• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2021 10:05

Detail zákazky Z20218286

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 09:13
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2021 10:05

Základné údaje

Z20218286

OF-232977

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5722517

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

00602175

TIMED, s.r.o.

Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Systém na hrudnú drenáž

hrudná drenáž trojkomorová, hrudná drenáž štvorkomorová, pasívna a aktívna drenáž, špeciálny zdravotnícky materiál

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141600-6 - Zberače a zberné vaky, drenáže a súpravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Systém na hrudnú drenáž
Funkcia
Drenáž hrudníka-evakuácia vzduchu alebo tekutiny z pleurálnej dutiny a mediastina, pasívna a aktívna
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č.1 - set na hrudnú drenáž single ks 400
zberná komora ml 2200 2210
rozsah odčítania po 1 ml v dominantnej zbernej komore ml 0 100
rozsah odčítania po 2 ml v dominantnej zbernej komore ml 100 210
rozsah odčítania po 5 ml v dominantnej zbernej komore ml 200 2200
počet komôr hrudnej drenážnej jednotky ks 3
počet častí setu ks 5
šírka hrudnej drenážnej jednotky mm 249 251
výška hrudnej drenážnej jednotky mm 349 351
položka č.2 - set na hrudnú drenáž dual ks 500
zberná komora-počet ks 2
rozsah odčítania po 1 ml v dominantnej zbernej komore ml 0 100
rozsah odčítania po 2 ml v dominantnej zbernej komore ml 100 210
rozsah odčítania po 5 ml v dominantnej zbernej komore ml 200 1110
rozsah odčítania po 5 ml v minoritnej  zbernej komore ml 0 930
počet komôr hrudnej drenážnej jednotky ks 4
šírka hrudnej drenážnej jednotky mm 249 251
výška hrudnej drenážnej jednotky mm 349 351
počet častí setu ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
položka č.1 - hrudná drenážna jednotka musí pozostávať, obsahovať a spĺňať: ---------
zberná komora, komora s vodným uzáverom, komora kontroly sania s viditeľnou stupnicou áno
port na zastavenie podtlaku a špeciálny otvor na vytvorenie maxim. podtlaku áno
rozsah podtlaku 0-25cm /H2O / adekvátne objemu 0-460ml H2O / áno
gumový port na odstránanie nadbytočnej H2O-kompatibilita s ihlou G20 a na odber vzorky áno
plávajúca gulička-indikátor intratorakálneho tlaku áno
integrovaná kapsula s modrým farbivom v komore s vod. uzáverom áno
automaticky ventil na uvolnenie negat. tlaku áno
manuálny ventil s integrovaným bakteriálnym filtrom, na zmenu intenzity odsávania áno
silikónová hadica , dĺžka 1,8m; hrúbka 2,5mm; ID 3/8" s výstužou proti zalomeniu, schodíková spojka na konci hadice a tlačka áno
hadica s výstužou, lievikom a uzáverom áno
striekačka áno
umelohmotný rotovateľný stojan áno
bočné držiaky na uchytenie o lôžko áno
dvojité sterilné balenie / plastikový obal a 2 vrstvy modrého pogumovaného papierového obalu / áno
príslušenstvo palcové spojky sterilné 800 ks /rôzne veľkosti /
vrapovaná výstuž odsávacej hadice /proti zalomeniu/ áno
duálny systém uchytenia s poistkou proti prevráteniu + integrovaný hák na zavesenie áno
položka č.2 - hrudná drenážna jednotka musí pozostávať, obsahovať a spĺňať: --------
2 zberné komory, komora s vodným uzáverom, komora kontroly sania s viditeľnou stupnicou áno
port na zastavenie podtlaku a špeciálny otvor na vytvorenie maxim. podtlaku áno
rozsah podtlaku 0-25cm /H2O / adekvátne objemu 0-460ml H2O / áno
gumový port na odstránanie nadbytočnej H2O-kompatibilita s ihlou G20 a na odber vzorky áno
plávajúca gulička-indikátor intratorakálneho tlaku áno
integrovaná kapsula s modrým farbivom v komore s vod. uzáverom áno
automaticky ventil na uvolnenie negat. tlaku áno
manuálny ventil s integrovaným bakteriálnym filtrom, na zmenu intenzity odsávania áno
dve silikónové hadice , dĺžka 1,8m; hrúbka 2,5mm; ID 3/8" s výstužou proti zalomeniu, schodíková spojka na konci hadice a tlačka áno
hadica s výstužou, lievikom a uzáverom áno
striekačka áno
umelohmotný rotovateľný stojan áno
bočné držiaky na uchytenie o lôžko áno
dvojité sterilné balenie / plastikový obal a 2 vrstvy modrého pogumovaného papierového obalu / áno
príslušenstvo palcové spojky sterilné 1100 ks /rôzne veľkosti /
vrapovaná výstuž odsávacej hadice /proti zalomeniu/ áno
duálny systém uchytenia s poistkou proti prevráteniu + integrovaný hák na zavesenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
b) termín dodania je do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. :
- do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky,
- za termín doručenia objednávky sa považuje faxové potvrdenie o bezchybnom doručení objednávky dodávateľovi, resp. potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom v prípade objednávky zaslanej e-mailom,
c) miesto dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy,
d) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód a šarža
e) ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa,
3. Platobné podmienky:
a) kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
b) splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak
c) dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodanie tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru
- 2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky.
- 3) ak nebude dodržaný termín dodania podľa bodu 2-b
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.
d) v prípade porušenia akýchkoľvek povinností dodávateľa, je kupujúci oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške vzniknutých finančných nákladov, ktoré by kupujúcemu v prípade splnenia povinnosti dodávateľom nevznikli,
5. Verejný obstarávateľ môže od dodávateľa požadovať:
- ponukový list, v ktorom dodávateľ uvedie všetky ponúkané tovary, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky a budú dodané za rovnakú kúpnu cenu. Kupujúci je oprávnený objednať ktorýkoľvek tovar z Ponukového listu. Ponukový list musí obsahovať údaje (za každý ponúkaný tovar samostatne):
- katalógové číslo ponúkaného tovaru, názov ponúkaného tovaru, ŠUKL kód ponúkaného tovaru, mernú jednotku ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ ponúkaného tovaru,sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ ponúkaného tovaru.
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho:
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.),
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
c) termín oznámenia : bezodkladne najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny,
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou
7. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne
8. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

900,00 ks

26 195,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2021 09:13

03.05.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2021 11:43 - Vstupná ponuka 26 195,00 € Cena bez DPH
28.04.2021 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka 26 195,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS