• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 13:40

Detail zákazky Z20218840

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 12:29
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 13:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 13:40

Základné údaje

Z20218840

OF-234987

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5736147

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace a hygienické potreby

čistiace a hygienické potreby

  • 39525800-6 - Handry na čistenie
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33721100-1 - Žiletky
  • 33721200-2 - Holiace strojčeky
  • 39291000-8 - Prací spotrebný materiál
  • 39224320-7 - Špongie
  • 33761000-2 - Toaletný papier

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a hygienické potreby
Funkcia
Čistiace a hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krém na ruky Indulona alebo ekvivalent, v tube 100g ks 200
Toaletné mydlo 100g ks 200
Handra Bodentuch 60x70cm ks 150
Žiletky Astra alebo ekvivalent, bal. 5ks bal 50
Zmeták s násadou 120cm , plast ks 20
WC kefa s nádobkou ks 50
Kefa na ruky umelá ks 50
Umývacia pasta na ruky Solvina alebo ekvivalent, 450/500g ks 40
Mazľavé mydlo vo vedre 9kg ks 3
Prací prášok univerzálny, 600g ks 50
Drátenka kovová, veľká 30g ks 60
Hubka na riad 80x5x24, bal 10ks bal 50
Savo 1l ks 20
Metla priemyselná 25cm šírka, dĺžka vlasu 9cm s násadou 120cm ks 3
Metla ciroková 3xšitá ks 10
Stierka s gumenou lištou na okná, šírka 30cm ks 30
Tyč aluminiová 140cm na stierku na okná ks 30
Násada drevená 160cm ks 10
Ryžák ručný veľký 15x5 cm ks 10
Ryžák dĺžka 23cm s otvorom na násadu ks 10
Zvon WC gumový s drevenou rúčkou ks 10
Kefa na skúmavky s priemerom 10mm ks 50
Vedro PVC 15l s rúčkou ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí obsahovať všetky náklady spojená s dodaním tovaru.
Dodávateľ je povinný: a) tovar náležite zabaliť spôsobom podľa špecifikácie, inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom v dohodnutom mieste dodania tovaru; b) odovzdať tovar v mieste dodania len poverenej osobe objednávateľa, ak takú objednávateľ určil a dodávateľovi preukázateľne oznámil.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Faktúra bude s dodacím listom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

21.05.2021 14:00

1,00 celok

750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.05.2021 12:29

10.05.2021 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2021 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 588
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.05.2021 21:12 - Vstupná ponuka 750,00 € Cena bez DPH
10.05.2021 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka 748,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS