• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 15:35

Detail zákazky Z20218140

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2021 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2021 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2021 15:35

Základné údaje

Z20218140

OF-233627

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5716446

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17315786

2U spol. s r.o.

Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vlajky a zástavy

Vlajky a zástavy

  • 35821000-5 - Vlajky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vlajky a zástavy do exteriéru
Funkcia
Vlajky a zástavy do exteriéru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zástava SR, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, ks 3
Zástava EU, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, ks 3
Zástava NATO, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, ks 3
Zástava smútočná, 150x100 cm, 100% PES, uchytenie - tunel hore a dole na tyč, obšitie po obvode dvojitým stehom, spevnený popruh s úchytnými krúžkami v strede, karabínka hore a dole v strede, ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorým sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného označenia, funkčnej a technickej špecifikácie vzťahujúcej sa ku konkrétnemu dodávanému tovaru
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním
Požaduje sa, aby faktúra/faktúry boli doručené objednávateľovi na adresu  plnenia,
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou a vylúči tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Požaduje sa zaslať 2x faktúru a 2x dodací list ak faktúra zároveň neslúži ako dodací list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

03.05.2021 14:26 — 13.05.2021 14:26

1,00 ks

135,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.04.2021 14:32

29.04.2021 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2021 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.04.2021 16:22 - Vstupná ponuka 135,00 € Cena s DPH
27.04.2021 16:22 - Najvýhodnejšia ponuka 135,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS