Z20218699
OF-234728
zrušená
17336210
Záchranná zdravotná služba Bratislava
Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK
Záchranárske batohy
batohy, vaky, pomôcky pre záchranárov
Tovar, Služba
1. Záchranárske batohy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zákazky je dodanie záchranárskych batohov bez obsahu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záchranársky batoh bez obsahu | ks | 8 | ||
Šírka batohu | cm | 55 | ||
Výška batohu | cm | 55 | ||
Hĺbka batohu | cm | 30 | ||
Objem | l | 80 | ||
Hmotnosť prázdneho batohu | kg | 6 | ||
Použiteľnosť do teplôt - mínus | °C | -30 | ||
Použiteľnosť do teplôt - plus | °C | +70 | ||
Počet rukovätí batohu | ks | 2 | ||
Veľkosť rukoväte | cm | 12 | 15 | |
Šírka žltého reflexného pásu po celom obvode | cm | 2 | ||
Šírka žltých reflexných pásov na popruhoch batohu | cm | 2 | ||
Žltý reflexný trojuholník na prednej časti batohu | cm | 13 | ||
Šírka žltého reflexného pásu na prednej strane | cm | 4 | ||
Vonkajšie vrecká po obvode | ks | 3 | ||
Vonkajšie vrecká na prednej časti batohu | ks | 2 | ||
Vnútorné transparentné kapsičky so zváranými švami | ks | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vonkajšia časť | |
Materiál vonkajšej časti | Polyester potiahnutý PVC z oboch strán, odolný voči roztiahnutiu a natiahnutiu. |
Farba | červená, žlté reflexné pásy |
Rukoväť | jedna na hornej časti druhá na bočnej časti, pevná, pogumovaná, anatomicky tvarovaná |
Viditeľnosť | žlté reflexné pásy po celom obvode, žlté reflexné pásy na popruhoch, žltý reflexný trojuholník na prednej časti batohu |
Popruhy | ergonomicky nastaviteľné, odopnuteľné. Celá časť určená na zbalenie popruhov je odopnuteľná. |
Otváranie | Batoh umožňuje úplné otvorenie – ako kniha, dokorán |
Vonkajšie vrecká/kapsičky | po obvode 3 ks. Na ľavej strane 2 ks, na pravej 1ks. Na prednej časti batohu 2 ks. Uzatvárateľné zipsom. |
Horné vrecko | Horné vrecko na prednej strane umožňuje používanie v otvorenej polohe pomocou dvoch bočných úchytných popruhov. |
Zipsy | všetky kapsičky majú 2 zipsy |
Pás umožňujúci pripevnenie označenia suchým zipsom | áno |
Vnútorná časť | |
Spevnenie | Batoh spevnený pomocou vnútorných vyberateľných výstuží. |
Výstelky | Batoh vybavený výstelkami ako ochrana pred mechanickým poškodením. |
Priečinok na dokumenty | Samostatný priečinok na dokumenty prístupný z vonkajšej časti batohu. |
Suché zipsy | Plochy oboch polovíc vnútornej časti vybavené suchými zipsami pre upevnenie vnútorných kapsičiek. |
Úchyty a kapsičky | Na bokoch vnútornej časti úchyty a kapsičky na drobný materiál. |
Stredová deliaca doska | Na stredovej deliacej doske sú našité farebne odlíšené gumové pásky/úchyty v radoch nad sebou pre uloženie pomôcok na infúziu. |
Stredový panel | Stredový panel otvárateľný, vnútorná časť vybavená na organizované uloženie pomôcok na intubáciu, odopnuteľný a vyberateľný z batohu. |
Názov |
1.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.2 Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vzorku dodávaného tovaru) do 7 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy prehlásenie výrobcu, že tento poskytuje pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky, po uplynutí záručnej doby, a teda po uplynutí 60 mesiacov, a to v dĺžke trvania min. 36 mesiacov. Prehlásenie bude obsahovať identifikáciu výrobcu, kontaktné údaje výrobcu. Z tohto prehlásenia musí byť zrejmé, že poskytuje pozáručný servis na výrobky, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
1.4 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy Objednávateľovi predložiť, v zmysle § 34 ods. 1 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len"ZVO"), zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia predmetného verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. |
1.5 Objednávateľ skontroluje Dodávateľom predložený vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (vzorka dodávaného tovaru) a doklady podľa bodu 1.3 a 1.4 a v prípade ak budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky. |
1.6 Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi preddavok, ani zálohovú platbu. |
1.7 Dodávateľ je povinný dodať nový tovar v originálnom balení. |
1.8 Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.) |
1.9 Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky najneskôr do 10 dní odo dňa kedy mu Objednávateľ odošle Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek podľa bodu 1.5, ktorého prijatie Dodávateľ potvrdí. |
1.10 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezodplatne záručný servis na predmet zákazky, pričom záručná doba je 60 mesiacov. |
1.11 Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, ako aj akejkoľvek povinnosti Dodávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy", "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
1.12 Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET. |
1.13 Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky). |
1.14 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.15 Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry. |
1.16 Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 10 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
1.17 V prípade dodania vadných kusov, objednávateľ si vyhradzuje právo ich výmeny bezodplatne. |
1.18 Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
10.05.2021 08:00 — 28.05.2021 14:30
8,00 ks
5 404,03
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2021 08:58
07.05.2021 11:00
07.05.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2021 16:05 - Vstupná ponuka | 5 403,84 | € | Cena s DPH |
06.05.2021 16:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 403,84 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: