30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
37218379
Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Predmety osobnej starostlivosti
obrúsky, utierky na riad, mydlo, saponát, wc
Tovar, Služba
1. Wimex obrúsky alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na odstraňovanie nečistôt. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obrúsky | bal. | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 500 ks obrúskov |
rozmer | 33x33 cm |
kvalita | 1-vrstvové, dostupné |
2. Toaletný papier Professional recyklovaný Harmony; Maxi Jumbo - 2-vrstvový alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na odstraňovanie nečistôt. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toaletný papier Professional recyklovaný | bal. | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 6 ks |
materiál | 100% celulóza |
kvalita | recyklovaný, 2-vrstvový |
belosť | 80% belosť |
návin | 263 m |
3. Hubka na riad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na čistenie nečistôt. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hubka na riad | bal. | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 10 ks |
použitie | vhodný na bežný riad a povrchy |
materiál | vrstva drôtenky a molitanu |
farby | rôzne/ mix |
4. BioEnzy na riad, enzymatický saponát na riad alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na očistenie nečistôt na riad, ruky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Enzymatický saponát na riad | ks | 230 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prostriedok z rady výrobkov SUBIO | Výrobky SUBIO zároveň pôsobia ako podporný prostriedok pri čistení odpadového potrubia od organických usadenín a tukov. |
objem nádoby | 500 ml |
zloženie | s obsahom prírodných enzýmov |
ďalšia charakteristika | ľahko biologicky rozložiteľný |
5. Bio D Tekuté mydlo na ruky alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na odstraňovanie nečistôt z rúk. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tekuté mydlo na ruky | ks | 125 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nádoba | 5 litrový kanister |
zloženie | zloženie s rastlinnými tenzidmi a morskou soľou |
ďalšia charakteristika | účinne opatruje ruky |
6. Papierové utierky ZZ LUX 5000 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet na osušenie mokrých a znečistených rúk. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky | bal. | 1040 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 5 000 ks |
kvalita | skladané v štandardnej kvalite, 2-vrstvové |
farba | zelené, biele |
7. Tablety do umývačky 5 v 1; 25 tabliet Ecozone alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet slúži na umývanie nečistôt z riadu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tablety do umývačky 5 v 1 | bal. | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 25 tabliet (na 25 umývaní) |
zloženie | leštidlo, citrusová vôňa |
obal | biologicky rozložiteľný a rozpustný vo vode |
Certifikát Ecolabel | Spĺňa najvyššie enviromentálne štandardy. |
Certifikát vegan | Výrobok neobsahuje žiadne živočíšne zložky, nebol testovaný na zvieratách. |
ďalšia charakteristika | ochrana na sklá, vynikajúci čistiaci výkon |
8. Univerzálna utierka Vileda style alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na čistenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Univerzálna utierka | bal. | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 3 ks |
materiál | veľmi savý a jemný materiál |
ďalšia charakteristika | dlhá životnosť, univerzálne použitie |
9. Utierka na riad
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na sušenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Utierka na riad | set | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
set | 3 ks |
materiál | 100 % bavlna |
farba | mix |
10. Kozmetické utierky Katrin alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na osobnú hygienu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kozmetické utierky | bal. | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | 100 ks |
belosť | super biele |
11. WC kefa so stojanom
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmet určený na čistenie toalety. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
WC kefa so stojanom | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | cca 120 x 375 |
materiál | nerez/ plast |
Názov |
I. PLNENIE |
1.1 Zmluva sa uzatvára na 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
1.2 Dodávateľ bude vykonávať predmet plnenia na základe požiadaviek odoslaných objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na el. adresu kontaktnej osobe objednávateľa formou odpovede na požiadavku. |
1.3 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie: |
1.3.1 Zoznam produktov s uvedením názvu produktu s jeho jednoznačnými identifikátormi (hodnoty/charakteristiky, technické parametre), ktoré musia byť v súlade s požadovanými vlastnosťami a názvu výrobcu. |
1.3.2 Položkový rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie, pričom v cene predmetu plnenia budú zahrnuté náklady na dopravu a služby s tým spojené. |
1.3.3 Kópiu dokladu o skutočnosti, že dodáva produkty uvedené v položke č. 7 že sú bio produkty a spĺňajú certifikát environmentálnej značky EÚ alebo certifikát environmentálneho označovania vydaný členskou krajinou EÚ alebo technická dokumentácia výrobcu alebo protokol o skúške od akreditovanej inštitúcie, predložiť kartu bezpečnostných údajov, certifikát Ecolabel alebo ekvivalent. |
1.3.4 Kontaktnú osobu s uvedením kontaktných údajov (meno, priezvisko, telefón, e-mail). |
1.4 Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
1.5 Konkrétne produkty sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať produkt rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené v technických vlastnostiach špecifikácie položky č. 1 až č. 11 predmetu zákazky. |
1.6 Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 24 hodín odo dňa potvrdenia požiadavky podľa bodu 1.2. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa. |
II. CENA |
2.1 Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky (ako napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania a iné). |
2.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk |
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
3.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
3.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.5 Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
3.7 Miestom doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy. |
IV. PORUŠENIE ZMLUVY |
4.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia. |
4.1.1 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.1.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu plnenia vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ. |
4.4 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálnych Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
5.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou Špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
5.3 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
10.05.2021 08:00 — 12.05.2021 14:00
1,00 projekt
29 909,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.05.2021 15:22
06.05.2021 16:00
06.05.2021 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.05.2021 11:34 - Vstupná ponuka | 29 880,00 | € | Cena s DPH |
05.05.2021 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: