• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 10:32
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 11:30

Detail zákazky Z20218822

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2021 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 10:32
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 11:30

Základné údaje

Z20218822

OF-162014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5738645

Objednávateľ

17335876

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline

Vojtech Spanyola 27, Žilina, 01171, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier a obálky

papier, obálky

  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier a obálky
Funkcia
Kancelárske potreby na účely bežných administratívnych prác.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier - A4, 80 g, 500 listov/bal., 5 bal./krab. krabica 70
Obálky C6 samolepiace, 1000 ks./krab., krabica 1
Obálky C5 samolepiace, 1000 ks./krab., krabica 1
Obálky B6 s doručenkou "doporučene", 1000 ks/krab., krabica 5
Obálky B6 s doručenkou "doporučene, do vlastných rúk, opakované doručenie", 1000 ks/krab., krabica 5
Obálky C4 samolepiace biele - 50 ks v balíku balík 5
bublinková obálka A 4 ks 100
bublinková obálka A 5 ks 100
Obálky s rozšíreným dnom A 4 ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obálky C6 samolepiace, 1000 ks./krab., rozmery 114 mm x 162 mm, biely papier, bez vonkajšej a vnútornej potlače, s uzatváraním na dlhšej strane
Obálky C5 samolepiace, 1000 ks./krab., rozmery 162 mm x 229 mm, biely papier, bez vonkajšej a vnútornej potlače, s uzatváraním na dlhšej strane
Obálky B6 s doručenkou "doporučene", 1000 ks/krab., rozmery 125 mm x 176 mm, biele, s uzatváraním na dlhšej strane, samoprepisovacie, samolepiaca (odtrhovacia páska)
Obálky B6 s doručenkou "doporučene, do vlastných rúk, opakované doručenie", 1000 ks/krab., rozmery 125 mm x 176 mm, biele, s uzatváraním na dlhšej strane, samoprepisovacie, samolepiaca (odtrhovacia páska)
Kancelársky papier - A4, 500 ks v balíku, 5 ks balíkov v krabici plošná hmotnosť (gramáž) 80 g, hrúbka 104 - 106 mikrometrov, opacita 90 %, dodávaný papier nesmie byť recyklovaný, rozmery 210 mm x 297 mm
Obálky C4 samolepiace biele - 50 ks v balíku rozmery 229 x 324 mm, otváranie chlopne na kratšej strane obálky
bublinková obálka veľkosť A 4
bublinková obálka veľkosť A 5
Obálky s rozšíreným dnom veľkosť A 4, s odtrhávacou páskou, otváranie chlopne na kratšej strane obálky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný zoznam tovaru s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie tovaru vrátane rozpisu ceny (s DPH, bez DPH) na všetky položky
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovný deň v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod.
Jedná sa o predpokladané množstvo tovaru. Objednávateľ vychádzal zo spotreby za predchádzajúce obdobie. Množstvo tovaru sa môže zvýšiť, alebo znížiť.
Objednávateľ sa nezaväzuje odobrať všetok tovar. Jeho neodobratie nie je dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany dodávateľa.
Jednotlivé ceny tovarov budú v platnosti počas trvania zmluvy (1 rok) a budú nemenné.
Uvedený tovar nebude objednávaný jednorázovo, ale na základe čiastkových objednávok v priebehu trvania zmluvy
Objednávateľ nie je platcom DPH
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod
Platba sa uskutoční na základe fakturácie formou bankového prevodu, splatnosť faktúry 30 dní
Požaduje sa doručenie tovaru do 5 dní od doručenia záväznej objednávky
Zakazuje sa postúpenie pohľadávok veriteľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v zmysle neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

V. Spanyola 27, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

14.05.2021 10:33 — 13.05.2022 10:33

1,00 súbor

1 380,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2021 10:19

11.05.2021 10:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2021 10:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 66
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2021 11:51 - Vstupná ponuka 1 380,00 € Cena s DPH
11.05.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 1 379,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS