• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2021 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2021 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2021 16:25

Detail zákazky Z20218762

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 15:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.05.2021 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    12.05.2021 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.05.2021 16:25

Základné údaje

Z20218762

OF-234805

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5741422

Objednávateľ

36063932

Základná škola Veľké Leváre

Melíškova 650, Veľké Leváre, 90873, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky, dodanie stravných lístkov

stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Stravné lístky a dodanie stravných lístkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky EUR 3,83
Počet kusov stravných poukážok ks 993
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
stravná poukážka obsahuje dodať v balení po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie objednaného množstva do sídla objednávateľa
Celková faktúrovaná cena bude pozostávať:
1. Z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. Z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. Z ceny dopravy na miesto plnenia
4. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby
Poplatok za poskytnuté služby musí pokrývať všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, musí zahŕňať províziu dodávateľa, náklady na balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a dodanie a všetky súvisiace náklady
Verejný obstarávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu verejného obstarávateľa na číslo účtu dodávateľa, pričom dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po zrealizovaní kompletnej dodávky stravných poukážok. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania sumy z účtu verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp. zásielku.
Daňový doklad - faktúra za objednané stravné poukážky bude dodaná verejnému obstarávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť bezplatne verejnému obstarávateľovi vrátené nepoužité stravné lístky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných od podania objednávky
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne, poštou alebo prostredníctvom internetu
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov najneskôr 31 dní po ukončení platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Melíškova 650, 90873 Veľké Leváre, Slovenská republika, Veľké Leváre, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

17.05.2021 15:40 — 28.05.2021 15:40

993,00 ks

3 804,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2021 15:44

12.05.2021 15:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.05.2021 15:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2021 15:59 - Vstupná ponuka 3 804,00 € Cena s DPH
05.05.2021 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 3 803,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS