• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 11:25

Detail zákazky Z20218606

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2021 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 11:25

Základné údaje

Z20218606

OF-234650

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5736119

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícka stolička

špecializovaná stolička, kreslo, nastaviteľná stolička, pojazdná stolička

  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 33193120-6 - Kreslá na kolieskach

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórna stolička
Funkcia
Laboratórna stolička určená pre laboratórnych pracovníkov na prácu v laboratóriách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 18
Výška stoličky cm 98 115
Šírka stoličky cm 62
Rozmer sedadla cm 45x42 48x45
Sedacia výška cm 42 56
Priemer koliesok sm 5
Nosnosť stoličky kg 150
Hmotnosť stoličky kg 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podnož stoličky oceľová s povrchovou úpravou chrómom
Podnož stoličky päťramenný kríž osadený plastovými pogumovanými kolieskami vhodnými na tvrdé podlahy
Opierka nôh kruhová, je nasunutá na tele plynového pera, je výškovo nastaviteľná pomocou skrutky
Sedadlo výškovo nastaviteľné pomocou plynového pera ovládaného páčkou umiestnenou pod sedadlom
Sedadlo a operadlo čalúnené zdravotníckou koženkou (možnosť výberu farbeného prevedenia podľa vzorkovníka)
Operadlo naklápacie, nastaviteľné horizontálne aj vertikálne nezávisle na polohe sedadla
Záruka na konštrukciu 5 rokov
 2. Lekárska stolička
Funkcia
Lekárska stolička určená na niekoľkohodinové sedenie pre lekárov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Výška stolička cm 86 105
Šírka stoličky cm 62
Priemer sedadla cm 39 41
Sedacia výška cm 53 72
Priemer koliesok cm 5
Nosnosť stoličky kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia kovová, chrómovaná
Operadlo a sedadlo čalúnená zdravotníckou koženkou (biela)
Operadlo naklápacie, horizontálne a vertikálne nastaviteľné nezávisle na polohe sedadla
Nastaviteľná výška sedenia plynové pero
Kolieska plastové, pogumované
Oporný kruh na nohy celokovový, pevne spojený so sedadlom
Oporný kruh na nohy závislý na nastavovaní sedacej výšky
Ovládanie nastavenia výšky páčka umiestnená pod sedadlom
Záruka na konštrukciu 5 rokov
 3. Kreslo na kolieskach
Funkcia
Kreslo na kolieskach je určené do vyšetrovacích ambulancií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 6
Výška stoličky cm 100 135
Výška sedadla cm 42 62
Výška operadla cm 60 65
Hĺbka sedadla cm 45 50
Šírka sedadla cm 50 55
Priemer koliesok cm 5
Odolnosť koženky v odere martindale 100000
Nosnosť stoličky kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia kovová, chrómovaná
Operadlo a sedadlo čalúnené zdravotníckou koženkou (modrá), jednoducho čistiteľná
Operadlo a sedadlo uzamknutie polohy vo vybranej pozícii
Opierky rúk výškovo nastaviteľné
Ovládanie nastavenia výšky sedenia páčkou umiestnenou pod sedadlom
Podnož stoličky kovová, chrómová, päťramenná
Kolieska určené na pevnú podlahu a koberce, samobrzdiace
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a prevádzky predmetu plnenia na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy : návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu.
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu.
Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

21.06.2021 00:00 — 21.06.2021 00:00

25,00 ks

6 205,06

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.05.2021 15:23

10.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 552
 55
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2021 15:36 - Vstupná ponuka 6 205,00 € Cena bez DPH
04.05.2021 18:11 - Najvýhodnejšia ponuka 6 204,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS