• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2021 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 14:35

Detail zákazky Z20218412

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2021 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 14:35

Základné údaje

Z20218412

OF-231448

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5728338

Objednávateľ

50626396

Zdravé regióny

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83101, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie teplomerov

teplomer

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer na meranie teploty tela /digitálny, bezkontaktný/
Funkcia
Teplomer slúžiaci na meranie telesnej teploty tela
bezkontaktný teplomer s digitálnym dispejom zobrazujúcim nameranú telesnú teplotu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplotný rozsah merania stupeň Celzia 32 42,5
Maximálny predpokladaný počet teplomerov ks 408
 2. Digitálny teplomer
Funkcia
Vhodný na pravidelné meranie telesnej teploty, digitálny
S možnosťou merania teploty rektálne, axilárne a orálne
S digitálnym displejom zobrazujúcim nameranú telesnú teplotu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplotný rozsah merania stupeň Celzia 32 44
Maximálny predpokladaný počet teplomerov ks 6000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (Bratislava alebo Poprad).
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní odo dňa platnosti Zmluvy. Uvedený opis (položkovitý rozpočet) tovarov bude povinnou prílohou k zmluve.
Dodávateľ dodá tovar na ktorý sa vzťahuje záruka
Špecifikácie a ceny jednotlivých teplomerov, ktoré boli ponúknuté v predmetnom verejnom obstarávaní sa počas trvania Rámcovej dohody nemôžu meniť
Zmluvné strany sa zaväzujú si počas existencie ich zmluvného vzťahu poskytnúť súčinnosť potrebnú na dosiahnutie predmetu a účelu tejto zmluvy, predovšetkým sa bezodkladne informovať o skutočnostiach, ktoré môžu mať vplyv na kvalitu a rozsah dodaných tovarov
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ bude dodávať jednotlivé teplomery len na základe objednávok objednávateľa. Zmluvné strany vyhlasujú, že je nesporné, že objednávateľ nie je povinný počas trvania tejto rámcovej dohody objednať si všetky tovary prostredníctvom objednávok od dodávateľa.
Teplomery bude dodávateľ odberateľovi dodávať v množstve, ktoré si odberateľ určí v písomnej objednávke odberateľa  Za písomnú formu objednávky sa považuje aj objednávka zaslaná na e-mailovú adresu dodávateľa.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na plnenie záväzkov vyplývajúcich mu z tejto zmluvy.
Odberateľ uhradí dodávateľovi cenu na základe predložených faktúr, a to bezhotovostným prevodom z účtu odberateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je do 30 dní od jej preukázateľného doručenia objednávateľovi, nie však skôr ako odberateľ dodá odberateľovi teplomery v zmysle objednávky.  Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za objednané tovary najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovarov.
Z dôvodu, že predmet plnenia môže byť financovaný z NFP, faktúra musí obsahovať aj číslo objednávky a kód ITMS, viažuci sa k NFP, z ktorého bude predmet plnenia financovaný. Uvedené údaje oznámi objednávateľ dodávateľovi v objednávke.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo jej súčasťou nebude odovzdávací protokol alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie teplomerov zo strany odberateľa s vyznačením ich počtu a hodnoty, prípadne ak faktúra nebude obsahovať číslo objednávky a kód ITMS, viažuci sa k NFP, z ktorého bude predmet plnenia financovaný, má odberateľ právo vrátiť faktúru na doplnenie alebo prepracovanie. V takomto prípade sa preruší lehota splatnosti a nová lehota splatnosti pre odberateľa začne plynúť doručením opraveného alebo doplneného daňového dokladu.
Predmet plnenia bude financovaný z verejných zdrojov - z prostriedkov poskytnutých Objednávateľovi na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) pre projekt Korona te merel, prípadne z iného NFP alebo zo štátneho rozpočtu.
V prípade dodania poškodených alebo vadných objednaných teplomerov má odberateľ právo na bezplatnú výmenu poškodených alebo vadných objednaných teplomerov za nové. Odberateľ má právo odmietnuť prevzatie objednaných teplomerov v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 48 hodín dodať / doručiť odberateľovi nové, nepoškodené a bezvadné objednané teplomery.
Zmluva ako výsledok tejto zákazky bude automaticky zverejnená v CRZ. Jej zverejnením nenadobudne účinnosti. Zmluva nadobudne účinnosť ku dňu doručenia Správy zo štandardnej ex-post kontroly, pričom táto kontrola bude vykonaná po uzavretí zmluvy a jej automatickom zverejnení v CRZ. V prípade záporného výsledku administratívnej kontroly súťaže a neschválenia súťaže zo strany poskytovateľa NFP, sa zmluvné strany dohodli, že táto zmluva sa od počiatku zrušuje. Dodávateľ vyhlasuje, že v takom prípade si neuplatní u objednávateľa žiadny nárok na prípadnú vzniknutú škodu či nárok na náhradu nákla
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v zmysle ustanovenia § 524 ods. 1 zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, bez písomného súhlasu Objednávateľa. Písomný súhlas Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety je platný iba po jeho písomnom odsúhlasení Ministerstvom zdravotníctva SR. Ak Dodávateľ postúpi pohľadávku vzniknutú na základe plnenia vyplývajúceho z tejto zmluvy inej osobe v rozpore s vyššie uvedeným, bude tento právny úkon v zmysle ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom plnenia a súvisiacich služieb a/alebo v súvislosti s nim kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku súčinnosť.
Oprávnenými osobami v zmysle vyššie uvedeného sú: a) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, b) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, c) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov, d) Ministerstvo zdravotníctva SR a ním poverené osoby, e) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR. Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť, nakoľko predmet plnenia bude financovaný z NFP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Koceľova 9, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

70 320,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2021 13:49

05.05.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 44
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2021 14:27 - Vstupná ponuka 70 320,00 € Cena s DPH
05.05.2021 13:19 - Najvýhodnejšia ponuka 40 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS