35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
47852585
Amplio s.r.o.
Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK
SAS Data Management for 4 Core server
SAS Data Management for 4 Core server
Služba
|
1. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Popis funkcionality SAS Data Management alebo ekvivalentu |
| Profilácia dát : |
| • Základné štatistiky nad dátovými zdrojmi |
| • Frekvenčná analýza |
| • Analýza redundancií pre jednu alebo viac sád dát |
| • Analýza primárnych a cudzích kľúčov ( identifikácia väzieb medzi tabuľkami ) |
| • Profilácia dát na základe pravidiel |
| • Profilácia dát s možnosťou definovania užívateľských metrík |
| • Funkcie dátovej kvality a unifikácie dát |
| • Konfigurácia a spúšťanie výstrah na základe hodnôt metrík profilácie dát |
| • Možnosť anonymizácie a pseudonanymizácie dát |
| Explorácia dát: |
| • Analýza metadát existujúcich dátových zdrojov |
| • Analýza vzoriek dát |
| • Porovnávanie metadát rôznych dátových objektov |
| • Možnosť nastavenia citlivosti porovnávania dát a metadát |
| • Automatické generovanie úloh pre profiláciu dát |
| Spracovanie dát a dátová kvalita: |
| • Parsing (rozbor štruktúry) dát na základe konfigurovateľných pravidiel |
| • Štandardizácia a čistenie dát na základe konfigurovateľných pravidiel |
| • Extrakcia špecifických pojmov z neštruktúrovaných dát a dokumentov |
| • Automatické vytváranie tabuliek synoným |
| • Entity Resolution (Unifikácia dát) |
| • Porovnávanie dát (matching) dát na základe konfigurovateľných pravidiel |
| • Porovnávanie dát na základe automatického vyhodnocovania scenárov párovania |
| • Viacúrovňové zoskupovanie dát |
| • Identifikácia a vytváranie tvz. Master referenčného záznamu na základe pravidiel, podpora metódy best-of-best |
| Monitorovanie dát: |
| • Možnosť definovať business pravidlá na úrovni dátového záznamu, skupiny alebo celého dátového setu |
| • Transparentné a dynamické mapovanie dát na business pravidlá |
| • Tvorba užívateľských metrík na základe business pravidiel |
| • Vytváranie a konfigurácia monitorovacích dashboardov |
| • Asociácia pravidiel s krajnými hodnotami, akciami a monitorovacími dimenziami |
| • Možnosť asociácie akcií s exekúciou business pravidiel (napr. Spustenie alebo zastavenie procesu /úlohy, zápis do databázy, súboru, logu, odoslanie správy) |
| Dátová a systémová integrácia: |
| • Prepájanie dát z rôznych zdrojov |
| • Spájanie dát z rôznych zdrojov |
| • Funkcie data-lookup |
| • Triedenie dát |
| • Volania externých webových služieb |
| • Volanie externých funkcií |
| • Spúšťanie externých programov |
| • ETL procesy |
| • Tvorba a spúšťanie dátových jobov |
| • Možnosť tvorby DWH |
| Znalostná databáza: |
| • Súčasťou SW nástroja je znalostná báza pre parametrizovateľné nastavenie analýz a spracovanie dát najmä pre definície pravidiel pre profiláciu dát (napr. parsing, štandardizácia, matching, identifikácia, extrakcia) |
| • Znalostná databáza je transparentná a editovateľná užívateľmi |
| Dátové zdroje: |
| • Transparentné mapovanie zdrojových dátových systémov |
| • DBMS tabuľky a views |
| • Textové súbory |
| • Podpora prístupu k dátovým zdrojom cez ODBC |
| • Práca s dátami vo formáte XML |
| • Spracovanie štruktúrovaných a neštruktúrovaných dát |
| Užívateľské rozhranie: |
| • GUI pre interaktívnu definíciu, konfiguráciu, prezentáciu a analýzu dát |
| • GUI pre interaktívnu tvorbu dátových a procesných úloh |
| • GUI pre správu business pravidiel |
| • GUI pre mapovanie dátových zdrojov |
| • GUI pre správu serveru a monitorovanie úloh |
| • GUI pre správu znalostnej databázy |
| • Zobrazovanie výsledkov profilácie vo forme agregovaných tabuliek aj detailných pohľadov |
| • Vizualizácia dát pomocou interaktívnych grafov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Platnosť licencie | mesiac | 12 | ||
| Počet CPU | jadro | 4 |
| Názov |
| I Osobitné požiadavky na plnenie: |
| I.1 Vrátane inštalácie na mieste plnenia, ktoré bude upresnené úspešnému uchádzačovi v rámci územného obvodu Bratislavy. |
| I.2 Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. Zaškolenie sa uskutoční spoločne pre všetky osoby. |
| I.3 Objednávateľ požaduje poskytnúť nové, doposiaľ nepoužité softvérové riešenie |
| I.5 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
| I.6 Plnenie môže byť poskytnuté (nainštalované) prostredníctvom vzdialeného prístupu udeleného Poskytovateľovi. |
| I.7 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) Zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail), ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú poskytovať samotné plnenie. |
| b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, v nasledovnom rozdelení: |
| - jednotková cena pre danú položku v mene euro bez DPH (daň z pridanej hodnoty) |
| - jednotková cena pre danú položku v mene euro s DPH. |
| Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
| d) funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| I.8 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
| I.9 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 20 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| I.10 Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ umožňuje Poskytovateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími funkcionalitami integrovanými v jednom funkčnom celku, identickými technickými vlastnosťami, od jedného výrobcu a v súlade s osobitnými požiadavkami. |
| I.11 V prípade, že Poskytovateľ ponúkne riešenie, ktoré považuje za ekvivalentné k požadovanej špecifikácii a osobitným požiadavkám, požaduje Objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie Poskytovateľa, že predkladá ekvivalentné riešenie a súčasne požaduje predloženie úplnej dokumentácie k dodávanému riešeniu, z ktorej je zrejmé, že toto spĺňa požiadavky na ekvivalentné riešenie. |
| I.12 Pokiaľ Poskytovateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
| II.CENA |
| II.1 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (doprava na miesto plnenia, inštalácia, zaškolenie max 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny uskutočnené spoločne). |
| II.2 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase poskytnutia plnenia. |
| II.3 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. |
| III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
| III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Poskytovateľom. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
| III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH. |
| III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a služba bude v SR poskytovaná z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
| III.4 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytovania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
| III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
| III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie. |
| III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené v faktúre. |
| IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 1% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 5.000,- eur. |
| IV.2 Poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
| IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom, tzn. je oprávnený vystaviť referenciu s neuspokojivým hodnotením. |
| V. LICENCIA |
| V.1 Súčasťou poskytovania plnenia (softvérového riešenia) je udelenie nevýhradnej, neprevoditeľnej, územne neobmedzenej licencie, množstevne obmedzenej licencie na zariadenia v používaní Objednávateľa, či jeho koncových užívateľov a poverených osôb, súhlas na používanie plnenia (softwarového riešenia) pre neobmedzený počet používateľov Objednávateľa. |
| V.2 Objednávateľ nie je oprávnený predmet plnenia (softvérového riešenia) rozširovať, rozmnožovať, požičiavať, používať ako celok alebo časť na vytvorenie nového programu, prenajímať alebo postúpiť tretím stranám a ani ho iným spôsobom spracovať alebo použiť v rozpore s ustanoveniami tejto zmluvy, resp. s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA). |
| VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| VI.1 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
| VI.2 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET. |
Bratislavský, Slovenská republika
02.06.2021 09:00 — 01.06.2022 17:00
1,00 ks
211 500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2021 14:04
12.05.2021 14:15
12.05.2021 14:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.05.2021 14:04 - Vstupná ponuka | 210 500,00 | € | Cena bez DPH |
| 12.05.2021 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 210 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: