• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2021 11:20

Detail zákazky Z20218295

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2021 11:20

Základné údaje

Z20218295

OF-233030

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5725579

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sterilná zatavovačka hadičiek krvných vakov s jednorazovými nožmi

zatavovačka

  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sterilná zatavovačka hadičiek krvných vakov s jednorazovými nožmi
Funkcia
Zatavovanie hadičiek krvných vakov pri odbere krvi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sterilná zatavovačka hadičiek krvných vakov ks 3
jednorázové nože pre sterilnú zatavovačku, plne kompatibilné s ponúknutou zatavovačkou ks 13000
proces zatavenia sek 15
hmotnosť´zatavovačky kg 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určenie: sterilné spájanie hadičiek áno
Materiál hadičiek: polyvinyl chlorid (PVC) áno
automatická výmena nožíkov áno
Sterilné spájanie hadičiek: suchá – suchá / suchá – mokrá/ mokrá- mokrá áno
displej s informáciami o procese zatavovania áno
pevné a trvanlivé spoje áno
spoľahlivé spájanie hadičiek kratších ako 5 cm áno
vnútorný priemer hadičiek min v rozsahu: 2,9 ÷ 3,1 mm áno
vonkajší priemer hadičiek min v rozsahu: 3,9 ÷ 4,5 mm áno
zatavovačka prenosná áno
napájanie: 230 VAC /50 Hz áno
expirácia nožov: min 24 mesiacov od dátumu dodania áno
dodanie nožov v požadovanom množstve ihneď s predmetom zákazky áno
Zatavovacie nožíky: jednorázové nožíky pre zabránenie krížovej kontaminácie áno
Zariadenie musí byť označené značkou CE áno
Nový, nepoužitý a nerepasovaný prístroj áno
Záruka minimálne 24 mesiacov na dodaný prístroj, počas záručnej doby servis vykonávaný bezplatne, vrátane náhradných dielov potrebných na opravu. Nástup na servis do 48 hodín áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia obsluhy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy vrátane certifikátu na sterilitu spojení ponúknutého zariadenia a návodu na obsluhu v slovenskom jazyku.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní.
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu predmet plnenia do 4 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku  pri dodaní tovaru.
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe kupujúceho špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu a typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre a doklad preukazujúci registráciu prístroja na ŠÚKL (ak sa vyžaduje), aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom obale.
Kupujúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Kupujúceho na predmet zákazky tento tovar neprevziať.
Kupujúci požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.  Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom
pokračovanie: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Kupujúci v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľnev minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenoua cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy
pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

miestom plnenia sú pracoviská Kupujúceho podľa Zoznamu pracovísk kupujúceho, Slovenská republika

07.05.2021 08:00 — 01.06.2021 14:00

1,00 súbor

64 660,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2021 10:26

04.05.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2021 12:43 - Vstupná ponuka 64 660,00 € Cena bez DPH
28.04.2021 12:43 - Najvýhodnejšia ponuka 64 660,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS