanie BPDU | |
7.22 Ochrana pri vzniku jednosmerných liniek | |
7.23 Podpora lokálneho aj vzdialeného zrkadlenia dátových tokov | |
7.24 Podpora statického smerovania, OSPF | |
7.25 Podpora VRF, VXLAN | |
7.26 Riadenie bezpečnostných funkcií pomocou IPv4 aj IPv6 prístupových filtrov | |
7.27 Podpora IPv6 first hop security - min. funkcia RA guard, DHCPv6 guard, IPv6 Source Guard | |
7.28 Podpora RADIUS CoA | |
7.29 Podpora Dynamic ARP Inspection, DHCP Snooping, IP Source Guard | |
7.30 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením VLAN | |
7.31 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením ACL | |
7.32 Podpora IEEE 802.1x s MAB | |
7.33 Podpora IEEE 802.1x pre dátovú aj hlasovú VLAN súčasne na jednom fyzickom porte | |
7.34 Podpora webovej autentifikácie pre non-802.1x klientov | |
7.35 Podpora IEEE 802.1x Guest VLAN, Auth-fail VLAN, Auth-bypass VLAN | |
7.36 Podpora IEEE 802.1AE pre kryptovanie prepojení medzi prepínačmi a to minimálne v režime AES-128 | |
7.37 podpora AAA Radius, podpora SGT (Security Group Tags) a kompatibilita s technológiou TrustSec min. od ISE verzie 2.6 | |
7.38 Podpora Wake-on-LAN spolu s 802.1x | |
7.39 Ochrana riadiacej jednotky pred DoS útokmi | |
7.40 Samostatný konzolový port USB a Serial RJ45 | |
7.41 Podpora protokolu CDP, pre zaručenie kompatibility s existujúcou infraštruktúrou | |
7.42 Samostatný 10/100 Ethernet network manažment port | |
7.43 Podpora SSHv2, HTTPS | |
7.44 Podpora SNMPv3 (s autentifikáciou a šifrovaním) | |
7.45 Riadenie kvality poskytovaných služieb (QoS) pre prenos dát hlasu a videa, prioritný queueing, traffic shaping, traffic policing, DSCP remarking | |
7.46 Klasifikácia / Marking / Policing / Queueing | |
7.47 Klasifikácia podľa 802.1p CoS / ToS / DSCP / MAC / L3 ACL / L4 ACL | |
8. HW požiadavky, požiadavky na fyzické prevedenie a funkcionalitu každého Access switcha LAN prístupový prepínač L2, 24port 10/100/1000, uplink GE, 1x zdroj AC, 1RU | |
8.1 Minimálne 24 down-link portov 10/100/1000 RJ45 | |
8.2 Minimálne 4x optický uplink GE (SFP), Podpora pre 1000BASE-X SFP moduly | |
8.3 Napájanie AC 230V, podpora pre dva vymeniteľné zdroje | |
8.4 Podpora hibernačného módu s minimálnou spotrebou energie | |
8.5 Rozšírená HW podpora/záruka od výrobcu pre výmenu zariadenia v prípade poruchy minimálne 4 roky od dňa prevzatia. SW podpora a platnosť licencií minimálne 4 roky od prevzatia diela. Výmena zariadení min. 8x5xNBD. Platnosť a aktuálny stav HW/SW podpory a platnosti licencií pre konkrétne sériové číslo zariadenia musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. | |
8.6 Možnosť rozšírenia o stohovací modul a podpora stohovania. Min. kapacita stack zbernice 80Gbps. Možný počet členov v stohu minimálne do 8 prepínačov. | |
8.7 Min. 16 000 MAC adries, Min. 500 aktívnych VLAN, Prepínacia kapacita min. 50Gbps a 41Mpps | |
8.8 Min. hodnota MTBF ( Mean time between failures ) 530 000 hodín | |
8.9 Podpora IEEE 802.3x Flow Control | |
8.10 Podpora jumbo (min. 9000B) rámcov | |
8.11 Podpora monitorovania a záznamu o dátových tokoch v hardvéri, ak nie je priamo v hardvéri, je požadovaná garancia, že táto funkcnionalita neovplyvní ostatné dátové toky v rámci zariadenia. | |
8.12 Podpora IEEE 802.3ad (LACP) | |
8.13 Podpora IEEE 802.3az (Energy Efficient Ethernet) | |
8.14 Podpora IEEE 802.1q, hlasových aj dynamických VLAN | |
8.15 Podpora IEEE 802.1d (Spanning Tree Protocol) | |
8.16 Podpora IEEE 802.1s MST | |
8.17 Podpora IEEE 802.1w RSTP | |
8.18 Podpora PVST a PVST+ pre zaručenie kompatibility s existujúcou infraštruktúrou | |
8.19 Podpora IEEE 802.1ab LLDP | |
8.20 Ochrana STP Protokolu pred zmenou koreňového prepínača, filtrovanie BPDU | |
8.21 Ochrana pri vzniku jednosmerných liniek | |
8.22 Podpora lokálneho aj vzdialeného zrkadlenia dátových tokov | |
8.23 Podpora statického smerovania, OSPF | |
8.24 Podpora VRF, VXLAN | |
8.25 Riadenie bezpečnostných funkcií pomocou IPv4 aj IPv6 prístupových filtrov | |
8.26 Podpora IPv6 first hop security - min. funkcia RA guard, DHCPv6 guard, IPv6 Source Guard | |
8.27 Podpora RADIUS CoA | |
8.28 Podpora Dynamic ARP Inspection, DHCP Snooping, IP Source Guard | |
8.29 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením VLAN | |
8.30 Podpora IEEE 802.1x s dynamickým priradením ACL | |
8.31 Podpora IEEE 802.1x s MAB | |
8.32 Podpora IEEE 802.1x pre dátovú aj hlasovú VLAN súčasne na jednom fyzickom porte | |
8.33 Podpora webovej autentifikácie pre non-802.1x klientov | |
8.34 Podpora IEEE 802.1x Guest VLAN, Auth-fail VLAN, Auth-bypass VLAN | |
8.35 Podpora IEEE 802.1AE pre kryptovanie prepojení medzi prepínačmi a to minimálne v režime AES-128 | |
8.36 podpora AAA Radius, podpora SGT (Security Group Tags) a kompatibilita s technológiou TrustSec min. od ISE verzie 2.6 | |
8.37 Podpora Wake-on-LAN spolu s 802.1x | |
8.38 Ochrana riadiacej jednotky pred DoS útokmi | |
8.39 Samostatný konzolový port USB a Serial RJ45 | |
8.40 Podpora protokolu CDP, pre zaručenie kompatibility s existujúcou infraštruktúrou | |
8.41 Samostatný 10/100 Ethernet network manažment port | |
8.42 Podpora SSHv2, HTTPS | |
8.43 Podpora SNMPv3 (s autentifikáciou a šifrovaním) | |
8.44 Riadenie kvality poskytovaných služieb (QoS) pre prenos dát hlasu a videa, prioritný queueing, traffic shaping, traffic policing, DSCP remarking | |
8.45 Klasifikácia / Marking / Policing / Queueing | |
8.46 Klasifikácia podľa 802.1p CoS / ToS / DSCP / MAC / L3 ACL / L4 ACL | |
9. Požiadavky na moduly pre SFP+ sloty zabezpečujúce 10G konektivitu v rámci riešenia. | |
9.1 20x optický 10GBaseLR SFP+ modul pre CORE a ACCESS switche | |
9.2 4x metalický TWINAX kábel 10GBASE-CU SFP+ 1m | |
9.3 2x metalický TWINAX kábel 10GBASE-CU SFP+ 3m | |
9.4 2x optický 10m kábel ukončený príslušnými SPF+ rozhraniami | |
10. K zapojeniu a konfigurácii komponentov diela dodávateľ dodá všetky potrebné prepojovacie káble, ak nie je možné využiť existujúce káble objednávateľa. |
3. Sieťový manažment
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Pre účely vybudovania manažmentu a dohľadu v sieti požadujeme návrh, dodanie a implementáciu nástroja/systému, ktorý poskytne pokročilý manažment aktívnych prvkov v sieti a to formou jednotného centrálneho systému. | |
2. Nástroj požadujeme nasadiť vo forme samostatnej virtuálnej inštancie v rámci existujúcej ESX platformy. | |
3. Manažment musí integrovať aktívne prvky naprieč všetkými funkčnými blokmi siete (LAN aj WLAN) | |
4. Sieťový manažment musí poskytovať minimálne: | |
4.1 Manažment a monitoring zariadení a klientov v sieti | |
4.2 Inventarizáciu zariadení | |
4.3 Správu a zálohu konfigurácií, vrátane ich automatizovaného nasadzovania | |
4.4 Správu a zálohu SW (OS) všetkých aktívnych prvkov, vrátane správy aktualizácií | |
4.5 Pokročilý troubleshooting (wired & wireless) | |
4.6 Integrácia a správa mapových podkladov pre Wifi | |
4.7 Vizualizácia pokrytia Wifi a rozmiestnenia aktívnych prvkov v mapových podkladoch | |
4.8 Nástroj musí byť kompatibilný s dodanými zariadeniami požadovanými v Položkách 1 a 2, ako aj so zariadeniami v rámci existujúcej infraštruktúry: | |
- Cisco Catalyst 2900 | |
- Cisco Catalyst 3600 | |
- Cisco Catalyst 3700 | |
- Cisco SMB 350 | |
- Cisco WLC 3500 | |
- Cisco Aironet 1815 | |
4.9 V rámci dodávky sieťového manažmentu požadujeme kompletné licenčné pokrytie všetkých nových aktívnych prvkov, ako aj existujúcich akt. prvkov vrátane 34ks AP + 1ks WLC. |
4. Implementačné práce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Analýza potrieb a požiadaviek. Konzultácie k zmenám zapojenia a rozmiestnenia existujúcich a nových aktívnych prvkov v serverovniach. | |
2. Príprava Low Level Designu (LLD), implementácie a migračného postupu pre inštaláciu nových a prípadnú realokáciu existujúcich zariadení. | |
3. Príprava konfigurácií na základe LLD všetkých akt. prvkov (vrátane existujúcich v prípade potreby) | |
4. Inštalácia a konfigurácia Switchov Core, Server a Access | |
5. Testovanie a verifikácia funkčnosti novej infraštruktúry | |
6. Migrácia koncových zariadení, serverov a užívateľov na nové aktívne prvky | |
7. Otestovanie funkčnosti zariadení a služieb v novej sieti | |
8. Inštalácia a konfigurácia akt. prvkov v rámci nástroja sieťového manažmentu | |
9. Školenia správcov a dokumentácia | |
- Zaškolenie administrátorov na každý modul, ak to je možné aj komentovanou implementáciou | |
- Vypracovanie a dodanie systémovej dokumentácie, prehľadne popisujúcej nakonfigurované riešenie implementované u obstarávateľa | |
10. Projektové riadenie |
5. Servisná podpora
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Dodávateľ riešenia sa zaväzuje poskytovať obstarávateľovi služby technickej podpory, pre systémy, zariadenia a software ktoré sú predmetom zmluvy počas 48 mesiacov od dňa prevzatia diela | |
2. Dodávateľ riešenia zabezpečí počas 48 mesiacov manažment náhradných dielov a musí preukázať dostupnosť servisného skladu obsahujúceho kľúčové komponenty dodaného riešenia do 50 km od miesta inštalácie | |
3. Service Desk | |
4. Incident management na zariadenia podľa rozsahu zmluvy: | |
- Priority 1 až 4 podľa závažnosti incidentu | |
- SLA úroveň a reakčné doby podľa Prílohy - Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení | |
5. Dostupnosť Service Desku je 24*7*365: | |
- Service Desk musí byť prevádzkovaný v Slovenskej republike | |
- Service Desk zabezpečuje vytváranie a evidenciu všetkých hlásených a vygenerovaných Ticketov a sledovanie ich životného cyklu | |
6. Monitoring pre zariadenia ktoré sú súčasťou dodávky - zabezpečuje konštantný dohľad nad kritickými službami a infraštruktúrou | |
7. ADM (Account Delivery Manager) - pracovník dodávateľa priamo zodpovedný za zabezpečovanie plnenia tejto zmluvy | |
8. Školenia správcov a dokumentácia | |
- zaškolenie administrátorov na každý modul, ak to je možné aj komentovanou implementáciou | |
- Vypracovanie a dodanie dokumentácie, prehľadne popisujúcej nakonfigurované riešenie implementované u obstarávateľa | |
9. Kritické aktualizácie: dodávateľ bude obstarávateľa bezprostredne informovať v prípade, ak bude zistená alebo hardvérovým výrobcom oznámená kritická hardvérová zraniteľnosť alebo softvérová aktualizácia pre dodanú infraštruktúru. Dodávateľ kritické aktualizácie aplikuje okamžite po schválení obstarávateľom. Aktualizácie musia byť pred nasadením testované tak, aby sa predišlo neočakávaným zlyhaniam, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť chod organizácie obstarávateľa. | |
10. Cena dodávky obsahuje predplatené hodiny na riešenie incidentov, konzultácií a prác na vyžiadanie v počte min. 1 hodiny mesačne s možnosťou prenosu nevyčerpaných hodín do ďalších období v rámci obdobia 48 (štyridsiatichôsmich) mesiacov od prevzatia dodávky. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie kúpnej zmluvy. |
1.1 Požaduje sa zároveň aj uzatvorenie osobitnej zmluvy o spracúvaní osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, |
ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), ktorou kupujúci ako prevádzkovateľ poverí predávajúceho ako sprostredkovateľa spracúvaním osobných údajov za účelom zasielania pravidelných reportov o bezpečnostných incidentoch a hrozbách, ktoré sa udejú u prevádzkovateľa. |
2. Požaduje sa okrem dodávky tovarov aj dodanie riešenia: |
2.1. v lehote uvedenej v Prílohe č. 2 - "Kalkulácia ceny" maximálne však do 90 dní od doručenia od doručenia Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky (ďalej len "Oznámenie"), |
2.2 v pracovných dňoch, |
2.3 v čase od 09:00 hod. do 17:00 hod., |
2.4 do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
2.5 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 (päť) pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.6 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia predmetu zákazky prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu predmetu zákazky. |
4. Prevzatie dodaného tovaru/riešenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní predmetu zmluvy, ostáva predmet zmluvy vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi predmet zákazky riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
4.1 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. |
4.2 Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zmluvy |
5. Požaduje sa, aby počas plnenia zmluvy bol dodávateľ autorizovaný (certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru). |
6. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 (troch) kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadenia a ponúkaného softwaru/. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
7. Do 3 (troch) kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
8. Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
9. Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500,-€ (slovom: päťsto Eur), za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
10. Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
11. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
12. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
13. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia. |
14. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve. |
15. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne: návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku, záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný protokol, protokol o odbornom zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
16. Súčasťou dodania zariadenia a/alebo dohodnutých služieb je aj povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
17. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky (ak bola vyhotovená) objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
18. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k plneniu podľa tohto zmluvného vzťahu. |
19. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Dodávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na určenú e-mailovú adresu objednávateľa. |
20. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
21. Osobitná fakturácia pre položku č. 5: Dodávateľ je povinný vystavovať faktúry za Položku č. 5 vo výške paušálnej odmeny resp. alikvotnej platby za mesiac, a to vždy k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca. V prípade poskytnutia služieb počas trvania zmluvy v rozsahu kratšom ako je kalendárny mesiac, je dodávateľ oprávnený fakturovať objednávateľovi iba alikvotnú časť paušálnej odmeny, resp. platby a to za počet kalendárnych dní, počas ktorých skutočne poskytoval dohodnuté služby.“ |
21.1 Pre položku č. 5 sa požaduje splatnosť faktúry v lehote 30 (tridsiatich) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi“ . |
22. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t. j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou), odborným zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
23. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú verejný obstarávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, |
alebo |
- dodávateľ, ktorý verejnému obstarávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
23.1 uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
23.2 neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
24. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku v trvaní 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
25. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny za zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadenie za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
25.1 oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
25.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom, |
25.3 vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t. j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
25.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov, |
25.5 vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s peridicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne, |
25.6 vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky |
25.7 vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
25.8 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
25.9 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
25.10 technická telefonická podpora v pracovných dňoch v rozsahu podľa bodu 16 tejto časti, a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska. |
26. Služby technickej podpory na dodané riešenie, poskytované dodávateľom. |
26.1 Minimálne po dobu 48 (štyridsiatichôsmich) mesiacov od protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
26.2 Nástup na servis a riešenie servisných požiadaviek objednávateľa podľa priority s dostupnosťou 24x7 (24 hodín 7 dní v týždni), s reakčnými dobami podľa Prílohy - Zoznam služieb, lokalít, kontaktných osôb a zariadení, ak nie je uvedené, tak nasledovne: |
26.2.1 Priorita 1 - spravidla, ak je situácia veľmi naliehavá a prevádzkové problémy znemožňujú používanie IS; t.j. nie je zabezpečená elektronická komunikácia a tok dát IS obstarávateľa a neexistuje postup pre náhradné riešenie problému použitím bežných postupov v kompetencii správcu systému obstarávateľa. Takéto prevádzkové problémy sú riešené z obidvoch strán s najvyššou Prioritou a v riešení sa pokračuje až pokiaľ nie je dosiahnutá funkčnosť tej úrovne, ktorá bola pred nastaním Incidentu. Nahlásenie takéhoto Incidentu musí byť vždy aj telefonicky. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = 6 hod |
26.2.2 Priorita 2 - spravidla pre incidenty, obmedzujúce používanie IS pre skupinu užívateľov a spôsobujúce významné problémy pri používaní, avšak sú prekonateľné dočasným náhradným postupom. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán s najvyššou Prioritou a v riešení sa pokračuje až pokiaľ nie je dosiahnutá funkčnosť tej úrovne, ktorá bola pred nastaním Incidentu. Nahlásenie takéhoto Incidentu musí byť vždy aj telefonicky. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = NBD (Next Business Day) |
26.2.3 Priorita 3 – spravidla pre incidenty, ktoré majú dopad na malý počet užívateľov a/alebo, ktoré komplikujú postupy pri práci v rámci IS, t.j. prejavujú sa v nezhode ovládania či výstupov so správaním popísaným v dokumentácii/helpe, alebo nie sú uvedené v predchádzajúcich kategóriách. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán počas pracovnej doby. Nahlásenie takéhoto Incidentu je realizované urobením záznamu do helpdeskového systému dodávateľa. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = 72 hod |
26.2.4 Priorita 4 – spravidla pre incidenty s dopadom na malý počet užívateľov, (spravidla jeden) – a s nízkou dôležitosťou. Takéto Incidenty sú riešené z obidvoch strán počas pracovnej doby. Nahlásenie takéhoto Incidentu je realizované urobením záznamu do helpdeskového systému dodávateľa. |
TTO (Time To Own) = 1 hod, TTR (Time To Resolve) = 96 hod |
26.3 Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v mieste inštalácie zariadenia podľa priority a termínov uvedených v Prílohe č.2. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
26.3.1 nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu : 100,- € (slovom: jednosto Eur) za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny riešenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
26.3.2 nedodržanie dohodnutých lehôt na odstránenie vady: 100,- € (slovom: jednosto Eur) za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10% kúpnej ceny zariadenia a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
27. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientskeho pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je fax, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia faxovej správy dodávateľom. |
V prípade ak komunikačným kanálom klientskeho pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľovi a jeho evidencia, vrátane mena oznamovateľa, telefónneho čísla pre potvrdenie a stručného opisu vady. |
28. V prípade použitia emailovej správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, ktorú tvrdí objednávateľ, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený k telefonickému hláseniu podporne nahlásiť nefunkčnosť alebo vadu zariadenia tiež zaslaním emailovej správy na vyššie uvedenú emailovú adresu dodávateľa. |
29. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
30. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
31. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
32. V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 (šesťdesiat) kalendárnych dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
33. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
34. Zmluvné strany sa dohodli, že sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku vyššej moci. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu. |
Tá zmluvná strana, ktorá sa odvolá na vyššiu moc, je povinná to oznámiť druhej zmluvnej strane najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvy. Na požiadanie zmluvnej strany, ktorej boli avizované okolnosti vyššej moci, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. ak nedôjde k dohode, má zmluvná strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od tejto zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane. |
35. Objednávateľ má za to, že dodávateľ zabezpečil potrebné písomné súhlasy so spracovaním osobných údajov dotknutých osôb na účely verejného obstarávania v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov). |
36. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tejto kúpnej zmluvy sú spracúvané kupujúcim na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle objednávateľa. |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Obnova aktívnych prvkov počítačovej siete", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". Z vyplnenej Prílohy č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky" musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. Objednávateľ bude akceptovať aj iný – ekvivalentný výrobok, ak má porovnateľné kvalitatívne a výkonnostné charakteristiky, technické vlastnosti, parametre a hodnoty ako tie, ktoré požaduje. |
1.2 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov. Prospektový materiál musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt v súlade s Prílohou č. 1 - "Špecifikácia predmetu zákazky". |
1.3 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 2 – „Kalkulácia ceny". |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
02.06.2021 09:00 — 08.10.2021 17:00
1,00 celok
213 499,11
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.05.2021 11:20
17.05.2021 13:00
17.05.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.05.2021 14:09 - Vstupná ponuka | 213 495,00 | € | Cena bez DPH |
17.05.2021 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 488,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: