• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2021 14:50

Detail zákazky Z20218744

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2021 14:50

Základné údaje

Z20218744

OF-234934

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5733240

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Plienkové nohavičky, pôrodnícke vložky

Plienkové nohavičky, pôrodnícke vložky

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plienkové nohavičky
Funkcia
Plienkové nohavičky s maximálnou absorpciou a ochranou proti pretečeniu, určené pre mobilných aj imobilných užívateľov so stredne ťažkou až ťažkou inkontinenciou moču a stolice.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plienkové nohavičky veľ. L ks 26000
Savosť ml 2400
Min. obvod bokov cm 90 120
Max. obvod bokov cm 135 150
Balenie ks 20 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazové nesterilné plienky pre dospelých Vhodné pri strednej až ťažkej inkontinencii moču a stolice
Materiál Musí byť priedušný. Hypoalergénny a dermatologicky testovaný , ktorý pôsobí proti zvyšovaniu pH pokožky.
Absorpčné jadro Trojvrstvové zo 100% sulfátovej buničiny bielenej bez chlóru so superabsorpčným polymérom (SAP).
Superabsorpčný polymér (SAP) Mení tekutinu na gél a zabraňuje tak jej prenikaniu späť. Rozmiestňuje moč rovnomerne po celom absorpčnom jadre . Obsahuje špeciálnu látku účinne neutralizujúcu zápach.
Indikátor vlhkosti Včas upozorní na potrebnú výmenu
vlastnost Vysoká absorpcia. Anatomické tvarovanie, vnútorné pásiky a polyetylénová fólia chrániace pred pretekaním po bokoch.
Manipulácia Jednoduchá manipulácia vďaka 4 lepiacim pásikom na suchý zips s možnosťou opakovaného použitia kedykoľvek a kdekoľvek na plienke, čo zaručuje bezpečné uchytenie plienky
Zavinovací strih. Jednorazové použitie. Nesterilné. Ano.
Spôsob zabalenia Nohavičky balené v PE obale a následne v kartóne
Značenie Obal označený názvom, veľkosťou, exspiráciou, referenčným číslom
 2. Vložky pôrodnícke
Funkcia
Zabezpečenie hygieny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vložky pôrodnícke ks 26000
Šírka savého jadra cm 7,0 7,5
Dĺžka savého jadra cm 19,0 25,0
Plošná hmotnosť g/Qm 780
Balenie ks 200 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jadra 100% buničina
pletivo viskóza
Bez fólie. Možnosť sterilizácie. Ano
Značenie. Obal označený názvom, exspiráciou, referenčným číslom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ zároveň doručí bezplatné skúšobné vzorky, minimálne 10 ks pre každú požadovanú položku predmetu zmluvy. Požaduje sa tiež predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov v slovenskom resp. českom jazyku, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre na každú položku, ktorá je predmetom zmluvy.
Verejný obstarávateľ po posúdení výrobku a odskúšaní požadovaných parametrov zašle prvú čiastkovú objednávku. Obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť počty pri zachovaní jednotkovej a celkovej ceny.
Požaduje sa predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu, mernú jednotku, ŠUKL-kód, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
Požaduje sa, aby dodávateľ informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladu, ktorým sa preukáže oprávnenosť vykonaných zmien: údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmien ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.)
Požaduje sa dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách..
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr.
Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Objednávateľ si v takto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru.
Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar.Splatnosť faktúr 60 dní.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (i) dohodu zmluvných strán, (ii) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesiace a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul.gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

14.05.2021 13:34 — 13.05.2023 13:34

1,00 balík

10 036,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2021 13:35

07.05.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2021 13:40 - Vstupná ponuka 10 036,00 € Cena bez DPH
07.05.2021 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka 10 035,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS