Z20218649
OF-234870
zrušená
35562340
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny
Rastislavova 43, Košice, 04253, SVK
Pramenitá voda - balená
Pramenitá voda, balená v bareloch, plastové poháriky, vrátane zapožičania stojanov s automatickou hĺbkovou sanitáciou, pitný režim na pracoviskách
Tovar, Služba
|
1. Pramenitá voda - balená
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pramenitá voda určená na zabezpečenie pitného režimu na pracoviskách. |
| Pramenitá voda balená v polykarbonátových fľašiach s objemom 18,9 litrov pre dávkovacie stojany. |
| Dodávka plastových jednorázových pohárikov k dávkovačom vody. |
| Zapožičanie, dodávka a bežná údržba dávkovačov s garantovanou každodennou automatickou hĺbkovou dezinfekciou (sanitáciou) |
| Náplne CO2 do dávkovacieho stroja |
| Prenájom stojanov na fľaše balenej pramenitej vody |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Balená voda pramenitá v polykarbonátových fľašiach s objemom 18,9 litrov | ks | 540 | ||
| 2. Jednorázové transparentné plastové poháriky s objemom 200 ml balené po 100 ks | balenie | 180 | ||
| 3.) Dávkovacie stojany s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou (zapožičanie) | ks | 4 | ||
| 4.) Dávkovacie stojany s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, sóda (zapožičanie) | ks | 2 | ||
| 5.) Náplne CO2 do dávkovacieho stroja | ks | 7 | ||
| 6.) Stojany na fľaše balenej pramenitej vody umiestnené pri dávkovacích stojanoch | ks | 6 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 1.) Polykarbonátové fľaše | objem 18,9 litrov |
| Neporušenosť uzáverov | fľaše musia byť hygienicky uzatvorené s neporušeným systémom napojenia |
| 2.) Plastové poháriky | 200 ml, transparentné, určené prioritne pre chladené nápoje, balené po 100 ks |
| 3.) Dávkovacie stojany | zapožičanie 6 ks dávkovacích stojanov s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou-zapožičanie počas trvania zmluvy, bežný servis vrátane zabezpečenia náhradných prístrojov |
| Názov |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny bez DPH a s DPH: jednotková cena za dodávku jedného barelu pitnej vody , jednotková cena za prenájom dávkovača za 1 mesiac (cena zahŕňa aj pravidelnú servisnú činnosť-čistenie dávkovača), jednotková cena za prenájom stojana na barely za 1 mesiac, cena za dodávku 100 ks plastových pohárikov, jednotková cena za dodávku jednej náplne CO2. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa pre plnenie služby s uvedením informácii: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
| Požaduje sa realizácia predmetu zákazky formou mesačných dodávok z celkového ročného množstva fliaš a plastových pohárov (1/12 celkového objemu). Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky). |
| Objednávateľ požaduje fakturáciu za plnenie predmetu zákazky (dodávka vody v galónoch) na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom vždy k prvému dňu nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 14 dní. |
| Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
| Fakturovaný bude okrem prenájmu aj skutočne odobraný počet 18,9 litrových fliaš, plastových pohárikov, náplne CO2 do dávkovacieho stroja. |
| Miesto plnenia zmluvy: 2 dávkovacie stojany na pracovisko v Banskej Bystrici a 4 dávkovacie stojany na pracovisko v Košiciach. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 12 mesiacov, a to na obdobie od 17.05.2021 do 17.05.2022. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť kópiu certifikátu čistoty pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce napr. aktuálnu kópiu rozboru vody certifikovaným laboratóriom, ktorými preukáže čistotu, zdravotnú nezávadnosť a pôvod dodávanej vody, a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť aktuálnu revíznu správu elektrických zariadení (t.j. dávkovača pramenitej vody), a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť manuál k dávkovaču v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Uzatvárací systém dodávaných barelov pitnej vody musí byť v neporušenom stave. |
| Požaduje sa v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody poskytnúť bezplatné servisné služby, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy, alebo vady do 48 hodín od nahlásenia poruchy, alebo vady dodávateľovi. V prípade porušenia tejto podmienky zo strany dodávateľa si bude objednávateľ účtovať zmluvnú pokutu 10,- EUR za každý deň omeškania. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi nájomné odo dňa nahlásenia poruchy, alebo vady dodávateľovi do dňa, kedy došlo k odstráneniu poruchy, alebo vady, prípadne dodania náhradného predmetu prenájmu. |
| Dodané dávkovače pramenitých vôd musia byť: označené názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie, bezplatne vymenené v prípade opotrebenia, každé 4 mesiace vymenené výpusty a odpadové nádoby, v prípade požiadavky objednávateľa dávkovač pramenitej vody bezplatne premiestniť a uviesť do prevádzky do 3 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. |
| Výmenu prázdnych barelov za plné v jednotlivých dávkovačoch, manipuláciu s barelmi v rámci objektu a presun barelov zo stojanov k dávkovačom bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi. |
| Poruchy je možné nahlásiť telefonicky alebo elektronicky na dohodnutú e-mailovú adresu. |
| Za poruchu dodávky sa považuje aj nedodanie minerálnej vody. |
| Neodstránenie poruchy do 48 hodín sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou odstúpenia od zmluvy. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
| Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informuje objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny), ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody (dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá nesplnením uvedenej povinnosti objednávateľovi vznikne). |
| Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto ustanovenia zmluvy, je podľa § 39 OZ neplatný. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobu, postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením s parametrami vyššie uvedenými. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dávkovačov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania dávkovače vody, stojany na barely a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia zmluvy. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou podľa tejto zmluvy. |
| Názov | Upresnenie |
| Frekvencia dodávok fliaš a pohárikov | mesačná v súlade s požiadavkou objednávateľa |
| Požadované mesačné množstvá | 1/12 celkového predmetu zákazky (cca 45 fliaš+15 balení pohárikov) |
| Bežný servis | profylaktika a diagnostika porúch, zabezpečenie náhradných prístrojov |
Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
17.05.2021 00:00 — 17.05.2022 23:59
1,00 súbor
3 198,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2021 14:47
07.05.2021 10:00
07.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.05.2021 09:11 - Vstupná ponuka | 3 198,00 | € | Cena bez DPH |
| 07.05.2021 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 198,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: