• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2021 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 15:40

Detail zákazky Z20218414

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2021 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 15:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 15:40

Základné údaje

Z20218414

OF-234310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5728340

Objednávateľ

00160750

Gymnázium Vavrinca Benedikta Nedožerského, Matice slovenskej 16, Prievidza

Matice slovenskej 16, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby, papier, obálky, tlačivá, perá, šanóny, zošity, rýchloviazače, zakladače

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka C4 ks 300
Obálka C5 ks 200
Obálka C6 ks 800
Obálka B4 X dno široké ks 100
Obálka bublinková H18 ks 20
Obálka bublinková F16 ks 20
Obálka C5 s doručenkou ks 300
Obálka A4 ks 200
Obálka A5 ks 300
Zošit A4 liňajkový ks 100
Zošit A4 čistý ks 100
Zošit A5 liňajkový ks 30
Zošit A5 čistý ks 30
Zošit A4 tvrdé dosky liňajkový ks 15
Karisblok A4 ks 6
Papier Xerox A4 80g biely - 1 balenie 500 ks balenie 50
Papier Xerox A4 80g farebný - 1 balenie 200 ks balenie 2
Papier Xerox A3 balenie 2
Kartón na hrebeňovú väzbu A4 balenie 1
Fólia na hrebeňovú väzbu Prestige A4 200 mic. balenie 1
Hrebeň č. 10 na hrebeňovú väzbu - 1 balenie 100 ks balenie 1
Hrebeň č. 12 na hrebeňovú väzbu - 1 balenie 100 ks balenie 1
Lišty na viazanie 9mm balenie 1
Lišty na viazanie 12 mm balenie 1
Fólia laminovacia do laminovačky A3 balenie 1
Fólia laminovacia do laminovačky A4 balenie 2
Výkres A4 - 1 balenie po 200 ks balenie 5
Šanón farebný 8 cm pákový ks 60
Šanón farebný 5 cm pákový ks 20
Priepustka tlačivo ks 30
Výdavkový pokladničný doklad A6 s DPH - samoprepis ks 2
Príjmový pokladničný doklad A6 s DPH - samoprepis ks 2
Dovolenkové tlačivo A6 ks 10
Kalendár stolový pracovný ks 100
Trojmesačný nástenný kalendár s menami ks 3
Cestovný príkaz A4 - 1 balenie 100 ks balenie 5
Cestovný príkaz A5 - 1 balenie 100 ks balenie 10
Archívny box + veko rozmer 460x330x250 mm z vlnitej hnedej lepenky ks 30
Strúhadlo dvojité s boxom ks 20
Pravítko rovné so stupnicou 30 cm ks 5
Pravítko rovné so stupnicou 20 cm ks 5
Transparentný pravouhlý trojuholník s kolmicou ks 5
Univerzálne kancelárske nožnice na strihanie papiera, kartónu, lepenky so strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele, celková dĺžka nožníc do 21 cm ks 5
Otvárač listov, ostrie z nehrdzavejúcej ocele. Celková dĺžka do 25 cm ks 10
Stojan na písacie potreby z tvrdého akrylového plastu ks 10
Pečiatková farba čierna ks 3
Pečiatková farba červená ks 3
Pečiatková farba modrá ks 5
Navlhčovač prstov penový ks 5
Dátumovka S120 ks 3
Pero jednorazové červené ks 100
Pero gelové ks 50
Pero guličkové ks 100
Pero jednorazové modré ks 100
Ceruzka HB ks 50
Centrofix tenký - F čierny ks 10
Centrofix stredný - M čierny ks 10
Centrofix hrubý čierny zrezaný ks 5
Zvýrazňovč, zrezaný hrot -  oranžový ks 5
Zvýrazňovač, zrezaný hrot - zelený ks 5
Zvýrazňovač, zrezaný hrot - ružový ks 5
Zvýrazňovač, zrezaný hrot -  žltý ks 5
Fixy hrubé na bielu tabuľu - červená ks 20
Fixy hrubé na bielu tabuľu - želená ks 20
Fixy hrubé na bielu tabuľu - čierna ks 20
Špongia na bielu tabuľu, spodná časť plstená ks 10
Krieda biela - 1 balenie 100 ks balenie 60
Krieda farebná balenie 20
Spony do zošívačky 26/6 krabička 10
Vyťahovač sponiek - rozšívačka ks 5
Rozraďovač 1/3 mix farieb balenie 5
Dosky spisové so šnúrou A4 ks 50
Dosky spisové so šnúrou A4 ks 50
Euroobal A4 lesklý - 1 balenie po 100 ks balenie 20
Rýchloviazač obyčajný A4 bez kovového komponentu ks 30
Rýchloviazač závesný A4 s kovovým komponentom ks 100
Mapa trojklopá A4 ks 30
Mapa PVC nezávesná A4 ks 15
Mapa trojklopá A4 s gumičkou ks 15
Mapa zakladacia A4 bez klop ks 30
Spinky na spisy 33 mm - 1 balenie 100 ks balenie 7
Spinky na spisy 50 mm - 1 balenie 100 ks balenie 2
Spinky na spisy 78 mm - 1 balenie 50 ks balenie 2
Dierovač Eagle 12 listový ks 3
Zošívačka ks 5
Guma Lyra ks 15
Korektor 5 mm x 8 m návin ks 20
Lepiaca páska úzka 18 mm ks 5
Lepiaca páska široká 48 mm ks 5
Lepidlo tyčinkové 40 g ks 20
Špalík lepený 9x9x9 cm ks 10
Špagát lykový 200 g ks 1
Špagát ľanový ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - vyloženie na vrátnici gymnázia v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.
Celú zákazku je potrebné naceniť s DPH.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH a po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  s cenou bez DPH aj s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy v súlade s celkovou predloženou kontraktačnou cenou z EKS.
Jednotkové ceny sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvného vzťahu.
Objednávky budú telefonické, alebo e-amilové. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi tel. číslo a e-mailovú adresu bezodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu.
Požaduje sa vystavenie faktúry 1x za mesiac, so splatnosťou 30 dní.
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Úhrada faktúr bude vykonávaná bezhotovostne na účet dodávateľa na základe vystavených faktúr.
Požaduje sa dodanie tovaru spolu s dodacím listom.
Množstvá jednotlivých položiek uvedených v presnej hodnote technickej špecifikácie predmetu zákazky sú len množstvá predpokladané, to znamená, že môžu byť objednané v počte viac alebo menej kusov.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar do miesta plnenia na základe objednávok, pričom dodacia lehota je do 24 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi. Pričom tovar sa nemusí objednávať pravidelne, každý mesiac.
Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
V prípade, ak sa Dodávateľ dostane do omeškania s poskytnutím tovaru podľa lehoty určenej v objednávke alebo stanovenej v článku Dohody, vzniká odberateľovi nárok požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny nedodaného plnenia za každý deň omeškania.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, pričom zmluvná pokuta sa nezapočítava na náhradu vzniknutej škody.
Dodávateľ je povinný, bez zbytočného odkladu oznámiť odberateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodanie  tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania. Predĺžením dohodnutej lehoty dodania tovaru zo strany dodávateľa nie je dotknutá povinnosť dodávateľa uhradiť zmluvnú pokutu za omeškanie okrem prípadov, keď k omeškaniu došlo z dôvodov vyššej moci.
Prevzatie a odovzdanie tovaru na základe objednávky potvrdia zmluvné strany na dodacom liste oprávnenými osobami. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda odberateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni kupujúcemu riadne prevziať tovar. Pri nesprávnom dodaní objednaného tovaru má objednávateľ právo tento tovar neprevziať a dodávateľ musí správny tovar dodať do 24 hodín aj s opraveným dodacím listom.
Oprávnené osoby odberateľa sú povinné dodaný tovar skontrolovať podľa dodacieho listu. Ak údaje nesúhlasia, tovar alebo obal tovaru je poškodený, oprávnené osoby sú poverené takýto tovar odmietnuť. Následne sa požaduje dodať správny a nepoškodený tovar, alebo upraviť dodací list podľa skutočného stavu dodaného tovaru do 24 hodín.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matice slovenskej 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

10.05.2021 13:57 — 29.04.2022 14:04

3 991,00 ks, balenia

4 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2021 14:21

05.05.2021 13:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2021 14:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 70
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2021 12:11 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
05.05.2021 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 4 199,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS