30854687
Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK
31344381
Europapier Slovensko, s.r.o.
Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK
Nákup kancelárskeho papiera
Kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A4
|
|
---|---|
Funkcia |
Biely kancelársky papier, formát A4 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť /lSO 536/ | g/m2 | 78 | 82 | |
Hrúbka /ISO 534/ | μm | 105 | 110 | |
CIE belosť /ISO 11475/ | CIE belosť | 160 | ||
opacita % /ISO 2471/ | % | 92 | 94 | |
drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ml/min | ml/min | 180 | ||
vlhkosť (ISO 287) | % | 4,3 | 5,5 | |
počet ks/hárkov v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
požadované množstvo balíkov | balík | 3000 |
2. Nákup bieleho kancelárskeho papiera, formát A3
|
|
---|---|
Funkcia |
Biely kancelársky papier, formát A3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť /lSO 536/ | g/m2 | 78 | 82 | |
Hrúbka /ISO 534/ | μm | 105 | 110 | |
CIE belosť /ISO 11475/ | CIE belosť | 160 | ||
opacita % /ISO 2471/ | % | 92 | 94 | |
drsnosť oboch strán Bendtsen /ISO 8791-2/ml/min | ml/min | 180 | ||
vlhkosť (ISO 287) | % | 4,3 | 5,5 | |
počet ks/hárkov v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov v krabici | balík | 5 | ||
požadované množstvo balíkov | balík | 1000 |
Názov |
Najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody je uchádzač povinný predložiť formou originálu, alebo ako overenú fotokópiu technický list, vydaný výrobcom kancelárskeho papiera. |
Technický list musí preukázať, že ponúkaný papier: |
- spĺňa technickú špecifikáciu predmetu zákazky, |
- spĺňa požiadavky na kopírovací papier pre rozmnožovanie suchým tonerom podľa STN EN 12281, |
- spĺňa požiadavky na stálosť papiera. |
Požaduje sa dodanie vrátane dopravy na miesto plnenia a vykládky, čím sa rozumie vyloženie balíkov papiera na objednávateľom určené miesto v objekte objednávateľa. Pri väčších paletových dodávkach dodávateľ dodá predmet zmluvy autom s vysokozdvižnou plošinou. |
Náležitosti dodania tovaru: |
- predmet plnenia bude dodávaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva a termínov dodania, |
- dodacia lehota jednotlivých čiastkových objednávok je najviac do 7 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi, |
- požaduje sa dodanie na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody, |
- dodanie bude požadované v čase od 09:00 hod do 15:00 hod v pracovných dňoch, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru, |
- tovar bude vždy dodaný s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu spolu bez DPH, s DPH a sadzbu DPH. |
Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy/Rámcovej dohody. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Verejný obstarávateľ realizuje zelené verejné obstarávanie, preto výrobok musí byť označený Environmentálnou značkou EÚ (EU Ecolabel) alebo slovenskou národnou environmentálnou značkou Environmentálne vhodný produkt (EVP) alebo ekvivalent a musí spĺňať ISO 9706 požiadavky na stálosť papiera. |
Rozpor/nesúlad medzi technickými parametrami papiera uvedenými v doručenom technickom liste a v zmluve/rámcovej dohode bude považovaný za neplnenie zmluvy/rámcovej dohody s dôsledkom ukončenia zmluvného vzťahu. |
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy, vyloženia z dopravného prostriedku a uloženia v mieste dodania. |
Tovar musí byť dodaný nový, doposiaľ nepoužitý, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu |
Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy/dohody alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy/dohody podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Nevädzová 5, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 rámec
16 224,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2021 16:48
12.05.2021 09:00
12.05.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.05.2021 08:54 - Vstupná ponuka | 16 224,00 | € | Cena s DPH |
12.05.2021 07:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: