00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
32270755
PaedDr. Stanislav Štelbacký
Aleja Slobodz 1887/40, Dolný Kubín, 02601, SVK
Deratizácia a dezinsekcia objektov
jarná, jesenná deratizácia a dezinsekcia
Služba
1. Deratizácia a dezinsekcia objektov objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie celoplošnej jarnej a jesennej deratizácie a dezinsekcie v objektoch objednávateľa, v období rokov 2021 - 2023, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenia nástrah, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov a poradenstva. |
Deratizácia jarná, jesenná a dezinsekcia jarná, jesenná objektov zahŕňa: administratívne budovy (chodby), učebne, ubytovne, sklady, garáže, dielne, kotolňa, trafostanica, kuchyňa, jedáleň, parkovisko a pod. Objekty pozostávajú z viac podlaží, v počte 1 - 9. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Deratizácia a dezinsekcia - zastavaná plocha všetkých objektov spolu. | m2 | 67 195,28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Deratizácia a dezinsekcia jarná. | 1 - 2 krát/ročne |
2. Deratizácia a dezinsekcia jesenná. | 1 - 2 krát/ročne |
Názov |
1. Poskytovateľ je Objednávateľovi povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek, aj celkovú cenu v EUR bez DPH, sadzbu DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. Celková zmluvná cena je vrátane dopravy a všetkých nákladov spojených s plnením Zmluvy. |
2. Poskytovateľ je Objednávateľovi povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy, predložiť platné a overené fotokópie oprávnení: Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii, doklad plniť predmet zmluvy (napr.: Výpis z OR, ŽR). |
2.1. Poskytovateľ je zároveň povinný postupovať podľa platnej legislatívy a noriem, napr.: Metodický pokyn 28/2006 Ministerstva zdravotníctva SR na vykonávanie ochrannej deratizácie č. HH/892/06/SE, technická norma STN 466019 Dezinfekcia, dezinsekcia a deratizácia na ochranu zvierat a na prekonanie nákazy zvierat; zákon č. 355/2007 Z.z. ,,O ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov“. |
3. Objekty, v ktorých sa poskytuje služba, musia byť pri ich vstupe ešte pred vykonaním služby, označené spolu s termínom. Kontaktné osoby a presné termíny vykonania služby si dohodne Poskytovateľ s Objednávateľom elektronickou komunikáciou (e-mailom), resp. telefonicky, na základe čoho budú následne vystavované čiastkové objednávky. |
4. Poskytovateľ musí Objednávateľovi bezodkladne oznámiť každú udalosť, ktorá bráni alebo sťažuje vykonanie služby. |
5. Poskytovateľ je povinný najmenej dvakrát v jednom roku vykonať celoplošnú: a) jarnú a jesennú deratizáciu; b) jarnú a jesennú dezinsekciu; tak ako to stanovuje zákon a Regionálny úrad verejného zdravotníctva. |
6. Poskytovateľ v rámci služieb zabezpečí aj: a) priebežné monitorovanie hlodavcov; b) kontrolu, doplnenie a výmenu nástrah; c) odstraňovanie starých nástrah uhynutých jedincov; d) identifikáciu nedostatkov, ktoré umožňujú vstup hlodavcov; e) poradenstvo. |
7. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi za prípadné škody na jeho majetku, alebo na zdraví jeho zamestnancov, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy. |
8. Objednávateľ bude do plnenia Zmluvy - bod č. 13, posielať Poskytovateľovi čiastkové objednávky elektronicky (e-mailom), prípadne poštou alebo osobne. Schválenie čiastkových objednávok bude opatrené podpisom zodpovednej osoby a odtlačkom pečiatky obidvoch zmluvných strán. |
9. Po dokončení požadovanej služby Poskytovateľ pripraví Objednávateľovi Preberací protokol, ktorý podpíšu obidve zmluvné strany. V protokole budú vyšpecifikované vykonané služby, ktoré Poskytovateľ skutočne vykonal a Objednávateľ prevzal. K protokolu budú priložené karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov. |
10. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby Objednávateľom. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je 14 dní od jej predloženia a odsúhlasenia Objednávateľom. Fakturácia sa bude vykonávať v mesačnej periodicite, posledný deň v mesiaci, na základe skutočne vykonaných služieb. Poskytovateľ je Objednávateľovi povinný predložiť ku každej faktúre, čiastkovú objednávku, aj Preberací protokol o vykonanej službe. Čiastková objednávka a protokol budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť prílohy každej faktúry. |
11. Objednávateľ požaduje od Poskytovateľa kontrolu všetkých objektov, v ktorých bolo vykonané plnenie Zmluvy do štyroch týždňov po vykonaní služby. V prípade reklamácie je Objednávateľ povinný bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi všetky zistené závady, písomne. V prípade odôvodnenej reklamácie má Objednávateľ právo na jej odstránenie. |
12. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak Poskytovateľ neposkytne službu riadne a včas, ako sa obidve strany dohodli. Poskytovateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak Objednávateľ z neopodstatneného dôvodu marí jeho riadne plnenie si povinností vyplývajúce zo Zmluvy alebo neuhradí požadovanú cenu za poskytnutú službu. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení jednej alebo druhej zmluvnej strane, sa Zmluva považuje za zrušenú. |
13. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 31. 12. 2023. |
Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2023 14:00
1,00 súbor položiek zákazky
15 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2021 13:12
07.05.2021 17:00
07.05.2021 17:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.04.2021 16:01 - Vstupná ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
30.04.2021 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 390,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: