• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 15:21
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 09:50

Detail zákazky Z20218146

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 15:21
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 09:50

Základné údaje

Z20218146

OF-234556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5719795

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu

nebezpečný odpad, zber, odvoz, likvidácia, nebezpečného odpadu

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie nebezpečného odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) odpadov kategórie nebezpečné odpady ( ďalej len "NO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 13 02 08 - iné motorové oleje
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 15 01 10 - obaly obsahujúce nebezpečné látky resp. kontaminované nebezpečné látky
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 15 02 02 - absorbenty, handry, filtračné materiály, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 16 10 01 - vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
13 02 08 - iné motorové, prevodové a mazacie oleje kg 1000
15 01 10 - obaly obsahujúce nebezpečné látky resp. kontaminované nebezpečné látky kg 500
15 02 02 - absorbenty, handry, filtračné materiály, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami kg 500
16 10 01 - vodné kvapalné odpady obsahujúce nebezpečné látky kg 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nebezpečný odpad kat. čísla 13 02 08, 15 01 10, 15 02 02, 16 10 01
počet, frekvencia požadujem realizovať podľa jednorazovej objednávky
zber zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber NO poskytnutých Dodávateľom
nakládka Nakládku zabezpečí dodávateľ premiestnením nebezpečného odpadu do svojich zberných nádob, resp. vozidla vlastnými silami a prostriedkami.
Váženie Dodávateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie nebezpečného odpadu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy:
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET.
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Zabezpečenie plnenia Zmluvy:
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia.
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
c) Dodávateľ zabezpečuje odber a prečerpanie odpadu vlastnými silami a dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch,po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času. Miesto odberu Nitra.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Fakturácia za službu bude vystavená a zaslaná odberateľovi do 10. pracovných dní od uskutočnenia služby. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Kritériom je najnižšia cena
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požadujeme o zasielanie faktúr a dodacích listov priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto)
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska doplnené o príslušný kód zhodnotenia / zneškodnenia odpadu podľa prílohy č. 2 a 3 zákona o odpadoch a názov hospodárskeho subjektu, ktorý znehodnotenie / zneškodnenie konkrétneho druhu odpadu vykonal spolu s uvedením platného čísla súhlasu s nakladaním s odpadmi. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch.
Povinnou prílohou faktúry bude v prípade NO vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

04.05.2021 08:00 — 13.05.2021 15:00

1,00 opisný formulár predmetu zákazky

902,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2021 15:21

30.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.04.2021 16:45 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena s DPH
26.04.2021 16:45 - Najvýhodnejšia ponuka 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS