• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 12:30
  •    Zrušenie zákazky
    06.05.2021 12:33

Detail zákazky Z20218628

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 12:30
  •    Zrušenie zákazky
    06.05.2021 12:33

Základné údaje

Z20218628

OF-234825

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Fólia stretch

  • 44174000-0 - Fólia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fólia
Funkcia
Fólie na dobré zaistenie nákladu pri skladovaní a preprave chrániace tovar mechanickému poškodeniu, vlhkosti, prachu a pod. Gačovaný papier je obojstranne nasiaknutý s parafínom dostatočne chráni prepravovaný tovar proti vlhkosti, prachu a chráni aj konzervačné povlaky na kovových súčiastkach.  Antikorózny papier  je vhodný pre krátkodobú antikoróznu ochranu strojárenských výrobkov. Využívajú sa pri dlhodobom skladovaní a preprave tovaru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fólia stretch ručná 23mic/50cm ks 29
návin na jednej role m 162
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru po telefonickej dohode s kontaktnou osobou min. 1 prac. deň vopred
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a faktúry. K faktúre požadujeme priložiť dodací list s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list.
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného materiálu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a pri zistených vizuálnych chybách, prípadne dodávky iného tovaru, tento neprevziať.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 28.05.2021 12:00

29,00 ks

131,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2021 12:03

06.05.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 304
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS