• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 09:50

Detail zákazky Z20218120

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.04.2021 13:09
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2021 09:50

Základné údaje

Z20218120

OF-234580

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5719781

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička kancelárska otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami

Stolička kancelárska otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami

  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39113200-9 - Lavice s operadlom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička kancelárska otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička otočná čalúnená na kolieskach s podrúčkami kus 1
Výškovo nastaviteľné sedadlo pomocou plynového piestu mm 420 550
Oteruvzdornosť poťahu MD cyklus 100 000
Nosnosť stoličky kg 120
Kolieska stoličky na všetky typy podláh a krytín mm 60 70
Hĺbka sedadla mm 400
Šírka sedadla mm 450
Výška operadla mm 550
Výška operadla od podlahy mm 900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pevná konštrukcia stoličky kov v kombinácií s plastom
Čalúnenie sedacej a operadlovej časti stoličky kvalitná poťahová látka tmavej farby (čierna, modrá, šedá, bordová), 100% PES, min. 230 g/m2, odolnosť voči ohňu podľa BS EN 1021-1,2:2006, CRIB 5, BS 7176:1995, AM 18 NF D 60013
Výškovo nastaviteľná opierka chrbta západkovým mechanizmom systémom UP-DOWN Áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo plynovým piestom Áno
Mechanika synchro mechanizmus s možnosťou blokácie v piatich polohách
5-ramenný kovový kríž, kryty koliesok z čierneho tvrdeného plastu Áno
Plastové pevné opierky rúk, výškovo nastaviteľné Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného zariadenia
Objednávateľ požaduje predložiť presnú kalkuláciu ceny za mernú jednotku na každý druh tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie funkčnej a technickej špecifikácie, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Požaduje sa doložiť technický list látky na 500 000 martinde, predložiť : Certifikát ISO 9001:2015/STN EN ISO 9001:2016, Certifikát ISO 14001:2015, Certifikát ISO 45001:2018
Požaduje sa doložiť certifikát (resp. protokol) o skúške na deklarované nosnosti
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa prijatia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Ponúknutie a/alebo dodanie zariadenia, ktoré nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú minimálnu technickú a osobitnú požiadavku sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, kedy objednávateľ od uzavretej zmluvy odstúpi, v prípade dodaného zariadenia toto neprevezme, dodávateľovi udelí negatívnu referenciu v zmysle OPET
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou a v súlade s priloženými vizualizáciami jednotlivých položiek
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.05.2021 08:00 — 21.05.2021 13:00

55,00 kus

2 907,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.04.2021 13:09

30.04.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2021 11:31 - Vstupná ponuka 2 907,30 € Cena bez DPH
29.04.2021 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 907,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS