00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
44023707
MEDIC INTERNATIONAL s. r. o.
Fongová 5, Bratislava, 83106, SVK
Lieky
farmaceutické výrobky, liek, pacient
Tovar, Služba
1. Lieky
|
|
---|---|
Funkcia |
Lieky pre pacientov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
síran bárnatý so suspendujúcou látkou ,V08BA01,p.o., per.rec.,1g/1ml á 2 000ml , 12 ks balení á 2 000 ml | ml | 24 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis lieku: účinná látka, ATC skupina, cesta podania, množstvo účinnej látky v mernej jednotke (tablete, injekcii, čapíku...), množstvo merných jednotiek, balenie | ks, tbl, lag, cps, ml, g, amp, mg, / počet |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkovú cenu za balenie bez DPH aj s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
V prípade, že predávajúci nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme. |
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 48 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka. |
Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: ŠÚKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 7 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platné povolenie Ministerstva zdravotníctva SR na veľkodistribúciu predmetu zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena veľkodistributora musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto kúpnej zmluvy (KZ) preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto KZ a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol , resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto KZ je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto KZ sa dodávateľ zaväzuje : |
-poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie (po preukázaní tejto skutočnosti) dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto KZ a nižšou cenou. |
- dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia predmetnej skutočnosti (vyššie uvedenej) doručiť objednávateľovi dodatok KZ predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa predchádzajúceho bodu (bod 13). |
V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinní vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
14.05.2021 07:00 — 13.05.2023 14:00
1,00 celok
256,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2021 10:23
07.05.2021 11:00
07.05.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2021 13:54 - Vstupná ponuka | 256,80 | € | Cena bez DPH |
04.05.2021 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 256,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: