• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 12:50

Detail zákazky Z20218619

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 10:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2021 12:50

Základné údaje

Z20218619

OF-234677

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5738621

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

37082973

Tomáš Beliš

Lozorno 4001, Lozorno, 90055, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príslušenstvo k profesionálnemu nosiču náradia na Avant 760i

príslušenstvo; náradie; nástroje; vŕtačky; fréza; štiepkovač

  • 43830000-0 - Mechanické náradie
  • 43132300-0 - Vŕtačky
  • 43313200-2 - Snehové frézy
  • 44510000-8 - Nástroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príslušenstvo k profesionálnemu nosiču náradia na Avant 760i
Funkcia
Funkčné využitie príslušenstva: na rôzne stavebné, mechanické, čistiace práce a služby pre ktoré sú určené kupované tovary.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. XL výklopná lyžica ks 1
Šírka mm 1 450
Výška preklápania m 3,5
Objem l 720
Hmotnosť kg 270
2. Štiepkovač ks 1
Počet nožov na disku ks 4
Priemer dreva mm 180
Rozsah natočenia výstupného komína stupne 290
3. Snežná fréza ks 1
Šírka záberu mm 1 500
4. Fréza na pne ks 1
Pomer disku mm 540
Počet zubov ks 20
5. Vŕtacia jednotka ks 1
Rozsah vrtákov mm 75 900
Krútiaci moment Nm 3 874
Vrták k vŕtacej jednotke mm 150
6. Miešacia lyžica na betón ks 1
Objem l 210
7. Nosič na big bagy ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. XL výklopná lyžica
Preklápanie pomocou dvoch hydraulických valcov áno
2. Štiepkovač
Pohon - hydraulický áno
Spôsob štiepkovania - diskový áno
Podávacie valce - hydraulické so systémom SMART FEED áno
Ovládanie výstupného komína - manuálne áno
3. Snežná fréza
Pohon - hydraulický áno
Typ - dvojstupňová so samostatným hydromotorom pre každý stupeň áno
Natáčanie a nastavenie výstupného komína - elektrické z kabíny vodiča v rozsahu 270stupňov áno
4. Fréza na pne
Pohon - hydraulický áno
Spôsob frézovania - diskový áno
5. Vŕtacia jednotka
Pohon - hydraulický áno
6. Miešacia lyžica na betón
Pohon - hydraulický áno
Vypúšťací otvor - hydraulický ovládaný v strede áno
7. Nosič na big bagy
Výška háku nastaviteľná 1200/1400/1600/1800 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nové doposiaľ nepožité príslušenstvo a náradie - rok výroby 2020/2021
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Vrátane uvedenia príslušenstva do prevádzky.
Vrátane poskytnutia 10 servisných hodín - do 24 hod. od doručenia písomnej požiadavky dodávateľovi.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál na obsluhu príslušenstva a náradia v slovenskom alebo českom jazyku.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ preloží do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobnú technickú špecifikáciu príslušenstva a náradia s fotodokumentáciou, ktorou jednoznačne preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného príslušenstva a náradia.
Zmluvná cena je stanovená ako pevná a zahŕňa kúpnu cenu príslušenstva a náradia , ich dopravenie do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu, zaškolenia, odskúšania a poskytnutia servisných hodín.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
Termín dodania tovaru oznámi písomne dodávateľ najmenej 3 dni vopred kontaktnej osobe objednávateľa.
Predpokladom na vystavenie faktúry je zmluvnými stranami podpísaný dodací list/preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia dodávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bazova 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

07.06.2021 10:00 — 21.06.2021 10:00

7,00 ks

29 360,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2021 10:23

11.05.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2021 14:23 - Vstupná ponuka 29 358,00 € Cena s DPH
11.05.2021 06:42 - Najvýhodnejšia ponuka 29 354,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS