30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17315786
2U spol. s r.o.
Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK
Vlajky a zástavy
Vlajky a zástavy
Tovar, Služba
|
1. Vlajky a zástavy do exteriéru
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vlajky a zástavy do exteriéru |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Zástava SR, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, | ks | 3 | ||
| Zástava EU, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, | ks | 3 | ||
| Zástava NATO, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, | ks | 3 | ||
| Zástava smútočná, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, | ks | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
| Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorým sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného označenia, funkčnej a technickej špecifikácie vzťahujúcej sa ku konkrétnemu dodávanému tovaru |
| Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním |
| Požaduje sa, aby faktúra/faktúry boli doručené objednávateľovi na adresu plnenia, |
| V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
| V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom |
| Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi |
| Požaduje sa zaslať 2x faktúru a 2x dodací list ak faktúra zároveň neslúži ako dodací list |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
03.05.2021 14:26 — 13.05.2021 14:26
1,00 ks
135,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2021 14:32
29.04.2021 14:45
29.04.2021 15:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.04.2021 16:22 - Vstupná ponuka | 135,00 | € | Cena s DPH |
| 27.04.2021 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 135,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: