30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
35275171
Jozef Forgáč-olympia
Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK
Biele tričká s potlačou
Biele, tričko,potlač
Tovar, Služba
1. Biele tričká s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Biele tričko s potlačou. |
1.a) Vhodné na šport aj celodenné nosenie, moderné tričko z mäkkého hladkého materiálu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. materiál | % | 100% bavlna | ||
1.2. plošná hmotnosť materiálu | g/m2 | 160 g/m2 | ||
1.3. veľkosť S: počet | kus | 350 | ||
1.4. veľkosť M: počet | kus | 500 | ||
1.5. veľkosť L: počet | kus | 650 | ||
1.6. veľkosť XL: počet | kus | 650 | ||
1.7. veľkosť XXL: počet | kus | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.2.1. farba trička: | biela |
1.2.2. rukáv | krátky |
1.2.3. prevedenie | unisex |
1.2.4. golier | patent |
1.2.5. strih s bočnými švami | |
1.2.6. vhodné na sublimačnú potlač | |
1.2.7. potlač: predná strana a zadná strana ( chrbát ) | 1+1 |
1.2.8. farba potlače | pantone 180 c |
1.2.9. rozmer potlače na prednej stane | 23 x 100 mm +/- 1 mm |
1.2.10. rozmer potlače zadná strana ( chrbát ) | ( 15 cm od horného okraja trička ) 18 x 267 mm +/- 1 mm |
Názov |
1. Predmetom zákazky je dodanie tričiek s potlačou v množstve a podľa podmienok uvedených v bode 2.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy a v bode 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie. Súčasťou je aj doprava predmetu zákazky na miesto plnenia. |
2. Grafický návrh zašle Objednávateľ Dodávateľovi do 48 hodín od uzavretia zmluvy. |
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
4. Logo a text popisu zašle Objednávateľ Dodávateľovi do 48 hodín od uzavretia zmluvy. |
5. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
6. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Dodávateľa po termíne plnenia dodania predmetu zákazky, Objednávateľovi vzniká voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 ,- EUR (slovom: tisíc euro). Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
7. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa. |
8. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet kúpy v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má predmet kúpy vady. |
9. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby. |
10.Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom |
pokračovanie 10.: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry. |
11. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy |
pokračovanie 12.: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Upresnenie |
13. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť doklad o tom, že dodané tričká splňujú požadovanú minimálnu plošnú hmotnosť materiálu 160 g/m2. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného trička. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov,materiálov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/technickej špecifikácii a ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. | |
17. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie tričiek za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, | |
18.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, | |
18.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, | |
18.3. alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | 15. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného trička. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Navrhnutá hodnota | 15. Do 3 pracovných dní od zaslania grafického návrhu (loga a textu) Objednávateľa Dodávateľovi, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného trička. |
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky dodávaného trička do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Avšak v bode 2 a 4 sa uvádza, že grafický návrh (logo a text) Objednávateľ zašle do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy. Tým pádom o danú dobu je Dodávateľ ukrátený na prípravu a dodanie vzorky trička s potlačou. V prípade dodania návrhu v priebehu 48 hodín Dodávateľovi ostane len 1 deň na dodanie vzorky, čo nemusí byť postačujúce ani len na samotné doručenie poštou alebo kuriérom.
Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.05.2021 08:00 — 07.06.2021 14:00
1,00 súbor
3 950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
30.04.2021 14:17
06.05.2021 10:00
06.05.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2021 14:03 - Vstupná ponuka | 3 950,00 | € | Cena bez DPH |
06.05.2021 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 944,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: