• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2021 11:25

Detail zákazky Z20218282

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.04.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    03.05.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.05.2021 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.05.2021 11:25

Základné údaje

Z20218282

OF-216453

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5722513

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

51445484

NOVA Facility s.r.o.

Domkárska 12, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie trávnatých plôch

kosenie, strihanie kríkov, orez stromov

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77340000-5 - Prerezávanie stromov a orezávanie živých plotov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie trávnatých plôch
Funkcia
Kosenie nepravidelne udržiavaných trávnatých plôch na rovine a obkosenie okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche.
Strihanie a údržba kríkov a stromov podľa potreby.
Zber a odvoz pokosenej trávy a konárov a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kosieb v roku ks 4
výmera kosenia v jednej kosbe m2 19100
výmera kosenia vo všetkých 4 kosbách m2 76400
výška kosenia cm 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri dodávke a vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom Plnenia a záväzok Dodávateľa vykonať pre Objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených zmluvou a záväzok Objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť Dodávateľovi dohodnutú cenu.
Predmetom Plnenia sú opakované služby spojené s kosením trávnatých plôch, strihaním a údržbou kríkov a orezom stromov na pozemkoch v správe Objednávateľa, vrátane zberu a odvozu biologického odpadu (pokosenej trávy a konárov), ktorý je produktom dodaných služieb a jeho ekologickej likvidácie.
Kosenie rovných, mierne zvlnených plôch, nepravidelne udržiavaných trávnych porastov, obkosenie trávy okolo kríkov, stromov, dopravných značiek a iných prekážok na ploche, strihania, orez a údržba stromov a kríkov podľa potreby a bezodkladné dočistenie verejných komunikácií (chodník, cesta) od pokosenej trávy, konárov a biologického odpadu.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia techniky a zamestnancov.
Dodávateľ na realizáciu zákazky použije vlastnú techniku.
Realizácia Plnenia bude vykonávaná opakovane podľa potrieb Objednávateľa, na základe čiastkových objednávok Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný začať s Plnením čiastkovej objednávky najneskoršie do 3 pracovných dní od obdržania čiastkovej objednávky od Objednávateľa a sa zaväzuje každé čiastkové Plnenie ukončiť v lehote najneskoršie do 14 dní od začatia Plnenia.
Dodávateľ sa zároveň zaväzuje vykonať zber, odvoz a ekologickú likvidáciu biologického odpadu (tráva a konáre) v lehote najneskoršie do 24 hodín po ukonšení plnenia.
Dodávateľ pri výkone Plnenia zabezpečí a v celom rozsahu zodpovedá za ochranu majetku v správe Objednávateľa a tretích osôb (najmä motorových vozidiel a technických zariadení a objektov) pred poškodením alebo zničením odletujúcimi kameňmi, konárov a trávy. V plnom rozsahu na seba berie zodpovednosť za znečistené a poškodené autá, fasády, kmene stromov a pod..
Cena za predmet zmluvy je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za predmet zmluvy sa rozumie cena za dodanú službu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného stykuprostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí služby a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu,alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do piatich pracovných dní po uzavretí zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami elektronického trhoviska) :
- predloží doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť predmet zákazky zapísaný (Výpis z Obchodného registra alebo živnostenský list)
- podrobný štruktúrovaný rozpočet s členením Plnenia na jednotlivé kosby - zmluvná cena rozdelená na 4 kosby.
- preukáže, že disponuje krovinorezom, kosačkou s mulčovacou hlavou, kosačkou so zberačom
- preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov
- predloží doklad z povinného školenia zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky, v zmysle zákona č. 142/2006 Z.z.
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi žiadna záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzajúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

17.05.2021 08:00 — 29.10.2021 23:59

4,00 súbor

3 874,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.04.2021 08:23

03.05.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.05.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 217
 62
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2021 19:25 - Vstupná ponuka 3 874,00 € Cena bez DPH
03.05.2021 06:52 - Najvýhodnejšia ponuka 3 868,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS