• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 16:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 17:20

Detail zákazky Z20218662

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 16:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 17:20

Základné údaje

Z20218662

OF-234895

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5730715

Objednávateľ

42224055

Evanjelická spojená škola, M.R.Štefánika 19, Martin

M.R.Štefánika 19, Martin, 03601, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Stravné poukážky - dodanie stravných poukážok pre zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa vo vybraných stravovacích zariadeniach, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať, v minimálnom počte stravovacích zariadeniach v rámci SR 6000.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
predpokladané množstvo ks 9000
cena provízie za dodanie predmetu zákazky € 0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
stravná poukážka musí obsahovať nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určenia určené v objednávke
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať poštou alebo  prostredníctvom  mailu, alebo internetu,
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom  nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. Výška provízie je 0 € a je nemenná po celú dobu platnosti trvania zmluvného vzťahu.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité  a poškodené stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Pre obidve strany platí, že uvedené množstvo stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať  celkový zmluvný počet poukážok. Zmluva zanikne uplynutím času na ktorý je dojednaná.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy,  poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná. Poukážky pre 12. mesiac aj v ďalšom kalendárnom roku .
Právo objednávateľa na vrátenie  nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednania stravných poukážok podľa potrieb objednávateľa, približne raz štvrťročne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 19, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 31.12.2021 16:00

9 000,00 ks

36 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2021 16:03

06.05.2021 16:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2021 16:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2021 16:08 - Vstupná ponuka 36 000,00 € Cena s DPH
04.05.2021 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 35 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS