• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2021 16:05

Detail zákazky Z20218324

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2021 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2021 16:05

Základné údaje

Z20218324

OF-232768

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5722541

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

26215951

HARDMAN UH a.s.

Dlouhá 688, Uherské Hradiště, 68601, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Značkovací stroj

značkovací stroj, stroj na vodorovné značenie vozoviek

  • 34922000-6 - Zariadenia na značkovanie vozoviek

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručný značkovací stroj na vodorovné značenie vozoviek
Funkcia
Značkovací stroj Hofmann H18-2 alebo ekvivalent- univerzálny značkovací stroj, určený pre vodorovné značenie ciest a parkovacích stanovíšť farbou za studena, metódou airspray (nízkotlaková metóda) pre jednozložkovú (vodou riediteľnú) farbu
Pohon stroja - turbodieslovým motorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nový plne funkčný a továrensky nepoužitý stroj slúžiaci na realizáciu vodorovného dopravného značenia, pre aplikáciu jednozložkovej farby za studena - s nižšie uvedenými vlastnosťami ks 1
1. najvyššia technická povolená hmotnosť kg 4000
2. prevádzková hmotnosť kg 2500
3. výkon motora kW 40
4. výkon skrutkového kompresora liter/min. 1800
5. delená nádrž na značkovaciu farbu, ideálne na dve polovice, uložená pozdĺžne liter 450
6. kapacita nádrže na značkovaciu farbu liter 450
7. počet značkovacích jednotiek ks 2
8. počet pištolí aplikujúcich značkovaciu farbu ks 3
9. značkovač s kotúčmi pre značenie krajnice vrátane odkvapkávacej vane ks 1
10. tryska pre značenie stredovej čiary 10 až 15 cm ks 2
11. tryska pre značenie krajnice 18-30 cm ks 1
12. počet perlových pištolí ks 3
13. farebná pištoľ kompatibilná pre nástrek čiar so šírkou 12,5cm ks 2
14. farebná pištoľ kompatibilná pre nástrek čiar o šírke 25 cm ks 1
15. objem tlakovej nádrže na perly liter 150
16. kapacita zásobníka čistiaceho prostriedku liter 20
17. objem nádrže na palivo liter 70
18. zábleskový maják umiestnený v hornej časti ochrannej striešky ks 1
19. svetelná LED rampa v prednej časti stroja, šírka minimálne 1000mm s diaľkovým ovládaním ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A. pohon dieslovým motorom, chladený vodou áno
B. skrutkový kompresor áno
C. hydrostatický plynule regulovateľný pojazd z pozície vodiča/obsluhy stroja slúžiaceho zároveň ako parkovacia brzda áno
D. tlakové prevedenie nádrže na značkovaciu farbu áno
E. spodný vypúšťací uzatvárací kohút pri nádrži na farbu áno
F. držiak všetkých značkovacích jednotiek s pištoľami, umiestnený na posuvnej koľajnici áno
G. stroj otryskovaný pre 2 stredové čiary a 1 krajnicu áno
H. tlaková nádrž na perly s uzavierateľnými kohútmi vľavo a vpravo áno
I. osadenie stroja dvoma sedadlami pre jeho obsluhu a riadenie áno
J. možnosť umiestniť volant variabilne vpravo a vľavo áno
K. ochranná strieška pracovného miesta obsluhy stroja áno
L. posuvný kokpit ako celok vrátane volantu, sedadiel, elektroniky doprava a doľava minimálne o 40cm na každú stranu áno
M. počítadlo motohodín umiestnené v ovládacom paneli áno
N. snímač impulzov činnosti stroja áno
O. elektronické riadenie dĺžky streku áno
P. plnoautomatický/poloautomatický/manuálny režim značenia áno
Q. Ukazovateľ rýchlosti pojazdu stroja áno
R. Plne automatický počítač metrov prevedených prác áno
S. diaľkové ovládanie pre realizáciu strojových značení áno
T. Smerovač pre ľahkú orientáciu na vozovke s hydraulickým pohonom pre sklápanie áno
U. Príprava pre aplikačnú jednotku dvojkomponentných štrukturálnych plastov metódou wyssbrod áno
V. Zásobník čistiaceho prostriedku áno
W. Zámok palivovej nádrže áno
X. Plošina s tretím sedadlom pre umiestnenie a pokladanie kužeľov v zadnej časti vozidla áno
Y. Predné oko na uchytenie stroja v prívese alebo v prípade manipulácie pri poruche stroja áno
Z. výstražný zvukový signál pri cúvaní áno
AA. Uzamykateľná skrinka na náradie s náradím dostatočným pre údržbu a bežné opravy áno
AB. Odfukovač prachu áno
AC. Stroj musí mať " Schválenie technickej spôsobilosti pre premávku na cestných komunikáciách" - malý a veľký technický preukaz áno
- zariadenie eliminujúce prenos vibrácií od vozovky, pohonnej jednotky a čerpadla na striekaciu pištoľ a riadidlá pre obsluhu stroja (označovaný skratkou A.V.R.S.) stroj musí byť vybavený týmto zariadením
- farby stroj a jeho konštrukčné prevedenie musí umožňovať aplikáciu vodou riediteľných farieb
- ťažné zariadenie áno
- dodanie a zaškolenie obsluhy stroja na mieste dodania v cene
- zostava prídavnej farebnej a perlovej pištole spolu so značkovačom jednotky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy stroja a nastavenie stroja. Miesto plnenia - Trebišov.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvoreniu kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva").
3. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky.
- požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny predmetu plnenia (Príloha č. 1_rozpis celkovej ceny predmetu plnenia) v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, hodnota DPH, celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
- požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy (Príloha č. 2_návrh na plnenie predmetu zmluvy) s uvedením funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia , doplnených o katalógy, prospekty, obrázky, technické listy a pod. s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca), aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, oceneného tovaru potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
- požaduje sa čestné vyhlásenie dodávateľa, že disponuje autorizovaným servisom na území Slovenskej republiky alebo Českej republiky, spolu s uvedením adries týchto autorizovaných servisov (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - značkovací stroj"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
5. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový nepoužívaný tovar.
7. Dodávateľ, ktorý je platca DPH uvedie ponukovú cenu v zložení: celková cena bez DPH, sadzba 20% DPH, celková cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platca DPH uvedie celkovú cenu bez DPH. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane zaškolenia a nastavenia, naloženia a vyloženia stroja, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
8. Plnenie môže nastať až po odsúhlasení predložených dokladov o čom bude dodávateľ upovedomený emailom do 4 pracovných dní.
9. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu, doklad o predpredajnom servise a záručný list- všetko v slovenskom jazyku. Na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
10. Lehota na dodanie tovaru -dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote do 120 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy prostredníctvom EKS. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy.
11. Dodávateľ poskytuje na predmet plnenia podľa tejto zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov. (Presná dĺžka záručnej doby je uvedená v prílohe č. 2 tejto zmluvy). Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 10 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a dôvod na odstúpenie od kúpnej zmluvy:
14a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru
14b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru
14c.) nedodržanie jednotkovej ceny,
14d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4.
15. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
16. Ukončenie zmluvy môže nastať: odstúpením od kúpnej zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
17. Súčasťou zmluvy sú obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
18. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
19. Ak sa v technickej špecifikácii nachádza konkrétny výrobok, výrobný postup, výrobca, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, uchádzač môže navrhnúť aj ekvivalent. Navrhnutý ekvivalent musí spĺňať minimálne rovnaké technické, úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý bol tovar určený. Ekvivalent musí spĺňať požadovanú technickú špecifikáciu, čo je povinný uchádzač preukázať. Uchádzač vo svojej ponuke upozorní na navrhovaný ekvivalent.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

20.05.2021 12:00 — 31.08.2021 15:00

1,00 celok

154 630,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2021 14:17

03.05.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.05.2021 14:50 - Vstupná ponuka 154 629,00 € Cena bez DPH
03.05.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 154 629,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS