• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 17:21
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2021 10:50

Detail zákazky Z20218293

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 17:21
  •    Predkladanie ponúk
    04.05.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.05.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.05.2021 10:50

Základné údaje

Z20218293

OF-233475

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5725597

Objednávateľ

00156582

Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky

Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancom

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov, jedálny kupón

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55320000-9 - Služby spojené s podávaním jedál
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa formou stravných poukážok - dodaním stravných lístkov na všetkých pracoviskách v rámci celej SR vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov uchádzača, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v platnom znení (ďalej len ZP) a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov v platnom znení (ďalej len „zákona o ochrane nefajčiarov“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 47 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nominálnu hodnotu jedného stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu trvania kúpnej zmluvy meniť nominálnu hodnotu dodávaných stravných poukážok v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a od schválenia finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v €, výškou provízie v € vrátane DPH a odpočítaním poskytnutej zľavy v € . Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené napr. s objednaním alebo využívaním predmetu zákazky.
Stravné poukážky musia byť dodané v hárkoch, v požadovanej nominálnej hodnote, v množstve a na miesta, ktoré budú určené v písomnej čiastkovej objednávke.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celé predpokladané množstvo stravných poukážok.
Objednávka stravných poukážok bude zaslaná/doručená e-mailovou poštou.
Dodávka stravných poukážok do 24 hod po odoslaní objednávky.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. V prípade nepoužitia stravných poukážok v predpísanom období objednávateľ požaduje dodať stravné lístky na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia.
Možnosť využitia stravných poukážok v celoslovenskom meradle.
Stravovacie zariadenia: V stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa musia byť poskytované teplé hlavné jedlá s možnosťou platby stravnou poukážkou dodávateľa , resp. musí byť dostupné zariadenie predávajúce potravinový tovar s možnosťou platby stravnou poukážkou dodávateľa.
Stravovacie zariadenia musia byť: -v preukázateľnom (na požiadanie objednávateľa) zmluvnom vzťahu s dodávateľom počas doby platnosti a účinnosti zmluvy,z ktorého vyplýva písomný záväzok, že sa v týchto strav. zariadeniach akceptuje platba stravnou poukážkou (SP) dodávateľa; - viditeľne označené logom dodávateľa (napr. samolepiaca etiketa umiestnená pri vchode do strav. zariadenia, ktorá informuje o možnosti platby SP dodávateľa); - musia umožniť uhradiť rozdiel medzi nominálnou hodnotou stravnej poukážky a skutočnou účtovanou cenou v prípade ceny jedla, ktorá je vyššia ako nominálna hodnota SP
Dodávateľ na svojom webovom sídle počas platnosti zmluvy zabezpečí priebežne aktualizovaný zoznam stravovacích zariadení s možnosťou platby stravnou poukážkou dodávateľa. Na požiadanie objednávateľa je dodávateľ povinný objednávateľovi dodať aktualizovaný zoznam stravovacích zariadení s možnosťou platby stravnou poukážkou dodávateľa.
Miestami dodania stravných poukážok sú : Bratislava, Košice, Spišské Vlachy, Spišská Belá, Vranov nad Topľou, Jakubovany, Haniska pri Košiciach, Bodorová, D. Plachtince, Vígľaš, Beluša, Báhoň, N. Zámky, Želiezovce, V. Meder, V. Ripňany, Čierna nad Tisou, V. Nemecké,; (presné adresy budú v prílohe objednávky) Sú to miesta kde budú dodané stravné poukážky v hárkoch, v požadovanej nominálnej hodnote a množstve. Nejedná sa o miesta, kde sa zamestnanci stravujú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matúškova 21, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

14.05.2021 10:00 — 31.12.2021 14:00

1,00 komp

211 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.04.2021 17:21

04.05.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.05.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 432
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2021 07:53 - Vstupná ponuka 211 500,00 € Cena s DPH
30.04.2021 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 211 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS