44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
36198455
MEDIMA-SK s.r.o.
Kostolná 28, Košice, 04001, SVK
RVG digitálny senzor s príslušenstvom
RVG digitálny senzor s príslušenstvom
Tovar, Služba
1. RVG digitálny senzor s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
RVG digitálny senzor s príslušenstvom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
RVG senzor | kus | 1 | ||
Software | kus | 1 | ||
Držiak senzora | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. RVG senzor: | |
- CMOS technológia, priame napájanie cez USB (USB2 aj USB3) | |
- veľkosť senzora minimálne v 38 x š 24 x h 5 mm | |
- veľkosť senzitívnej oblasti minimálne 30 x 20 mm (600 mm2) | |
- dĺžka kábla minimálne 3 m | |
- hĺbka obrazu a obrazové rozlíšenie minimálne 14 bit/20lp/mm | |
2. Software: | |
- inštalačný program | |
software kde je možné ukladanie, úprava, archivácia pacienta s RTG obrazom, ktorý je možné inštalovať na počítač s hardware/ software: WIN 10, procesor min. i3 a vyššie, RAM min. 4 GB, HDD alebo SSD min. 500 GB | |
- zabezpečený update | |
3. Držiak senzora: | |
- držiak senzora, ktorý bude adaptovaný na tubus a manipulovateľný do ústnej dutiny pacienta | |
- držiak kompatibilný s tubusom priemerom 670 mm |
Názov |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi predmet zákazky podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k predmetu zákazky a záväzok Objednávateľa predmet zákazky prevziať a zaplatiť za neho Dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky na miesto dodania na vlastné náklady. Miesto dodania Objednávateľ upresní Dodávateľovi. |
3. Dodávateľ je povinný spolu s predmetom zákazky dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
4. Dodávateľ po dodaní predmet zákazky nainštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Predmet zákazky sa považuje za prevzatý Objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. |
5. POZOR!!! Ak by skúška kompatibility RVG senzora so súčasným RTG prístrojom (Explor X HF model 8160250600, výrobca VILLA SISTEMI MEDIKALI) na mieste plnenia Objednávateľa z akéhokoľvek dôvodu zlýhala, Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
6. Dodávateľ zaškolí na obsluhu predmetu zákazky príslušný personál Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky Objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. |
7. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
9. Lehota dodania je najneskôr do 30 pracovných dní od zaslania Objednávky na predmet zákazky Dodávateľovi. |
10. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zákazky a po podpísaní Preberacieho protokolu Objednávateľom. |
11. Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia faktúry Objednávateľovi. |
12. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
12.1 Prospektový materiál ponúkaného predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného predmetu zákazky. |
12.2 Vyhlásenie o zhode. |
12.3 Potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zákazky. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
12.4 Osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis predmetu zákazky, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
12.5 Ceny uvedené v rozpočte v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného, nákladov na dopravu predmetu zákazky do miesta plnenia podľa požiadaviek Objednávateľa a všetkých ďalších nákladov Dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom zákazky alebo plnením tejto zmluvy. |
13. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 12 nebudú Dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
14. V prípade, ak Objednávateľom požadované doklady podľa bodu 12 budú Dodávateľom doručené v stanovenom termíne, ale Dodávateľ nedoručí správne doklady alebo Objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, Objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti Dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
15. V čase od 08:00 do 14:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu Objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
16. Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia Objednávateľom (odo dňa podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu). |
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť Objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas trvania záručnej doby. |
18. Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
19. Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. |
20. Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu predmetu zákazky, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
21. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
23. Predmet zákazky musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet zákazky nebude spĺňať všetky technické požiadavky, Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
24. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
25. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z celkovej ceny za predmet zmluvy za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
26. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
27. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadaviek na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
28. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 19, 20, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
29. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
30. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
31. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Objednávateľa - meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
32. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe Dodávateľa - meno, priezvisko, kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
33. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
33.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
33.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
33.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
33.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Murgašova 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.05.2021 00:00 — 10.06.2021 00:00
1,00 ks
2 402,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2021 12:47
03.05.2021 13:00
03.05.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.05.2021 12:03 - Vstupná ponuka | 2 400,00 | € | Cena bez DPH |
03.05.2021 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: