• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2021 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 15:31
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 16:35

Detail zákazky Z20218241

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2021 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2021 15:31
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2021 16:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2021 16:35

Základné údaje

Z20218241

OF-233587

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5730625

Objednávateľ

31814735

Stredisko sociálnych služieb Petržalka

Mlynarovičova 23, Bratislava, 85103, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonerové náplne

toner, tonerové náplne, laserové tlačiarne, tonerové kazety

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60130000-8 - Služby osobnej cestnej dopravy na osobitné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka originálnych tonerov do tlačiarní
Funkcia
Originálne tonery do tlačiarní
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CF350A (black) pre HP Color LaserJet PRO MFP M176n Ks 10
CF351A (cyan) pre HP Color LaserJet PRO MFP M176n Ks 6
CF352A (yellow) pre HP Color LaserJet PRO MFP M176n Ks 6
CF353A (magenta) pre HP Color LaserJet PRO MFP M176n Ks 6
CE285A (black) pre HP LaserJet P1102 Ks 10
CF244A (black) pre HP Laser Jet mfpm 28 A ks 3
106R02763 pre Xerox ks 4
106R02762 pre Xerox ks 4
106R02761 pre Xerox ks 2
106R02760 pre Xerox ks 4
TN314M pre Konica Minolta bizhub C353 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nie repasovaný, plne funkčný, iba originálny toner
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok podľa potreby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo tonerov riadne a včas na miesto určené v objednávke do 5 pracovných dní
Objednávku na dodanie tonerov môže objednávateľ zadať elektronicky - emailom alebo telefonicky
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum podpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zmluvy, ktorý je zjavne poškodený.
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať prázdne použité tonerové kazety do objednávateľa po každej novej čiastkovej objednávke.
Cena celkom musí obsahovať aj cenu za dopravu, cenu za odvoz prázdnych tonerových kaziet, a všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 24 hodín od doručenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vadný toner vymeniť za nový do 24 hodín od nahlásenia na mieste dodania tovaru.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky a požadovanú technickú špecifikáciu na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonerové náplne

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnym tonerovým kazetám. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta, čím sa podporí rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vavilovova 18, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

57,00 ks - podľa opisného formulára

2 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2021 14:33

06.05.2021 15:31

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2021 15:46

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 681
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2021 14:48 - Vstupná ponuka 2 800,00 € Cena s DPH
06.05.2021 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 2 799,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS