• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 08:59
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 10:00

Detail zákazky Z20218607

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 08:59
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 10:00

Základné údaje

Z20218607

OF-173846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5736087

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

33238022

Anna Koleštíková UKO

Hríbiky 176, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Uhlie čierne - EKOHRÁŠOK balený

čierne uhlie

  • 09111210-5 - Čierne uhlie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Uhlie čierne - EKOHRÁŠOK balený
Funkcia
Čierne uhlie ekohrášok slúži ako tuhé palivo na vykurovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsah balenia kg 25
Výhrevnosť MJ/kg 26
Zrnitosť - veľkosť frakcie mm 5 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru - čierneho uhlia podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve na miesto plnenia.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Stanovená cena zahŕňa spotrebnú daň z uhlia, dopravné náklady na dodanie uhlia na miesto plnenia a vykládku uhlia na mieste plnenia, ako aj ostatné súvisiace náklady, riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať predmet zmluvy v dohodnutom termíne a rozsahu, tovar musí spĺňať kvalitatívne a technické požiadavky, ako aj dokumentáciu nevyhnutnú na odovzdanie tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje informovať odberateľa o všetkých zistených okolnostiach, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah predmetu plnenia tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť dodávateľovi akékoľvek dodatočne zistené dôvody, ktoré by mohli tvoriť prekážky v plnení predmetu zmluvy, resp. ovplyvniť kvalitu a rozsah plnenia predmetu tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje v dohodnutom termíne umožniť prístup dodávateľovi na miesto plnenia predmetu zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne a rozsahu plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar ak nebude spĺňať kvalitatívne a iné vlastnosti, ktoré vzhľadom na svoju povahu musí tovar spĺňať.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi presný termín dodania vopred telefonicky.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu.
Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesy SR š.p., Expedičný sklad Zákamenné, Zákamenné, Námestovo, Žilinský, Slovenská republika

13.05.2021 09:00 — 19.05.2021 09:00

14,00 tona

3 220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.05.2021 09:04

10.05.2021 08:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2021 09:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 74
 23
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2021 09:24 - Vstupná ponuka 3 220,00 € Cena bez DPH
07.05.2021 11:34 - Najvýhodnejšia ponuka 3 219,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS