• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 12:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 12:20

Detail zákazky Z20218910

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.05.2021 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 12:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 12:20

Základné údaje

Z20218910

OF-234983

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5738677

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestoviny

Cestoviny, slovenská ryža, špagety, kolienka, fliačky, vrúty, tarhoňa, penne, rezance

  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestoviny
Funkcia
Dodávka cestovín na prípravu pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Slovenská ryža, balenie 5 kg kg 3 500
2. Špagety, balenie 5 kg kg 2 000
3. Kolienka, balenie 5 kg kg 2 000
4. Fliačky, balenie 5 kg kg 1 000
5. Vretená, balenie 5 kg kg 2 000
6. Tarhoňa, balenie 5 kg kg 3 500
7. Penne, balenie 5 kg kg 2 000
8. Rezance široké, balenie 5 kg kg 2 000
9. Mušličky, balenie 5 kg kg 300
10. Niťovky, balenie 200g ks 250
11. Niťovky, tvary, balenie 5 kg kg 350
12. Rajbanička, balenie 250 g ks 700
13. Lasagne kg 60
14. Kukuričné kolienka, balenie 500g ks 150
15. Kukuričné špagety, balenie 500g ks 100
16. Kukuričné niťovky-písmenká, balenie 250g ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky platné pre položky cestovín 1 - 13 vyrobené zo semolinovej múky (z tvrdozrnnej pšenice), I. trieda, trvanlivosť min. 3 mesiace od dodania tovaru
Požiadavky platné pre položky cestovín 14 - 16 (Kukuričné cestoviny: kolienka, špagety, niťovky-písmenká) vyrobené z kukuričnej múky a vody. Neobsahujú lepok, vajcia, mlieko, sóju, cholesterol, škrob ani konzervačné látky, vhodné pre bezlepkovú diétu, I. trieda, trvanlivosť min. 3 mesiace od dodania tovar
UPOZORNENIE Pri položkách 10, 12, 14, 15, 16 udávať cenu za KS nie kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 17.05.2021 do 16.05.2022.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Úhrada bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100.
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ požaduje dodať tovar vo veľkosti balení, ktoré sú definované pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii. V prípade dodania iného balenia je nutný súhlas objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvá sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom bude objednávateľ považovať:
- ponúkaný tovar nebude v požadovaných, respektíve odsúhlasených náhradných veľkostných baleniach ako požadoval,
- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celý rozsah

23 254,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.05.2021 09:56

11.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 130
 225
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2021 08:56 - Vstupná ponuka 23 254,00 € Cena s DPH
11.05.2021 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka 23 250,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS