00603317
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky
stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, stravné poukážky (gastrolístky)
Tovar, Služba
|
1. Stravovacie poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok pre zamestnancov objednávateľa. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Stravovacie poukážky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | € | 4,00 | ||
| - odhadovaný počet stravovacích poukážok | ks | 20000 | ||
| Výška provízie | % | 0.00 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| Stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky používané proti falšovaniu používané pre tlač cenín |
| Stravovacia poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky 2021, 2022 |
| Stravovacia poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Odoberanie stravných poukážok | odoberanie stravných poukážok počas obdobia máj 2021 až január 2022 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Cenová ponuka predmetu zákazky je vrátane dodania stravných poukážok kuriérom. |
| Hodnota zákazky po zadaní odhadu počtu stravovacích poukážok je 80 000 EUR bez DPH. |
| Odhadovaný počet odberu - 20 000 kusov stravných poukážok na rok 2021 |
| Stravovacie poukážky sa u dodávateľa budú objednávať priebežne v priebehu platnosti ponuky, na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, nie však jednorazovo. |
| Odovzdanie a prevzatie zákazky sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
| Dodanie stravovacích poukážok v pracovných dňoch od 08.00 - 12.00 hod. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame. |
| Lehota dodania tovaru je najneskôr do 2 (dva) kalendárnych dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť celkový počet stravovacích poukážok podľa potreby. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia nevyužitých stravných poukážok. |
| Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne. |
| Zmluvné strany sa dohodli že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo. |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti stravovacích poukážok | do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná |
| Interval objednávania stravovacích poukážok | podľa potrieb objednávateľa, nie však jednorazovo |
Junácka č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
20 000,00 ks
80 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.04.2021 14:26
05.05.2021 14:24
05.05.2021 14:39
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.04.2021 14:36 - Vstupná ponuka | 80 000,00 | € | Cena s DPH |
| 28.04.2021 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 999,98 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: