• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 14:22
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 15:15

Detail zákazky Z20218325

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 14:22
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 15:15

Základné údaje

Z20218325

OF-210466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5728298

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

27510204

IMEDEX s.r.o.

Kladská 1092/1a, Hradec Králové, 50003, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové pažerákové pH-metrické sondy s impedanciou - dvojkanálové

Jednorázové dvojkanálové sondy, sondy s impedanciou

  • 33141641-5 - Sondy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové pažerákové pH-metrické sondy s impedanciou - dvojkanálové
Funkcia
Jednorázové pažerákové dvojkanálové pH-metrické sondy s impedanciou (+8R) na meranie pH prostredia v pažeráku u detí, sondy musia byť kompatibilné so systémom Digitrapper pH-Z (Given Imahing) a systémom AccuView. Kalibračné pufrované roztoky pre pH metrické sondy s impedanciou pre pH 7, a pre pH 4. Každá o minimálnom objeme á 500 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednoráz. pažerákové dvojkanálové pH-metrické sondy s impedanciou (+8R) na meranie pH prostredia v pažeráku u detí, umiestnenie pH kanálov: 0 cm (distálny), 12 cm (proximálny) kus 20
Jednorázové pažerákové dvojkanálové pH-metrické sondy s impedanciou (+8R) na meranie pH prostredia v pažeráku u detí, umiestnenie pH kanálov: 0 cm (distálny), 15 cm (proximálny) kus 20
Kalibračné pufrované roztoky pre pH metrické sondy s impedanciou pre pH 7, o minimálnom objeme á 500 ml. kus 2
Kalibračné pufrované roztoky pre pH metrické sondy s impedanciou pre  pH 4, o minimálnom objeme á 500 ml. kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 - dva kanále pH (jeden distálny a jeden proximálny) a 6 impedančných kanálov (4 v distálnej a 2 v proximálnej časti), umiestnenie pH kanálov: 0 cm (distálny), 12 cm (proximálny), počet impedančných krúžkov a poloha: -3, -1, 1, 3, 5, 9, 11 a 13 cm od distálneho pH kanálu, celkom 6 impedančných kanálov (LPR ZNID12+8R) , priemer 6 Fr (2 mm), sondy musia byť kompatibilné so systémom Digitrapper pH-Z (Given Imahing) a systémom AccuView.
Položka č. 2 - dva kanále pH (jeden distálny a jeden proximálny) a 6 impedančných kanálov (4 v distálnej a 2 v proximálnej časti), umiestnenie pH kanálov: 0 cm (distálny), 15 cm (proximálny), počet impedančných krúžkov a poloha: -3, -1, 1, 3, 5, 12, 14 a 16 cm od distálneho pH kanálu, celkom 6 impedančných kanálov (LPR ZNID15+8R), priemer 6 Fr (2 mm), sondy musia byť kompatibilné so systémom Digitrapper pH-Z (Given Imahing) a systémom AccuView.
Položka č. 3 a č. 4 - Kalibračné pufrované roztoky pre pH metrické sondy s impedanciou pre pH 7, a pre pH 4. Každá o minimálnom objeme á 500 ml.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 7 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy písomne oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb verejného obstarávateľa, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 7 kalendárnych dní.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvá ak nastane nepredpokladaná situácia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, respektíve právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu dane z pridanej hodnoty. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky, a to najmä: dopravné náklady, náklady spojené s manipuláciou, balením, nakladaním, vykladaním, dodaním, kontrolou, a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Zásielka/y musia byť doručené počas pracovných dní na miesto plnenia.
Jednotlivé balenia musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 12 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia svojho záväzku.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12.05.2021 14:45 — 31.12.2021 00:00

1,00 sub.

4 520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2021 14:51

05.05.2021 14:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2021 14:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.05.2021 21:01 - Vstupná ponuka 4 520,00 € Cena bez DPH
04.05.2021 21:01 - Najvýhodnejšia ponuka 4 520,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS