• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 11:15

Detail zákazky Z20218456

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2021 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.05.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.05.2021 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.05.2021 11:15

Základné údaje

Z20218456

OF-234771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5736085

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služba odstraňovanie problému - SLA pre „Integrovaný Informačný systém“

SLA, podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom Datalan Integrovaného Informačného systému a jeho podmodulov (ďalej "IIS a podmodulov") na obdobie 12 mesiacov
Funkcia
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky , podpora Integrovaného informačného systému, poskytovanie odborných služieb a rozvoja Datalan Integračný informačný systém a IS Správy registratúry na 12 mesiacov – počet 1 ks
Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IIS a podmodulov od 1.5.2021 do 30.04.2022 a jeho podmodulov: BPM, Datalan Integračný informačný systém, Workflow, DMS, Registratúra Fabasoft eGov-Suite, portál, CMS, Datalan Informačné systémy úsekov správy, Elektronická podateľňa, Datalan Operatívne dátové úložiská:
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IIS a podmodulov, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IIS a podmodulov. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky.
Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IIS a podmodulov v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.
Úroveň spracovania požiadaviek : Pracovné hodiny sú počas pracovných dní < 8:00; 16:00> (5x8). Čas mimo pracovné hodiny podľa predchádzajúcej vety sa do reakčnej doby ani do doby neutralizácie problému nezapočítava.
Typ požiadavky: Kritický problém –Vada A Reakčná doba: do 4 pracovných hodín Doba neutralizácie problému: do 8 pracovných hodín
Typ požiadavky: Závažný problém – Vada B Reakčná doba: do 8 pracovných hodín Doba neutralizácie problému: do 40 pracovných hodín
Typ požiadavky: Nekritický problém – Vada C Reakčná doba: do 24 pracovných hodín Doba neutralizácie problému: do 80 pracovných hodín
Problémy identifikované počas zabezpečovania služieb podpory budú radené do nasledovných kategórií:• A - Kritický problém - problém majúci taký vplyv na funkčnosť a použiteľnosť IIS a podmodulov, že podstatné časti jeho funkcionality sú nepoužiteľné a jeho používatelia nemôžu pokračovať v práci;•
• B - Závažný problém – problém majúci vplyv na vznik problémov pri normálnom používaní alebo prevádzkovaní IIS a podmodulov, ktorý narušuje jeho normálne fungovanie. Použitie funkcie s takouto vadou si nevyžaduje momentálna prevádzková potreba, pričom prevádzková činnosť je dosiahnuteľná aj inými technologickými a metodickými postupmi;
• C - Nekritický problém – problém okrem problému uvedených v kategórii A B, ktorý nenarušuje prevádzku, funkcionalitu a spoľahlivý chod IIS a podmodulov. Štandardná servisná pohotovosť bude realizovaná v režime 5x8.•
Riešenie servisných požiadaviek Podpora prevádzky bude riešená v niekoľkých úrovniach nasledovne:
• Úroveň 1 (L1) - úlohou je filtrácia a kategorizácia požiadaviek v aplikácii pre evidenciu incidentov a problémov a prvotná pomoc používateľovi pri riešení základných problémov a smerovanie nevyriešených požiadaviek na ďalšie úrovne podpory (L2 a L3). Prvá úroveň zbiera a analyzuje informácie o používateľovi, posúva tieto informácie na ďalšie úrovne podpory a určuje najlepší možný spôsob vyriešenia hlásenia. L1 úroveň vykonáva verejný obstarávateľ.
• Úroveň 2 (L2) - úlohou je riešenie hlásenia na úrovni konfigurácie, inštalácii SW vybavenia, hlásenia neriešiteľné v tomto rozsahu sú posúvané na podporu úrovne L3. Riešenia ponúkané na úrovni L2 vychádzajú zo známych a dokumentovaných problémov, na tejto úrovni by sa nemalo zdržiavať s hľadaním príčiny problémov a toto ponechať na úroveň L3. L2 úroveň vykonáva verejný obstarávateľ. • Úroveň 3 (L3) – úlohou je riešenie problémov s konfiguráciou, prevádzkou aplikácií a databáz a opravy vád na úrovni IIS, za ktoré zodpovedá poskytovaľ. Úroveň L3 vykonáva poskytovateľ.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podpora prevádzky a rozvoj IIS a podmodulov: konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou IIS a podmodulov.
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z.SLA pre Objednávateľa:1. Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IIS a podmodulov vrátane existujúcich nadstavbových modulov na 12 mesiacov
Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte (pdf).
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.
Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IIS a podmodulov na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa
Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav IIS a podmodulov, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy.
Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora IIS a podmodulov, Odborné služby IIS a podmodulov bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa.
Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude stanovená a fakturovaná ako mesačný poplatok.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre Slovenskú republiku na úpravy a rozšírenie existujúceho riešenia podmodulu správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme.Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od dodávateľa Integrovaného Informačného systému na úpravy a rozšírenie existujúceho podmodulu Datalan Integračný informačný systém o definované služby a implementované funkcie.  Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

12,00 j.v./mesiac

195 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2021 11:07

10.05.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 389
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.05.2021 14:34 - Vstupná ponuka 194 610,00 € Cena s DPH
10.05.2021 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka 193 536,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS