• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2021 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 10:35

Detail zákazky Z20218431

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2021 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 09:43
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 10:35

Základné údaje

Z20218431

OF-234740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5728346

Objednávateľ

00317063

Obec Beluša

Farská 1045/6, Beluša, 01861, SVK

Dodávateľ

46101381

Green Technologies Slovakia s. r. o.

Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

JEDNORÁZOVÝ PRACOVNÝ OVERAL

Overal

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. JEDNORÁZOVÝ PRACOVNÝ OVERAL
Funkcia
Ochranný pracovný prostriedok na prevenciu proti pandémií COVID-19.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázový pracovný overal ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špeciálna kombinéza s kapucňou odolná voči chemikáliám, azbestu a prachu, vonkajšie šité švy, trojdielna pružná kapucňa, dvojcestný zips s príklopkou, rukávy ukončené úpletovou manžetou, pás a členky do gumy, ergonomický tvar,
- dokonalé prispôsobenie postave, nezanecháva vlákna, vlákna s gramážou 50 g/m2, neobsahujúci silikón.
- každý overal je samostatne zabalený v hygienickom obale s priloženým návodom na použitie
Typ odevu Špeciálny jednorázový overal , kategória III, typ 4,5 a 6
Farba: Biela
Materiálové zloženie: 100% Polypropylén Netkaná textília
Norma: EN 14605 EN1073-2 EN 14126 EN ISO 13982-1 ISO EN1149-1 EN13034
Veľkosť : L 100 ks
Veľkosť: XL 100 ks
Veľkosť: 2XL 100 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej funkčnej vzorky plnenia minimálne 1 ks predmetu plnenia, ktorý musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Termín dodania vzoriek je do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania vzoriek v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa.
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Farská 1045/6, Beluša, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

07.05.2021 07:53 — 12.05.2021 07:54

300,00 ks

1 170,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2021 08:05

05.05.2021 09:43

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2021 09:58

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2021 21:35 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena s DPH
30.04.2021 21:35 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS