• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    07.05.2021 10:03

Detail zákazky Z20218649

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 14:47
  •    Predkladanie ponúk
    07.05.2021 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    07.05.2021 10:03

Základné údaje

Z20218649

OF-234870

zrušená

Objednávateľ

35562340

Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny

Rastislavova 43, Košice, 04253, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pramenitá voda - balená

Pramenitá voda, balená v bareloch, plastové poháriky, vrátane zapožičania stojanov s automatickou hĺbkovou sanitáciou, pitný režim na pracoviskách

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15981100-9 - Nesýtené minerálne vody
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 98342000-2 - Služby týkajúce sa pracovného prostredia
  • 42968100-0 - Dávkovače nápojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pramenitá voda - balená
Funkcia
Pramenitá voda určená na zabezpečenie pitného režimu na pracoviskách.
Pramenitá voda balená v polykarbonátových fľašiach s objemom 18,9 litrov pre dávkovacie stojany.
Dodávka plastových jednorázových pohárikov k dávkovačom vody.
Zapožičanie, dodávka a bežná údržba dávkovačov s garantovanou každodennou automatickou hĺbkovou dezinfekciou (sanitáciou)
Náplne CO2 do dávkovacieho stroja
Prenájom stojanov na fľaše balenej pramenitej vody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Balená voda pramenitá v polykarbonátových fľašiach s objemom 18,9 litrov ks 540
2. Jednorázové transparentné plastové poháriky s objemom 200 ml balené po 100 ks balenie 180
3.) Dávkovacie stojany s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou (zapožičanie) ks 4
4.) Dávkovacie stojany s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou, sóda (zapožičanie) ks 2
5.) Náplne CO2 do dávkovacieho stroja ks 7
6.) Stojany na fľaše balenej pramenitej vody umiestnené pri dávkovacích stojanoch ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.) Polykarbonátové fľaše objem 18,9 litrov
Neporušenosť uzáverov fľaše musia byť hygienicky uzatvorené s neporušeným systémom napojenia
2.) Plastové poháriky 200 ml, transparentné, určené prioritne pre chladené nápoje, balené po 100 ks
3.) Dávkovacie stojany zapožičanie 6 ks dávkovacích stojanov s garantovanou každodennou automatickou sanitáciou-zapožičanie počas trvania zmluvy, bežný servis vrátane zabezpečenia náhradných prístrojov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, kde budú uvedené nasledovné ceny bez DPH a s DPH: jednotková cena za dodávku jedného barelu pitnej vody , jednotková cena za prenájom dávkovača za 1 mesiac (cena zahŕňa aj pravidelnú servisnú činnosť-čistenie dávkovača), jednotková cena za prenájom stojana na barely za 1 mesiac, cena za dodávku 100 ks plastových pohárikov, jednotková cena za dodávku jednej náplne CO2.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa pre plnenie služby s uvedením informácii: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo.
Požaduje sa realizácia predmetu zákazky formou mesačných dodávok z celkového ročného množstva fliaš a plastových pohárov (1/12 celkového objemu). Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar najneskôr do 48 hodín od zaslania čiastkovej výzvy (objednávky).
Objednávateľ požaduje fakturáciu za plnenie predmetu zákazky (dodávka vody v galónoch) na základe dodacích listov potvrdených objednávateľom vždy k prvému dňu  nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru.
Fakturovaný bude okrem prenájmu aj skutočne odobraný počet 18,9 litrových fliaš, plastových pohárikov, náplne CO2 do dávkovacieho stroja.
Miesto plnenia zmluvy: 2 dávkovacie stojany na pracovisko v Banskej Bystrici a 4 dávkovacie stojany na pracovisko v Košiciach.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na obdobie 12 mesiacov, a to na obdobie od 17.05.2021 do 17.05.2022.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť kópiu certifikátu čistoty pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce napr. aktuálnu kópiu rozboru vody certifikovaným laboratóriom, ktorými preukáže čistotu, zdravotnú nezávadnosť a pôvod dodávanej vody, a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť aktuálnu revíznu správu elektrických zariadení (t.j. dávkovača pramenitej vody), a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť manuál k dávkovaču v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku, a to do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Uzatvárací systém dodávaných barelov pitnej vody musí byť v neporušenom stave.
Požaduje sa v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody poskytnúť bezplatné servisné služby, a to s nástupom na servis a odstránením poruchy, alebo vady do 48 hodín od nahlásenia poruchy, alebo vady dodávateľovi. V prípade porušenia tejto podmienky zo strany dodávateľa si bude objednávateľ účtovať zmluvnú pokutu 10,- EUR za každý deň omeškania. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi nájomné odo dňa nahlásenia poruchy, alebo vady dodávateľovi do dňa, kedy došlo k odstráneniu poruchy, alebo vady, prípadne dodania náhradného predmetu prenájmu.
Dodané dávkovače pramenitých vôd musia byť: označené názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie, bezplatne vymenené v prípade opotrebenia, každé 4 mesiace vymenené výpusty a odpadové nádoby, v prípade požiadavky objednávateľa dávkovač pramenitej vody bezplatne premiestniť a uviesť do prevádzky do 3 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi.
Výmenu prázdnych barelov za plné v jednotlivých dávkovačoch, manipuláciu s barelmi v rámci objektu a presun barelov zo stojanov k dávkovačom bude zabezpečovať objednávateľ vlastnými pracovníkmi.
Poruchy je možné nahlásiť telefonicky alebo elektronicky na dohodnutú e-mailovú adresu.
Za poruchu dodávky sa považuje aj nedodanie minerálnej vody.
Neodstránenie poruchy do 48 hodín sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou odstúpenia od zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informuje objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny), ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody (dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá nesplnením uvedenej povinnosti objednávateľovi vznikne).
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto ustanovenia zmluvy, je podľa § 39 OZ neplatný. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobu, postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením s parametrami vyššie uvedenými.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dávkovačov vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania dávkovače vody, stojany na barely a všetko príslušenstvo v lehote do 5 pracovných dní od ukončenia zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou a cenou podľa tejto zmluvy.
Názov Upresnenie
Frekvencia dodávok fliaš a pohárikov mesačná v súlade s požiadavkou objednávateľa
Požadované mesačné množstvá 1/12 celkového predmetu zákazky (cca 45 fliaš+15 balení pohárikov)
Bežný servis profylaktika a diagnostika porúch, zabezpečenie náhradných prístrojov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

17.05.2021 00:00 — 17.05.2022 23:59

1,00 súbor

3 198,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.05.2021 14:47

07.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 660
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2021 09:11 - Vstupná ponuka 3 198,00 € Cena bez DPH
07.05.2021 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 3 198,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS