• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 16:18
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2021 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2021 14:20

Detail zákazky Z20218663

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 16:18
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2021 14:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2021 14:20

Základné údaje

Z20218663

OF-234241

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5733186

Objednávateľ

00164780

Slovenský ľudový umelecký kolektív

Balkánska 31, Rusovce, 85308, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, zošity, písacie potreby, obaly, nožnice, pravítka, gumy, kalkulačky, karisbloky, spinky, fólie, pásky, obálky, podstavce, stojany, štítky, tabule

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 22800000-8 - Papierové alebo lepenkové registre, účtovné knihy, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre zamestnancov na zabezpečenie pracovných úloh a povinností.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ceruzka grafitová s gumou, tvrdosť HB (KOH-I-NOOR al. ekvivalent) ks 50
Čistiaci sprej na všetky typy bielych tabúľ s mechanickým rozprašovačom ks 10
Čistiace utierky na monitory, obrazovky, notebooky a pod., vlhké, bez obsahu alkoholu, v praktickom uzatváracom obale, 1 bal = 100 ks bal 25
Dátumovka - plastová samofarbiaca pečiatka, čierna farba odtlačku, výška dátumu 3,8 mm (Colop al. ekvivalent) ks 5
Dierovač kovový s protišmykovým plastovým dnom proti poškodeniu nábytku na 30 listov ks 20
Dovolenky, formát A6, 100 listov ks 10
Euroobal A4, matný, otvor zhora, 1 bal = 50 ks bal 50
Univerzálna laminovacia fólia, lesklá, číra, formát A3, 1 bal = 100 ks bal 5
Univerzálna laminovacia fólia, lesklá, číra, formát A4, 1 bal = 100 ks bal 5
Gelový roller s tekúcim rýchloschnúcim atramentom s vrúbkovaným úchopom, farba atramentu modrá, 1 bal = 12 ks (Pentel al. ekvivalent) bal 5
Biela plastická guma, mäkká, univerzálna, neabrazívna. Vhodná pre všetky typy povrchov. Nepoškodzuje papier, rozmer: 31 x 19 x 9 mm. (Milan al. ekvivalent) ks 20
Jednorazové guľôčkové pero s dokumentačným atramentom, farba atramentu modrá a červená, plastový obal, klikací mechanizmus (Stabilo Liner al. ekvivalent) ks 50
Náplň do jednorazového guľočkového pera plastového (viď položka číslo 12) ks 50
Jednorazové guľôčkové pero s dokumentačným atramentom, farba atramentu: modrá a červená, kovový obal, klikací mechanizmus (Stabilo al. ekvivalent) ks 50
Náplň do jednorazového guľočkového pera kovového (viď položka číslo 14) ks 50
Stolová kalkulačka s 10-miestnym extra veľkým LCD displejom, plastovými tlačidlami a pomocnými tlačidlami na výpočet daní, výpočet % vrátane zisku, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, zmeny znamienka +/?- , funkcia TAX na výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +, -, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch, ukladanie operácií do vyrovnávacej pamäte, duálne napájanie, rozmery: 103 x 29 x 147 mm (Casio al. ekvivalent) ks 10
Karisblok so 4-krúžkovým mechanizmom, dodávaný vrátane 100 listov s linajkami, materiál PVC, formát A4 ks 20
Kniha došlých - odoslaných faktúr, formát A4 ks 1
Korekčná páska - roller, šírka rollera 4,2 mm (Pritt al. ekvivalent) ks 20
Korková nástenka v drevenom ráme, rozmer min. 60 cm x 90 cm ks 5
Univerzálna lepiaca páska s orezávačom a dispenzorom, transparentná, rozmer: 19 x 33 mm ks 15
Náhradné lepiace pásky do dispenzoru, rozmer 19 x 33 mm (viď položka č. 21) ks 20
Univerzálna transparentná lepiaca páska, rozmer 19 x 33 mm ks 10
Viacúčelové disperzné lepidlo, bez rozpúštadiel (Pritt Gamafix al. ekvivalent) ks 10
Lepidlo tyčinkové určené na lepenia papiera, kartónu a podobne, 17 gr. (Pritt alebo ekvivalent) ks 10
Magnetická tabuľa biela, rozmer: 100 cm x 150 cm ks 2
Magnetická stierka na biele tabule a stieranie suchých popisovačov ks 5
Náhradné utierky do magnetickej stierky, 1 bal = 10 ks bal 1
Magnety mix farieb, 1 bal = 10 ks bal 10
Popisovač na tabule, hrúbka 2,5 mm, mix farieb (Centropen al. ekvivalent) ks 20
Mechanická ceruzka plastová s gumou a ergonomickým úchopom, hrúbka tuhy 0,7 mm (Pentel al. ekvivalent) ks 20
Tuha do mechanickej ceruzky, hrúbka tuhy 0,7 mm, tvrdosť HB (Pentel al. ekvivalent), 1 bal = 12 ks bal 20
Univerzálne nožnice kancelárske s plastovou rukoväťou, dĺžka 20 cm ks 15
Obal A4 priehľadný s násuvnou lištou číry, priehľadná fólia + lišta na zviazanie dokumentov, lišta rôzne farby, 1 bal = 5 ks bal 40
Obálky C5 samolepiace s páskou bez okna, biele ks 400
Obálky C6 samolepiace s páskou bez okna, biele ks 400
Obálky B4 samolepiace s páskou bez okna, biele ks 500
Obálky C4 samolepiace s páskou bez okna, biele ks 200
Obálky DL samolepiace s páskou s oknom, biele ks 400
Obálky DL samolepiace s páskou bez okna, biele ks 400
Obálky bublinkové 140 x 225 mm bez okienka, biele ks 200
Obálky X-dno, biele ks 100
Kancelársky kopírovací papier, formát A4, hmotnosť 80 gr/m2, 1 bal = 500 hárkov bal 200
Kancelársky kopírovací papier, formát A3, hmotnosť 100 gr/m2, 1 bal = 500 hárkov bal 70
Drôtený stolový zásobník na dokumenty, min 3 poschodia, uskladnenie do formátu A4, možnosť stohovať na seba, priehľadný (Herlitz al. ekvivalent) ks 10
Podací lístok, formát A6, rozsah 100 listov ks 2
Ergonomická podložka pod myš s opierkami zápästia, antistatický textilný povrch, jednofarebná ks 25
Podpisová kniha s okienkom, harmonikový chrbát, formát A4 ks 2
Popisovač permanentný na CD, mix farieb, šírka hrotu 07 - 2,5 mm (Centropen al. ekvivalent) ks 15
Popisovač na textil, mix farieb, šírka hrotu 1,8 mm (Centropen al. ekvivalent) ks 25
Popisovač permanentný, mix farieb, veľkosť hrotu 1mm - 5mm (Stabilo al. ekvivalent) ks 50
Samolepiaci blok skladaný, blok obsahuje 4 farby po 100 listov, rôzne farby, rozmer 75 x 75 mm ks 40
Samolepiace záložky, 4 ks, mix farieb - neónové farby, 1 bal = 24 ks, (Donau al. ekvivalent) bal 20
Poznámkové samolepiace bločky - šípka, neónové farby, rozmer 42 x 12 mm, 1 bal = 25 ks (Hopax Stick'n Clearnote al. ekvivalent) bal 20
Držiak na samolepiace bločky s tromi úložnými priehradkami (Donau al. ekvivalent) ks 2
Pravítko trojuholník s kolmicou, priehľadné s odvesnou dĺžky 16 cm ks 6
Pravítko priehľadné plastové s ľahko čitateľnou stupnicou, 30 cm ks 6
Priepustka z budovy, formát A7 ks 10
Rozšívačka / odsponkovač na odstránenie spiniek z dokumentov ks 10
Zošívacie spony z pozinkovaného drôtu, 24/6 mm (Rapesco al. ekvivalent) bal 50
Zošívacie spony z pozinkovaného drôtu, 24/8 mm (Rapesco al. ekvivalent) bal 50
Spony listové 28 mm, hladké poniklované, 1 bal = 100 ks bal 20
Spony listové 50 mm, hladké poniklované, 1 bal = 100 ks bal 20
Kancelárske oceľové klipy 15 mm, 1 bal = 12 ks bal 10
Kancelárske oceľové klipy 32 mm, 1 bal = 12 ks bal 10
Kancelárske oceľové klipy 51 mm, 1 bal = 12 ks bal 10
Kovový sieťový stolový organizér pre písacie potreby, farba čierna, min. 3 priehradky, veľkosť organizéra 20 x 10 x 9,5 cm (Bonky al. ekvivalent) ks 25
Stolový pracovný kalendár, 16,5 × 13 cm ks 30
Strúhadlo bez zásobníka, dvojité, kovové ks 20
Zakladač pákový, formát A4, kovové lišty, vymeniteľný chrbtový štítok, potiahnutý z vonkajšej strany umývateľnou polypropylénovou fóliou a z vnútornej strany hladkým papierom, pákový mechanizmus, šírka chrbta 5 cm, rôzne farby ks 50
Zakladač pákový, formát A4, kovové lišty, vymeniteľný chrbtový štítok, potiahnutý z vonkajšej strany umývateľnou polypropylénovou fóliou a z vnútornej strany hladkým papierom, s pákovým mechanizmom, šírka chrbta 7,5 cm, rôzne farby ks 100
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, formát A5 ks 11
Záznamová kniha s tvrdými doskami, A4, linajková, 100 listov ks 1
Záznamová kniha s tvrdými doskami, A5, linajková, 100 listov ks 1
Zošit linajkový A4, 1 bal = 5ks bal 1
Drôtený odpadkový kôš s horným dierovaním, farba: čierna, materiál: kov, objem: 15 l, typ použitia: miešaný odpad, použiteľné v prostredí: interiér, typ upevnenia: voľne stojace, typ: otvorený, výška x priemer: 31 x 25,5 cm, hmotnosť: 1,5 kg, povrchová úprava práškovou farbou ks 15
Zošívačka s kovovou konštrukciou, s plastovými elementami a s ergonomickým povrchom, farba čierna, kapacita zošívania 25 listov ks 5
Žiadanka na prepravu osôb, formát A6 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy poskytne kontaktnej osobe objednávateľa kontaktné údaje svojho zamestnanca, ktorý bude zodpovedný za plnenie tejto zmluvy (objednávky, faktúry, dodávka, reklamácie...) a zároveň akceptuje komunikáciu s viacerými zamestnancami objednávateľa (podľa vystavenia objednávky).
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy podrobný rozpočet v tabuľke excel pre každú položku, ktorá je predmetom dodania. Uvedie: číslo položky, obchodnú značku/označenie tovaru, jednotkovú cenu v € bez DPH aj s DPH, cenu za množstvo jednotlivej položky v € s DPH, celkovú cenu za všetky položky v € s DPH, všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Pri ekvivalentoch požadujeme totožné, alebo kvalitatívne lepšie parametre.
Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania (do skladových priestorov objednávateľa) vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“).
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov respektíve do vyčerpania limitu podľa zmluvy v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo a druh tovaru tvoriaceho predmet plnenia zmluvy, ani jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predloženie technického listu (resp. KBU, vyhlásenie o zhode, certifikátu kvality) v slovenskom jazyku a ďalšie súvisiace zákonné dokumenty týkajúce sa tovaru (ďalej len „doklady“), ktorými preukáže splnenie technických požiadaviek uvedených v zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy, a to pri prvej dodávky predmetnej položky.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ.
Dodávateľ poskytuje na tovar záruku v dĺžke trvania zodpovedajúcej dobe expirácie poskytnutej výrobcom tovaru, uvedenej na obale tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi tovar s expiráciou najmenej  12 mesiacov ku dňu jeho dodania Objednávateľovi.
Objednávateľ bude tovar podľa tejto dohody objednávať u dodávateľa na základe písomnej alebo elektronickej objednávky (e-mailom), v ktorej bude špecifikovaný druh a množstvo tovaru, miesto plnenia, a ďalšie podmienky. Objednávka, resp. čiastková zmluva na tovar nesmie byť dodávateľom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou.
Lehota dodania predmetu zákazky pri čiastkovej objednávke je najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej alebo odoslania elektronickej objednávky e-mailom.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Dodaný predmet zákazky bude odovzdaný a prevzatý na základe písomných preberacích protokolov, resp. dodacích listov dodávateľa podpísaných poverenou osobou objednávateľa aj dodávateľa.
Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu tovaru predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, resp. ekvivalentu.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je písomný preberací protokol, resp. dodací list. Požaduje sa 30 dňová splatnosť faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, I. akosti, zodpovedajúci platným normám STN.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % z ceny celej objednávky, a to za každý deň omeškania. V prípade pochybností o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu. Ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál-objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku tretím osobám bez písomného súhlasu Objednávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Objednávateľ požaduje predloženie bezplatných vzoriek (1 ks ) na každú položku, ktorá je predmetom zmluvy. Termín dodania vzoriek je do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Balkánska 31/66, Bratislava - mestská časť Rusovce, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

7 360,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2021 16:18

07.05.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 437
 91
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2021 12:06 - Vstupná ponuka 7 360,00 € Cena s DPH
07.05.2021 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka 7 357,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS