• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2021 15:05

Detail zákazky Z20218836

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2021 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2021 15:05

Základné údaje

Z20218836

OF-234873

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5741428

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

47852585

Amplio s.r.o.

Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SAS Data Management for 4 Core server

SAS Data Management for 4 Core server

  • 72316000-3 - Analýza údajov
  • 72314000-9 - Zhromažďovanie a triedenie údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu:
Funkcia
Popis funkcionality SAS Data Management alebo ekvivalentu
Profilácia dát :
• Základné štatistiky nad dátovými zdrojmi
• Frekvenčná analýza
• Analýza redundancií pre jednu alebo viac sád dát
• Analýza primárnych a cudzích kľúčov ( identifikácia väzieb medzi tabuľkami )
• Profilácia dát na základe pravidiel
• Profilácia dát s možnosťou definovania užívateľských metrík
• Funkcie dátovej kvality a unifikácie dát
• Konfigurácia a spúšťanie výstrah na základe hodnôt metrík profilácie dát
• Možnosť anonymizácie a pseudonanymizácie dát
Explorácia dát:
• Analýza metadát existujúcich dátových zdrojov
• Analýza vzoriek dát
• Porovnávanie metadát rôznych dátových objektov
• Možnosť nastavenia citlivosti porovnávania dát a metadát
• Automatické generovanie úloh pre profiláciu dát
Spracovanie dát a dátová kvalita:
• Parsing (rozbor štruktúry) dát na základe konfigurovateľných pravidiel
• Štandardizácia a čistenie dát na základe konfigurovateľných pravidiel
• Extrakcia špecifických pojmov z neštruktúrovaných dát a dokumentov
• Automatické vytváranie tabuliek synoným
• Entity Resolution (Unifikácia dát)
• Porovnávanie dát (matching) dát na základe konfigurovateľných pravidiel
• Porovnávanie dát na základe automatického vyhodnocovania scenárov párovania
• Viacúrovňové zoskupovanie dát
• Identifikácia a vytváranie tvz. Master referenčného záznamu na základe pravidiel, podpora metódy best-of-best
Monitorovanie dát:
• Možnosť definovať business pravidlá na úrovni dátového záznamu, skupiny alebo celého dátového setu
• Transparentné a dynamické mapovanie dát na business pravidlá
• Tvorba užívateľských metrík na základe business pravidiel
• Vytváranie a konfigurácia monitorovacích dashboardov
• Asociácia pravidiel s krajnými hodnotami, akciami a monitorovacími dimenziami
• Možnosť asociácie akcií s exekúciou business pravidiel (napr. Spustenie alebo zastavenie procesu /úlohy, zápis do databázy, súboru, logu, odoslanie správy)
Dátová a systémová integrácia:
• Prepájanie dát z rôznych zdrojov
• Spájanie dát z rôznych zdrojov
• Funkcie data-lookup
• Triedenie dát
• Volania externých webových služieb
• Volanie externých funkcií
• Spúšťanie externých programov
• ETL procesy
• Tvorba a spúšťanie dátových jobov
• Možnosť tvorby DWH
Znalostná databáza:
• Súčasťou SW nástroja je znalostná báza pre parametrizovateľné nastavenie analýz a spracovanie dát najmä pre definície pravidiel pre profiláciu dát (napr. parsing, štandardizácia, matching, identifikácia, extrakcia)
• Znalostná databáza je transparentná a editovateľná užívateľmi
Dátové zdroje:
• Transparentné mapovanie zdrojových dátových systémov
• DBMS tabuľky a views
• Textové súbory
• Podpora prístupu k dátovým zdrojom cez ODBC
• Práca s dátami vo formáte XML
• Spracovanie štruktúrovaných a neštruktúrovaných dát
Užívateľské rozhranie:
• GUI pre interaktívnu definíciu, konfiguráciu, prezentáciu a analýzu dát
• GUI pre interaktívnu tvorbu dátových a procesných úloh
• GUI pre správu business pravidiel
• GUI pre mapovanie dátových zdrojov
• GUI pre správu serveru a monitorovanie úloh
• GUI pre správu znalostnej databázy
• Zobrazovanie výsledkov profilácie vo forme agregovaných tabuliek aj detailných pohľadov
• Vizualizácia dát pomocou interaktívnych grafov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Platnosť licencie mesiac 12
Počet CPU jadro 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I Osobitné požiadavky na plnenie:
I.1 Vrátane inštalácie na mieste plnenia, ktoré bude upresnené úspešnému uchádzačovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. Zaškolenie sa uskutoční spoločne pre všetky osoby.
I.3 Objednávateľ požaduje poskytnúť nové, doposiaľ nepoužité softvérové riešenie
I.5 Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia.
I.6 Plnenie môže byť poskytnuté (nainštalované) prostredníctvom vzdialeného prístupu udeleného Poskytovateľovi.
I.7 Poskytovateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) Zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail), ktorá je za Poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby, ktoré budú poskytovať samotné plnenie.
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, v nasledovnom rozdelení:
- jednotková cena pre danú položku v mene euro bez DPH (daň z pridanej hodnoty)
- jednotková cena pre danú položku v mene euro s DPH.
Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
d) funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
I.8 Objednávateľ nie je povinný prevziať plnenie v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve.
I.9 Poskytovateľ je povinný poskytnúť plnenie v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 20 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
I.10 Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, Objednávateľ umožňuje Poskytovateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s identickými resp. lepšími funkcionalitami integrovanými v jednom funkčnom celku, identickými technickými vlastnosťami, od jedného výrobcu a v súlade s osobitnými požiadavkami.
I.11 V prípade, že Poskytovateľ ponúkne riešenie, ktoré považuje za ekvivalentné k požadovanej špecifikácii a osobitným požiadavkám, požaduje Objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie Poskytovateľa, že predkladá ekvivalentné riešenie a súčasne požaduje predloženie úplnej dokumentácie k dodávanému riešeniu, z ktorej je zrejmé, že toto spĺňa požiadavky na ekvivalentné riešenie.
I.12 Pokiaľ Poskytovateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
II.CENA
II.1 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (doprava na miesto plnenia, inštalácia, zaškolenie max 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny uskutočnené spoločne).
II.2 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.3 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Poskytovateľom. Poskytovateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného poskytnutia predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH.
III.3 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a služba bude v SR poskytovaná z iného členského štátu EÚ, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.4 Ak je Poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytovania služby je v SR, tento Poskytovateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Poskytovateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.6 Poskytovateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté plnenie.
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené v faktúre.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na plnenie uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Poskytovateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 1% z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 5.000,- eur.
IV.2 Poskytovateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom, tzn. je oprávnený vystaviť referenciu s neuspokojivým hodnotením.
V. LICENCIA
V.1 Súčasťou poskytovania plnenia (softvérového riešenia) je udelenie nevýhradnej, neprevoditeľnej, územne neobmedzenej licencie, množstevne obmedzenej licencie na zariadenia v používaní Objednávateľa, či jeho koncových užívateľov a poverených osôb, súhlas na používanie plnenia (softwarového riešenia) pre neobmedzený počet používateľov Objednávateľa.
V.2 Objednávateľ nie je oprávnený predmet plnenia (softvérového riešenia) rozširovať, rozmnožovať, požičiavať, používať ako celok alebo časť na vytvorenie nového programu, prenajímať alebo postúpiť tretím stranám a ani ho iným spôsobom spracovať alebo použiť v rozpore s ustanoveniami tejto zmluvy, resp. s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA).
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve.
VI.2 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavský, Slovenská republika

02.06.2021 09:00 — 01.06.2022 17:00

1,00 ks

211 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.05.2021 14:04

12.05.2021 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2021 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 441
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.05.2021 14:04 - Vstupná ponuka 210 500,00 € Cena bez DPH
12.05.2021 10:57 - Najvýhodnejšia ponuka 210 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS