• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2021 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2021 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2021 15:45

Detail zákazky Z20218374

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2021 09:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2021 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2021 15:45

Základné údaje

Z20218374

OF-234425

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5725613

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35691883

AP MEDIA, s.r.o.

Staré Grunty 7, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interaktívny displej vrátane softvéru SMART Learning Suite

licencia, software, displej

  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 48814500-2 - Systémy pre rôzne prípady
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 30231310-3 - Ploché displeje
  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interaktívny displej vrátane softvéru SMART Learning Suite
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného interaktívneho displeja vrátane softvéru SMART Learning Suite, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko, príslušenstva, kabeláže, držiaka na upevnenie displeja na stenu a inštalácie (pevné uchytenie na stenu s prípojným miestom) uvedené v objednávke, záruky a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Interaktívny displej musí podporovať používanie programu SMART Learning Suite, prípadne ekvivalent tohto softvéru, ktorý musí byť kompatibilný s interaktívnou tabuľou zn. SMART BOARD 680, na ktorej musí zabezpečiť všetky požadované funkcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Interaktívny displej vrátane softvéru SMART Learning Suite na jeden rok (vrátane príslušenstva, kabeláže, držiaka na upevnenie displeja na stenu) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. SMART Board Interaktívny displej MX075-V2 s iQ, vrátane softvéru SMART Learning Suite na 1 rok
1.1. Aktívna dotyková oblasť 66 1/2 "× 38" ( 168,8 cm × 96,6 cm )
1.2. Aktívna zobrazovacia plocha 65 "× 36 1/2" × ( 165 cm × 92,8 cm )
1.3. Dotyková technológia HyPr Touch s pokročilým IR
1.4. Multitouch schopnosti
1.4.1.  Až 20 bodov dotyku, písania alebo mazania súčasne.
1.4.2. Rozpoznávanie objektov správanie sa automaticky prispôsobí použitému nástroju alebo predmetu, či už ide o pero, prst alebo dlaň
1.4.3. Presnosť polohovania <2 mm
1.5. Displej
1.5.1. Typ LED podsvietený LCD (trieda A)
1.5.2. Pomer strán 16: 9
1.5.3. Rozlíšenie 4K UHD (3 840 × 2 160)
1.5.4. Horizontálna frekvencia 31 Hz – 140 kHz
1.5.5. Vertikálna frekvencia 59 Hz - 70 Hz
1.5.6. Jas (minimálny) ≥ 400 cd / m²
1.5.7. Obnovovacia frekvencia 60 Hz
1.5.8. Hodiny pixelov (maximum) 600 MHz
1.5.9. Rozmery pixelov 0,43 mm
1.5.10. Pozorovací uhol 178 °
1.5.11. Čas odozvy 8 ms
1.5.12. Senzor okolitého svetla áno
1.5.13. Bluetooth duálny režim Bluetooth 4.2 (spätne kompatibilný s Bluetooth 2.1 + EDR)
1.5.14. Zvuk 15 W integrované reproduktory (× 2)
1.5.15. Bezdrôtový pripojenie IEEE 802.11a / b / g / n / ac s 2 × 2 MIMO (pásma 2,4 a 5 GHz) podporujúce overovacie protokoly WEP, WPA, WPA2 PSK a 802.1X EAP
1.5.16. Dodávané káble a príslušenstvo napájací kábel, 16 '5 "(5 m) kábel USB, sada na upevnenie držiaka na stenu, pero (× 2), anténa (× 2), IR diaľkový ovládač (s dvoma batériami AAA)
1.5.17. Montážne otvory pre štandardnú montážnu dosku VESA 600 mm × 400 mm so skrutkami M8
1.5.18. Hĺbka montážneho držiaka minimálna svetlá hĺbka 3 cm pre všetky komponenty na zadnej strane interaktívneho displeja pre prúdenie vzduchu
1.6. iQ iQ experience zabudovaný do displeja poskytuje lepší výkon bez nutnosti inštalácie samostatného zariadenia
1.7. Zahrnuté aplikácie a funkcie prispôsobiteľná domovská obrazovka, biela tabuľa, prehrávač SMART Notebook, prehliadač, zdieľanie obrazovky, knižnice súborov a aplikácií, písanie a kreslenie cez akýkoľvek vstup,
pokrač. bodu 1.7. možnosť zmraziť obrazovku a odtieň obrazovky, automatické aktualizácie softvéru, podporovaný jazyk - slovenský
1.8. Priložený softvér integrovaný systém založený na iQ pre Android, SMART INK a ovládače produktov SMART, základná verzia SMART Notebook
pokrač. bodu 1.8. balík SMART Learning Suite na 1 rok (vrátane softvéru SMART Notebook), SMART Remote Management (predplatné pre dĺžku zahrnutej záruky)
1.9. Bočný panel konektora 1 Slot pre príslušenstvo (pre 60W zariadenia OPS)
pokrač. bodu 1.9. 1 Výstup HDMI 2.0 s podporou HDCP 2.2 3
pokrač. bodu 1.9. 1 USB 2.0 typu A (len pre servisné účely)
pokrač. bodu 1.9. 1 USB 3.0 typu A (pre aktuálne vybraný vstupný zdroj)
1.10. HDMI 1 1 HDMI 2.0 in s podporou HDCP 1.4 a HDCP 2.2
pokrač. bodu 1.10. 1 USB 3.0 typu B (na dotyk)
1.11. HDMI 2 1 HDMI 2.0 s podporou HDCP 1.4 a HDCP 2.2
pokrač. bodu 1.11. 1 USB 3.0 typu B (na dotyk)
1.12. Predný panel s konektormi 1 USB 2.0 typu A (pre displej)
pokrač. bodu 1.12. 1 USB 2.0 typu A (pre aktuálne vybraný vstupný zdroj)
1.13. HDMI 3 1 HDMI 2.0 in s podporou HDCP 1.4 a HDCP 2.2
pokrač. bodu 1.13. 1 USB 2.0 typu B (na dotyk)
1.14. Spodný panel s konektormi 1 RS-232
pokrač. bodu 1.14. 2 RJ45
pokrač. bodu 1.14. 1 Výstup S / PDIF (pevný)
pokrač. bodu 1.14. 1 Stereo 3,5 mm výstup (variabilný)
1.15. VGA 1 1 Stereo 3,5 mm vstup (pre vstup VGA)
pokrač. bodu 1.15. 1 VGA v
pokrač. bodu 1.15. 1 USB 3.0 typu B (na dotyk)
1.16. Referenčný produkt napr. Interaktívny displej vrátane softvéru SMART Learning Suite
1.17. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkovej ceny bez DPH aj s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, to bude podmienené odskúšaním softvéru SMART Notebook na tomto produkte (termín odskúšania dohodnú dodávateľ s objednávateľom), alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, príslušenstvo, kabeláž, držiak na upevnenie displeja na stenu a inštaláciu (pevné uchytenie na stenu s prípojným miestom) uvedené v objednávke, záruku a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
8. Požaduje sa tovar nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou, musí sa jednať o originálny tovar. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9. Na tovar sa požaduje záruka minimálne 36 mesiacov.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
11. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný  a pozáručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej  doby v cene zákazky na minimálne 3 roky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
12.  Predmet zákazky uvedený v objednávke bude dodaný najneskôr do 28.5.2021.
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
14. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
15. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
16. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
17. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
18. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská cesta 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 28.05.2021 15:00

1,00 súbor

5 748,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.04.2021 09:24

04.05.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 691
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2021 13:46 - Vstupná ponuka 5 748,00 € Cena s DPH
04.05.2021 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 5 118,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS