• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 11:05

Detail zákazky Z20218477

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 11:05

Základné údaje

Z20218477

OF-234724

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5730669

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

35275171

Jozef Forgáč-olympia

Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biele tričká s potlačou

Biele, tričko,potlač

  • 39525000-8 - Rôzne hotové textilné výrobky
  • 39500000-7 - Textilné výrobky
  • 18300000-2 - Odevy
  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 18330000-1 - Tričká s krátkym rukávom (T-shirts) a košele
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Biele tričká s potlačou
Funkcia
1. Biele tričko s potlačou.
1.a) Vhodné na šport aj celodenné nosenie, moderné tričko z mäkkého hladkého materiálu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1. materiál % 100% bavlna
1.2. plošná hmotnosť materiálu g/m2 160 g/m2
1.3. veľkosť S: počet kus 350
1.4. veľkosť M: počet kus 500
1.5. veľkosť L: počet kus 650
1.6. veľkosť XL: počet kus 650
1.7. veľkosť XXL: počet kus 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.2.1. farba trička: biela
1.2.2. rukáv krátky
1.2.3. prevedenie unisex
1.2.4. golier patent
1.2.5. strih s bočnými švami
1.2.6. vhodné na sublimačnú potlač
1.2.7. potlač: predná strana a zadná strana ( chrbát ) 1+1
1.2.8. farba potlače pantone 180 c
1.2.9. rozmer potlače na prednej stane 23 x 100 mm +/- 1 mm
1.2.10. rozmer potlače zadná strana ( chrbát ) ( 15 cm od horného okraja trička ) 18 x 267 mm +/- 1 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky je dodanie tričiek s potlačou v množstve a podľa podmienok uvedených v bode 2.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy a v bode 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie. Súčasťou je aj doprava predmetu zákazky na miesto plnenia.
2. Grafický návrh zašle Objednávateľ Dodávateľovi do 48 hodín od uzavretia zmluvy.
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
4. Logo a text popisu zašle Objednávateľ Dodávateľovi do 48 hodín od uzavretia zmluvy.
5. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
6. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Dodávateľa po termíne plnenia dodania predmetu zákazky, Objednávateľovi vzniká voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 ,- EUR (slovom: tisíc euro). Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
7. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov a vzoriek, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické a funkčné parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy. V prípade nedodržania technických a funkčných parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zo strany Dodávateľa.
8. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi predmet kúpy v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má predmet kúpy vady.
9. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi pred dodaním predmetu kúpy žiadne preddavky ani zálohové platby.
10.Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.  Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom
pokračovanie 10.: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
11. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy
pokračovanie 12.: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Názov Upresnenie
13. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
14. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť doklad o tom, že dodané tričká splňujú požadovanú minimálnu plošnú hmotnosť materiálu 160 g/m2. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
15. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného trička. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov,materiálov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/technickej špecifikácii a ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
17. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie tričiek za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky,
18.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky,
18.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky verejného obstarávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
18.3. alebo - predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť verejný obstarávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov Upresnenie
Pôvodná hodnota 15. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného trička. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Navrhnutá hodnota 15. Do 3 pracovných dní od zaslania grafického návrhu (loga a textu) Objednávateľa Dodávateľovi, teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť vzorku dodávaného trička.

Objednávateľ požaduje dodanie vzorky dodávaného trička do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Avšak v bode 2 a 4 sa uvádza, že grafický návrh (logo a text) Objednávateľ zašle do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy. Tým pádom o danú dobu je Dodávateľ ukrátený na prípravu a dodanie vzorky trička s potlačou. V prípade dodania návrhu v priebehu 48 hodín Dodávateľovi ostane len 1 deň na dodanie vzorky, čo nemusí byť postačujúce ani len na samotné doručenie poštou alebo kuriérom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ďumbierska 3/L, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 07.06.2021 14:00

1,00 súbor

3 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

30.04.2021 14:17

06.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 29
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2021 14:03 - Vstupná ponuka 3 950,00 € Cena bez DPH
06.05.2021 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 3 944,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS