00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51886847
Selecta Biotech SE
Istrijská 6094/20, Bratislava, 84107, SVK
Stripy pre PCR
Stripy pre PCR
Tovar, Služba
1. PCR stripy
|
|
---|---|
Funkcia |
PCR stripy budú použité pre vedu a výskum. |
Predmet zákazky bude použitý na experimentálnu prácu v laboratóriu, pričom jeho špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bal | 3 | ||
obsah jedného balenia | ks | 120 | ||
objem polypropylénovej jamky | ml | 0,1 | ||
pracovný objem | µl | <100 | ||
celková kapacita jamiek | µl | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie - PCR stripy | nízkoprofilové, polypropylénové jamky; možno použiť ako samostatný výrobok alebo vložiť do ktoréhokoľvek z dostupných rámov Vari-Plate |
materiál | PP - polypropylén |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu II.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu II.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Mánesova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
17.05.2021 08:00 — 30.06.2021 14:00
3,00 bal
312,12
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2021 09:34
13.05.2021 10:30
13.05.2021 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2021 10:01 - Vstupná ponuka | 312,12 | € | Cena s DPH |
12.05.2021 22:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 310,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: