• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 09:50

Detail zákazky Z20218829

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 11:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 09:50

Základné údaje

Z20218829

OF-231176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5738649

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

47131241

BARIA s.r.o.

Rostovská 22, Bratislava - mestská časť Rača, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tkanivový procesor

patológia, spracovanie vzorkovo, laboratórna technika, parafín,

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje
  • 33931000-5 - Pitevné laboratórne pracovné stanice alebo príslušenstvo
  • 33910000-2 - Nástroje a spotrebný materiál používané pri patologickom rozbore
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tkanivový procesor
Funkcia
Vhodný na spracovanie humánnych tkanív na oddelení patológie, ktorý fixuje, odvodňuje, prejasňuje a impregnuje parafínom
Laboratórne vybavenie pre zdravotnícke zariadenie určené pre laboratória a patológie
Automatický uzavretý systém
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tkanivový procesor ks 1
kapacita procesnej nádoby počet kaziet ks 300
nádoby na činidlá vrátane odpadu a čistenia, počet ks 13
- objem nádob l 3,5
parafínové nádoby ks 3
- objem parafínových nádob l 4,0
pracovná teplota parafínových láznii v rozsahu °C 50-65
zásobníky slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúšťaním ks 3
tlak impregnačného vákua kPa -35
tlak pri infiltrácii tkanív kPa 35
tlak počas plnenia procesnej nádoby v rozsahu kPa -35 až -60
rozsah tlaku pri vyprázdňovaní procesných nádob kPa 25-60
prevádzková teplota, rozsah °C 15-40
prevádzková vlhkosť, rozsah (bez kondenzácie) % 30-85
hladinové senzory ks 4
pripojenie na centrálne odsávanie alebo filter na zachytávanie výparov, počet filtrov ks 1
programy pre spracovanie, počte programov počet 20
počet USB portov ks 1
vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria, počet prístupov počet 5
farebný dotykový zobrazovací display , rozmer " 10
napájanie V/Hz 230/50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tkanivový procesor možnosť výmeny reagencií automaticky cez externé porty alebo manuálne
- automatický posunu reagencií v priebehu spracovania
- pripojenia na centrálne odsávanie alebo filter na zachytávanie výparov
- reagent managment system
- možnosť zvolenia/predvoľby obľúbených – preferovaných programov
- intuitívne ovládanie softvéru – alebo iná eliminácia chybových možností voľby programov a postupov
- ovládanie – menu slovenský alebo český jazyk softvéru SW
- ukladanie názvov reagencií
- odložený štart
- port USB
- pripojenia k PC USB alebo RS232 alebo LAN
- DICOM výstup s možnosťou importu do PACS
- zabezpečenia pomocou alarmov, možnosť zasielanie SMS na na aspoň 2 mobily
- vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria
- farebný dotykový zobrazovací display
- integrované batérie v prípade výpadku prúdu alebo iný spôsob zálohovania UPS
- možnosť používať spotrebný materiál, chémiu nezávisle aj od iných dodávateľov
- systém zmeny hustoty - koncentrácie alkoholu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť nahradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy .
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný počas záručnej doby 24 mesiacov  oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi,. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade  je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Lehota splatnosti faktúry je do 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol.
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja.
FAKTÚRA BUDE UHRADENÁ  v 12 MESAČNÝCH SPLÁTKACH BEZ NAVÝŠENIA CENY.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Sankcie: - V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý,
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Predávajúci môže požadovať  úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke, b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka,
e) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, f) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. g) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia.
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: - vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme, - aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný. Miesto dodania je sídlo Objednávateľa.
Ochrana osobných údajov: Dodávateľ v zmysle ustanovení zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení udeľuje objednávateľovi súhlas so spracovaním svojich osobných údajov na evidenčné účely, najmä na dobu určitú vedenia registra zmlúv objednávateľa.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota nádoby na činidlá vrátane odpadu a čistenia, počet ks 13
Navrhnutá hodnota nádoby na činidlá vrátane odpadu a čistenia, počet ks 13

12 interných nádob, 1 externá

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota zásobníky slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúšťaním ks 3
Navrhnutá hodnota zásobníky slúžiace na dopĺňanie roztokov s automatickým prepúšťaním ks 3

externé

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota tlak impregnačného vákua kPa -35
Navrhnutá hodnota tlak impregnačného vákua kPa 55 65

Najnižšia hodnota vákua je 0. Požadovaných -35 je zrejme chyba

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota tlak pri infiltrácii tkanív kPa 35
Navrhnutá hodnota tlak pri infiltrácii tkanív kPa 55 65

Táto hodnota je ojedinelý servisný údaj, ktorý prístroj necharakterizuje v jeho jedinečných vlastnostiach.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota tlak počas plnenia procesnej nádoby v rozsahu kPa -35 až -60
Navrhnutá hodnota tlak počas plnenia procesnej nádoby v rozsahu kPa 55-63

0 je vákuum, mínusové hodnoty sú zrejme chyba

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota rozsah tlaku pri vyprázdňovaní procesných nádob kPa 25-60
Navrhnutá hodnota rozsah tlaku pri vyprázdňovaní procesných nádob kPa 118 125

Systém využíva inteligentný manažment reagencií a na vypúšťanie používa pretlak.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota hladinové senzory ks 4
Navrhnutá hodnota hladinové senzory ks 3

Systém využíva tri stupne plnenia hladiny reagencií podľa počtu spracovávaných kaziet. Do 1/3, 2/3 a plný stav. Na základe inteligentného manažmentu reagencií šetrí náklady na reagencie

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria, počet prístupov počet 5
Navrhnutá hodnota vstup/ochrana pomocou hesla alebo PIN nepráva biometria, počet prístupov počet 2

1x užívateľ a 1x servis

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - DICOM výstup s možnosťou importu do PACS
Navrhnutá hodnota - systém exportu a importu dát, bežne využiteľných a štandardne použiteľných v LIS nemocníc v EU

Prístroj má iný systém exportu a importu dát, bežne využiteľných a štandardne použiteľných v LIS nemocníc v EU

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - integrované batérie v prípade výpadku prúdu alebo iný spôsob zálohovania UPS
Navrhnutá hodnota - Zálohovanie, UPS - externá UPS súčasťou dodávky

externá UPS súčasťou dodávky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - systém zmeny hustoty - koncentrácie alkoholu
Navrhnutá hodnota - Identifikácia zmeny koncentrácie alkoholu

Systém využíva inteligentný manažment reagencií. Vyšší štandard.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
Navrhnutá hodnota Kalendárne dni- zmeniť na pracovné dni.

V dodávateľsko-odberateľských vzťahoch sa pracuje len v pracovných dňoch.

Názov
Pôvodná hodnota Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
Navrhnutá hodnota termín dodania tovaru je do 45 pracovných dní

Dodanie tovaru je taktiež podmienené pracovnými dňami a pracovným časom.

Názov
Pôvodná hodnota d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
Navrhnutá hodnota ... 3 dni doplniť na 3 pracovné dni

Pracuje sa cez pracovné dni

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

15.05.2021 08:00 — 28.06.2021 12:00

1,00 ks

48 515,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.05.2021 11:41

11.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 585
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2021 14:52 - Vstupná ponuka 48 515,00 € Cena bez DPH
07.05.2021 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 48 510,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS