37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Služba odstraňovanie problému - SLA pre „Integrovaný Informačný systém“
SLA, podpora
Služba
1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom Datalan Integrovaného Informačného systému a jeho podmodulov (ďalej "IIS a podmodulov") na obdobie 12 mesiacov
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky , podpora Integrovaného informačného systému, poskytovanie odborných služieb a rozvoja Datalan Integračný informačný systém a IS Správy registratúry na 12 mesiacov – počet 1 ks |
Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IIS a podmodulov od 1.5.2021 do 30.04.2022 a jeho podmodulov: BPM, Datalan Integračný informačný systém, Workflow, DMS, Registratúra Fabasoft eGov-Suite, portál, CMS, Datalan Informačné systémy úsekov správy, Elektronická podateľňa, Datalan Operatívne dátové úložiská: | |
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IIS a podmodulov, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IIS a podmodulov. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky. | |
Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IIS a podmodulov v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod. | |
Úroveň spracovania požiadaviek : Pracovné hodiny sú počas pracovných dní < 8:00; 16:00> (5x8). Čas mimo pracovné hodiny podľa predchádzajúcej vety sa do reakčnej doby ani do doby neutralizácie problému nezapočítava. | |
Typ požiadavky: Kritický problém –Vada A Reakčná doba: do 4 pracovných hodín Doba neutralizácie problému: do 8 pracovných hodín | |
Typ požiadavky: Závažný problém – Vada B Reakčná doba: do 8 pracovných hodín Doba neutralizácie problému: do 40 pracovných hodín | |
Typ požiadavky: Nekritický problém – Vada C Reakčná doba: do 24 pracovných hodín Doba neutralizácie problému: do 80 pracovných hodín | |
Problémy identifikované počas zabezpečovania služieb podpory budú radené do nasledovných kategórií:• A - Kritický problém - problém majúci taký vplyv na funkčnosť a použiteľnosť IIS a podmodulov, že podstatné časti jeho funkcionality sú nepoužiteľné a jeho používatelia nemôžu pokračovať v práci;• | |
• B - Závažný problém – problém majúci vplyv na vznik problémov pri normálnom používaní alebo prevádzkovaní IIS a podmodulov, ktorý narušuje jeho normálne fungovanie. Použitie funkcie s takouto vadou si nevyžaduje momentálna prevádzková potreba, pričom prevádzková činnosť je dosiahnuteľná aj inými technologickými a metodickými postupmi; | |
• C - Nekritický problém – problém okrem problému uvedených v kategórii A B, ktorý nenarušuje prevádzku, funkcionalitu a spoľahlivý chod IIS a podmodulov. Štandardná servisná pohotovosť bude realizovaná v režime 5x8.• | |
Riešenie servisných požiadaviek Podpora prevádzky bude riešená v niekoľkých úrovniach nasledovne: | |
• Úroveň 1 (L1) - úlohou je filtrácia a kategorizácia požiadaviek v aplikácii pre evidenciu incidentov a problémov a prvotná pomoc používateľovi pri riešení základných problémov a smerovanie nevyriešených požiadaviek na ďalšie úrovne podpory (L2 a L3). Prvá úroveň zbiera a analyzuje informácie o používateľovi, posúva tieto informácie na ďalšie úrovne podpory a určuje najlepší možný spôsob vyriešenia hlásenia. L1 úroveň vykonáva verejný obstarávateľ. | |
• Úroveň 2 (L2) - úlohou je riešenie hlásenia na úrovni konfigurácie, inštalácii SW vybavenia, hlásenia neriešiteľné v tomto rozsahu sú posúvané na podporu úrovne L3. Riešenia ponúkané na úrovni L2 vychádzajú zo známych a dokumentovaných problémov, na tejto úrovni by sa nemalo zdržiavať s hľadaním príčiny problémov a toto ponechať na úroveň L3. L2 úroveň vykonáva verejný obstarávateľ. • Úroveň 3 (L3) – úlohou je riešenie problémov s konfiguráciou, prevádzkou aplikácií a databáz a opravy vád na úrovni IIS, za ktoré zodpovedá poskytovaľ. Úroveň L3 vykonáva poskytovateľ. |
Názov |
Podpora prevádzky a rozvoj IIS a podmodulov: konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou IIS a podmodulov. |
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z.SLA pre Objednávateľa:1. Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IIS a podmodulov vrátane existujúcich nadstavbových modulov na 12 mesiacov |
Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte (pdf). |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy. |
Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IIS a podmodulov na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa |
Dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav IIS a podmodulov, resp. riešenia incidentov; - Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy. |
Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora IIS a podmodulov, Odborné služby IIS a podmodulov bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa. |
Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude stanovená a fakturovaná ako mesačný poplatok. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre Slovenskú republiku na úpravy a rozšírenie existujúceho riešenia podmodulu správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme.Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od dodávateľa Integrovaného Informačného systému na úpravy a rozšírenie existujúceho podmodulu Datalan Integračný informačný systém o definované služby a implementované funkcie. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
12,00 j.v./mesiac
195 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.04.2021 11:07
10.05.2021 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.05.2021 14:34 - Vstupná ponuka | 194 610,00 | € | Cena s DPH |
10.05.2021 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 193 536,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: