• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2021 11:50

Detail zákazky Z20218713

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2021 11:50

Základné údaje

Z20218713

OF-234815

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5733210

Objednávateľ

00165271

Národný ústav reumatických chorôb

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK

Dodávateľ

44023707

MEDIC INTERNATIONAL s. r. o.

Fongová 5, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky

farmaceutické výrobky, liek, pacient

  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky
Funkcia
Lieky pre pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
síran bárnatý so suspendujúcou látkou ,V08BA01,p.o., per.rec.,1g/1ml á 2 000ml ,      12 ks balení á 2 000 ml ml 24 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis lieku: účinná látka, ATC skupina, cesta podania, množstvo účinnej látky v mernej jednotke (tablete, injekcii, čapíku...), množstvo merných jednotiek, balenie ks, tbl, lag, cps, ml, g, amp, mg, / počet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkovú cenu za balenie bez DPH aj s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme.
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 48 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: ŠÚKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 7 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platné povolenie Ministerstva zdravotníctva SR na veľkodistribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Cena veľkodistributora musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto kúpnej zmluvy (KZ) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto KZ a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol , resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto KZ sa dodávateľ zaväzuje :
-poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie (po preukázaní tejto skutočnosti) dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto KZ a nižšou cenou.
- dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia predmetnej skutočnosti (vyššie uvedenej) doručiť objednávateľovi dodatok KZ predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa predchádzajúceho bodu (bod 13).
V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

14.05.2021 07:00 — 13.05.2023 14:00

1,00 celok

256,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2021 10:23

07.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 270
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2021 13:54 - Vstupná ponuka 256,80 € Cena bez DPH
04.05.2021 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka 256,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS