44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
36013595
MIVAX, s.r.o.
Kozmonautov 35, Martin, 03601, SVK
Spinometer, náustok
spinometer, náustok
Tovar, Služba
1. Spirobank II. Smart - alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími technickými vlastnosťami
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj určený na diagnostiku a vyhodnocovanie. |
Na meranie pľúcnych funkcií. |
Z jedného merania umožní získať spirometrické parametre: FVC, FEV1, FEV1 / FVC%, DTPEF, FEV 0,5, FEV0,5 / FVC%, FEV0,75, FEV0,75 / FVC%, FEV2, FEV2 / FVC%, FEV3, FEV3 / FVC%, FEV6, FEV1 / FEV6%, PEF, FEF25%, FEF50%, FEF75%, FEF25-75%, FEF75-85%, FET, Vext, vek pľúc, EVOL, FIVC, FIV1, PIF, FIV1 / FIVC%, FIF25% , FIF50%, FIF75%, R50, PIF, IRV, VC, IVC, IC, ERV, FEV1 / VC%, VT, VE, Rf, ti, te, ti / t-tot, VT / ti, MVV |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spirobank II. Smart - alebo ekvivalent s rovnakými alebo lepšími technickými vlastnosťami | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Snímač prietoku obojsmerná digitálna turbín | |
2. Rozsah prietoku | ± 16L / s |
3. Presnosť objemu | ± 3% alebo 50 ml |
4. Presnosť prietoku | ± 5% alebo 200 ml / s |
5. Dynamický odpor | <0,5 cm H2O / L / s |
6. Dostupné testy | FVC, VC, IVC, MVV, PRE-POST |
7.Pripojiteľnosť | USB 2.0, Bluetooth® 4.0 |
8. Napájanie | lítium-iónový 3,7 V, 1100 mAh z batérie s autonomoiu cca- 45-50 hodín nepretržitého používania prístroja |
9.Automatický záznam celej spirometrickej akcie vrátane najlepšieho testu Odhad veku pľúc-export údajov a grafov aj formou e-mailu |
2. Papierový náustok k spirometru
|
|
---|---|
Funkcia |
Náustok musí byť kompatibilný s dodaným spirometrom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierový náustok k spirometru | kus | 1000 |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi predmet zákazky podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k predmetu zákazky a záväzok Objednávateľa predmet zákazky prevziať a zaplatiť za neho Dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky na miesto dodania na vlastné náklady. Miesto dodania Objednávateľ upresní Dodávateľovi v objednávke spolu s kontaktnou osobou. |
3. Dodávateľ je povinný spolu s predmetom zákazky dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. |
5. Lehota dodania je najneskôr do 14 pracovných dní od zaslania Objednávky na predmet zákazky Dodávateľovi. |
6. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní predmetu zákazky a po podpísaní Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
7. Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. |
8. POZOR!!! Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
8.1 Prospektový materiál ponúkaného predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného predmetu zákazky. |
8.2 Ceny uvedené v rozpočte v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu predmetu zákazky do miesta plnenia podľa požiadaviek Objednávateľa a všetkých ďalších nákladov Dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom zákazky alebo plnením tejto zmluvy. |
9. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 8 nebudú Dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
10. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 8 budú Dodávateľom doručené v stanovenom termíne, ale Dodávateľ nedoručí správne doklady alebo Objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
11. V čase od 08:00 do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu Objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
12. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia Objednávateľom (odo dňa podpisu Preberacieho protokolu alebo dodacieho listu). |
13. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
14. Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
15. Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
17. Predmet zákazky musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet zákazky nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
18. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
19. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny za predmet zmluvy za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
20. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadaviek na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 5 a 13 v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
24. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
25. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa - meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
Krajské riaditeľstvo policajného zboru, Zdravotné stredisko, Okružná 19, 974 01, , Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
29.05.2021 00:00
1,00 podľa rozpisu
1 547,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2021 10:04
07.05.2021 10:15
07.05.2021 10:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.05.2021 10:56 - Vstupná ponuka | 1 540,00 | € | Cena bez DPH |
04.05.2021 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 540,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: