• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 16:50

Detail zákazky Z20218644

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 15:22
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 16:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 16:50

Základné údaje

Z20218644

OF-234296

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5730711

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predmety osobnej starostlivosti

obrúsky, utierky na riad, mydlo, saponát, wc

  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39831200-8 - Saponáty
  • 39831210-1 - Saponáty na umývanie riadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Wimex obrúsky alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na odstraňovanie nečistôt.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrúsky bal. 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 500 ks obrúskov
rozmer 33x33 cm
kvalita 1-vrstvové, dostupné
 2. Toaletný papier Professional recyklovaný Harmony; Maxi Jumbo - 2-vrstvový alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet na odstraňovanie nečistôt.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier Professional recyklovaný bal. 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 6 ks
materiál 100% celulóza
kvalita recyklovaný, 2-vrstvový
belosť 80% belosť
návin 263 m
 3. Hubka na riad
Funkcia
Predmet určený na čistenie nečistôt.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hubka na riad bal. 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 10 ks
použitie vhodný na bežný riad a povrchy
materiál vrstva drôtenky a molitanu
farby rôzne/ mix
 4. BioEnzy na riad, enzymatický saponát na riad alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na očistenie nečistôt na riad, ruky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Enzymatický saponát na riad ks 230
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prostriedok z rady výrobkov SUBIO Výrobky SUBIO zároveň pôsobia ako podporný prostriedok pri čistení odpadového potrubia od organických usadenín a tukov.
objem nádoby 500 ml
zloženie s obsahom prírodných enzýmov
ďalšia charakteristika ľahko biologicky rozložiteľný
 5. Bio D Tekuté mydlo na ruky alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet na odstraňovanie nečistôt z rúk.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté mydlo na ruky ks 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nádoba 5 litrový kanister
zloženie zloženie s rastlinnými tenzidmi a morskou soľou
ďalšia charakteristika účinne opatruje ruky
 6. Papierové utierky ZZ LUX 5000 alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet na osušenie mokrých a znečistených rúk.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky bal. 1040
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 5 000 ks
kvalita skladané v štandardnej kvalite, 2-vrstvové
farba zelené, biele
 7. Tablety do umývačky 5 v 1; 25 tabliet Ecozone alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet slúži na umývanie nečistôt z riadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tablety do umývačky 5 v 1 bal. 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 25 tabliet (na 25 umývaní)
zloženie leštidlo, citrusová vôňa
obal biologicky rozložiteľný a rozpustný vo vode
Certifikát Ecolabel Spĺňa najvyššie enviromentálne štandardy.
Certifikát vegan Výrobok neobsahuje žiadne živočíšne zložky, nebol testovaný na zvieratách.
ďalšia charakteristika ochrana na sklá, vynikajúci čistiaci výkon
 8. Univerzálna utierka Vileda style alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na čistenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Univerzálna utierka bal. 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 3 ks
materiál veľmi savý a jemný materiál
ďalšia charakteristika dlhá životnosť, univerzálne použitie
 9. Utierka na riad
Funkcia
Predmet určený na sušenie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Utierka na riad set 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
set 3 ks
materiál 100 % bavlna
farba mix
 10. Kozmetické utierky Katrin alebo ekvivalent
Funkcia
Predmet určený na osobnú hygienu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kozmetické utierky bal. 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 100 ks
belosť super biele
 11. WC kefa so stojanom
Funkcia
Predmet určený na čistenie toalety.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
WC kefa so stojanom ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer cca 120 x 375
materiál nerez/ plast
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
1.1 Zmluva sa uzatvára na 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
1.2 Dodávateľ bude vykonávať predmet plnenia na základe požiadaviek odoslaných objednávateľom e-mailom, pričom prijatie požiadavky potvrdí kontaktná osoba dodávateľa do 24 hodín na el. adresu kontaktnej osobe objednávateľa formou odpovede na požiadavku.
1.3 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné dokumenty a informácie:
1.3.1 Zoznam produktov s uvedením názvu produktu s jeho jednoznačnými identifikátormi (hodnoty/charakteristiky, technické parametre), ktoré musia byť v súlade s požadovanými vlastnosťami a názvu výrobcu.
1.3.2 Položkový rozpočet, v ktorom rozpíše cenu celkom, pričom uvedie jednotkové ceny v eur v členení bez DPH a s DPH podľa technickej špecifikácie, pričom v cene predmetu plnenia budú zahrnuté náklady na dopravu a služby s tým spojené.
1.3.3 Kópiu dokladu o skutočnosti, že dodáva produkty uvedené v položke č. 7 že sú bio produkty a spĺňajú certifikát environmentálnej značky EÚ alebo certifikát environmentálneho označovania vydaný členskou krajinou EÚ alebo technická dokumentácia výrobcu alebo protokol o skúške od akreditovanej inštitúcie, predložiť kartu bezpečnostných údajov, certifikát Ecolabel alebo ekvivalent.
1.3.4 Kontaktnú osobu s uvedením kontaktných údajov (meno, priezvisko, telefón, e-mail).
1.4 Dodávaný tovar musí byť nový, bez vád s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
1.5 Konkrétne produkty sú uvedené ako príklad kvality. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie, za ktoré bude považovať produkt rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného riešenia spĺňajúce technické vlastnosti uvedené v technických vlastnostiach špecifikácie položky č. 1 až č. 11 predmetu zákazky.
1.6 Dodávateľ je povinný začať s plnením požiadaviek najneskôr do 24 hodín odo dňa potvrdenia požiadavky podľa bodu 1.2. Plnenie bude poskytované v pracovných dňoch počas pracovnej doby objednávateľa.
II. CENA
2.1 Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky (ako napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania a iné).
2.2 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
2.3 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
III. FAKTURÁCIA
3.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude/ú faktúra/y vystavená/é dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa.
3.2 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
3.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
3.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2017 Z. z. o DPH (ďalej len "zákon o DPH") v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry.
3.5 Splatnosť faktúry za riadne dodaný tovar je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturovaná suma za úhradu bude vypočítaná na základe dodaného tovaru za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.6 Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou zaslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
3.7 Miestom doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky, objednávateľ oznámi dodávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy.
IV. PORUŠENIE ZMLUVY
4.1 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, s výnimkou ustanovení uvedených v bode III. Fakturácia.
4.1.1 V prípade predčasného ukončenia zmluvy zo strany dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet zmluvy, má objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10 % zo zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté.
4.1.2 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania obstarávania predmetu plnenia vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodov 4.1.1 Osobitných požiadaviek na plnenie sa nežiada, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi objednávateľ.
4.4 Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
5.1 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálnych Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
5.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou Špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
5.3 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 12.05.2021 14:00

1,00 projekt

29 909,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2021 15:22

06.05.2021 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2021 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 541
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2021 11:34 - Vstupná ponuka 29 880,00 € Cena s DPH
05.05.2021 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 29 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS