• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2021 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 14:50

Detail zákazky Z20218235

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.04.2021 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2021 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2021 14:50

Základné údaje

Z20218235

OF-234460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5728290

Objednávateľ

00156426

Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky

Botanická 17, Bratislava, 84213, SVK

Dodávateľ

35969881

ZILLION quadrate, s.r.o.

Pod kaštieľom 276, Tovarníky, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie licencií k antvivírusovému softvéru "ESET" alebo ekvivalent.

Predĺženie licencií ESET Endpoint Protection Standard a ESET mail security for Microsoft Exchange Server. Nová licencia ESET Dynamic Threat Defense alebo ekvivalent.

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie antivírusového softvéru ESET alebo ekvivalent - predĺženie o 2 roky.
Funkcia
Predĺženie licencií ESET (alebo ekvivalent) o 2 roky pre stolové, prenosné počítače, servery a  Microsoft Exchange Server. Nová licencia ESET Dynamic Threat Defense alebo ekvivalent.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie ESET Endpoint Protection Standard alebo ekvivalent  - rozšírenie licencii z 1500 na 1650 licencii s 2-ročným update. ks 1650
Licencie ESET mail security for Microsoft Exchange Server alebo ekvivalent - predĺženie 1200 licencii s 2-ročným update. ks 1200
Licencia ESET Dynamic Threat Defense alebo ekvivalent - nová licencia pre 100 zariadení s 2-ročným update. ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určené pre operačný systém : Windows 10, vrátane Windows serverov 2008 - 2019 vo verziách 32 a 64 bit.
Jazyk produktov a  technická podpora : slovenský jazyk.
Vzdialená správa : ESET Security management Center alebo ekvivalent.
Ďalšie služby : Technológia cloudového sandboxingu na detekciu nových, doposiaľ neznámych druhov hrozieb.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát ZLATÉHO alebo PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET ) a požaduje sa poskytnutie vernostnej zľavy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, automatické aktualizácie, podpora, údržba a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska  (ďalej len "OPET").
Za ekvivalent sa považuje taký antivírusový a antispamový softvér od jedného výrobcu, ktorý okrem identických funkcionalít dlhodobo dosahuje rovnakú alebo lepšiu úspešnosť nezávislých nesponzorovaných testov medzinárodných testovacích organizácii, najmä ale nie výlučne, v parametroch uvedených ďalej.
Objednávateľ pripúšťa ponuku ekvivalentných tovarov len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Požaduje sa plná kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
Pri dodaní ekvivalentu sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a 1000 užívateľov v 41 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na inštaláciu a upgrade koncových zariadení a serverov vo všetkých lokalitách, vrátane obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Inštaláciu a plnú implementáciu ekvivalentu zabezpečí dodávateľ. Termín implementácie a vykonania školení do 9.6.2021, ostrá prevádzka od 16.6.2021.
Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives, vrátane zamerania testov na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu a testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov.
Súčasťou požadovaného technického riešenia je aj vzdialená centrálna správa dodanej antivírovej a antispamovej ochrany na koncových zariadeniach a serveroch.
Požaduje sa nová platnosť licencií : od 01.06.2021 s dobou platnosti licencií 2 roky do 01.06.2023.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu : názov banky, číslo účtu v tvare IBAN, SWFT (BIC).
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 01.06.2021 po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v požadovanom termíne.
Predložená zmluvná cena je konečná a nemenná.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie dodávateľom bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Botanická 17, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

31.05.2021 00:00 — 01.06.2023 00:00

2 950,00 ks

36 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.04.2021 12:36

05.05.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 12
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2021 15:29 - Vstupná ponuka 21 628,80 € Cena s DPH
28.04.2021 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 21 628,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS