• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 10:45

Detail zákazky Z20218436

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.05.2021 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.05.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.05.2021 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.05.2021 10:45

Základné údaje

Z20218436

OF-234592

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5761966

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup konferenčných stoličiek

konferenčná stolička

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčné stoličky
Funkcia
Nákup konferenčných stoličiek vrátane montáže, dopravy a zloženia v mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička MAXI prípadne ekvivalent, farba: modrá; odolná  voči vode a ľahko čistiteľná; odolná voči poškrabaniu a veľkému zaťaženiu; nosnosť stoličky 110 kg. Sedadlo a operadlo vyrobené z vysoko kvalitného plastu. Nohy vyrobené z ocele, opráškované farbou. Materiál : polypropylén. Rozmery stoličky : celková výška stoličky 800 mm, výška sedáku 435 mm; šírka sedáku 405 mm; hĺbka sedáku 400 mm. ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konferenčná stolička MAXI prípadne ekvivalent nosnosť 110 kg; rozmery stoličky : celková výška stoličky 800 mm, výška sedáku 435 mm; šírka sedáku 405 mm; hĺbka sedáku 400 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane montáže a dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 3 dní od uzavretia zmluvy; na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7,00 do 15,00 hod.
Požaduje sa, aby sa úhrada za plnenie realizovala bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej objednávateľovi v deň dodania tovaru.
Požaduje sa, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola konečná s DPH - zahŕňala náklady na dopravu na miesto určenia, vyloženie tovaru do budovy.
Požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, vrátane lehoty dodania uvedenej vo vygenerovanej zmluve EKS, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej technickej špecifikácie predmetu.
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

31.05.2021 00:00 — 30.06.2021 00:00

1,00 súbor

14 757,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.05.2021 11:00

21.05.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.05.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 116
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2021 11:45 - Vstupná ponuka 14 757,60 € Cena s DPH
21.05.2021 07:40 - Najvýhodnejšia ponuka 14 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS